Θέαμα ημέρα και νύχτα στο ΙΡΑ

By  |  0 Comments

Σε παράσταση για έναν ρόλο εξελίχθηκε η πρώτη ημέρα του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις για τον αγώνα Sporting. Οι Κωνσταντίνος Πίτσος και Στέλιος Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4×4/Ε4), ήταν οι ταχύτεροι και στις έξι ειδικές διαδρομές του πρώτου σκέλους του αγώνα και ετοιμάζονται για τις πέντε ειδικές σήμερα έχοντας μια διαφορά άνω των 2’.30’’ από το επόμενο πλήρωμα.

Μετά από μια μέρα που υποδέχθηκε εντυπωσιακά πολύ κόσμο στο βουνό, και ειδικά στην εντυπωσιακή νυχτερινή δοκιμασία στις Καρούτες, στη δεύτερη θέση της γενικής του αγώνα Sporting έπειτα από τις έξι ειδικές του Σαββάτου βρισκόταν σταθερά οι Παναγιώτης Παραδείσης – Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort Mk2 RS/D3).

Εναλλαγή στην τρίτη θέση της γενικής είχαμε στο απογευματινό loop ειδικών, καθώς οι Σπύρος Πετρίδης – Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla AE 86/Ε2), εκμεταλλεύτηκαν τον χαμένο χρόνο των Αλέξανδρου Χαλιβελάκη – Αθανάσιου Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII RS2000/D3) στην πέμπτη ειδική και αρχικά πέρασαν τρίτοι. Όμως στη νυχτερινή ειδική Καρούτες» οι Χαλιβελάκης – Παπαγεωργίου ήταν εντυπωσιακοί και ανέκτησαν την τρίτη θέση.

Στο φετινό Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, παρά την κατά γενική ομολογία εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στις Ειδικές Διαδρομές, αρκετά πληρώματα υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν εξαιτίας διαφόρων μηχανικών προβλημάτων – ευελπιστώντας να επιστρέψουν την Κυριακή υπό καθεστώς Rally 2.

Οι Κωνσταντίνος Καπουρελάκος – Γεωργία Ζαμπέλη (BMW 320 E21) και Παντελής Αντωνόπουλος – Μαίρα Καλλίτση (Ford Escort Mk2 RS2000) εγκατέλειψαν μετά το τέλος της πρώτης ΕΔ εξαιτίας μηχανικών προβλημάτων. H δεύτερη ΕΔ διακόπηκε για 8’ μετά από ατύχημα των Δημήτρη Βαζάκα – Νίκου Τσάδαρη (Toyota Starlet KP60), οι οποίοι είναι καλά στην υγεία τους αλλά αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν.

Στην τρίτη ΕΔ του πρωινού σκέλους εγκατέλειψαν με πρόβλημα στο ημιαξόνιο οι Χρυσόστομος Καρέλλης – Λεωνίδας Μαχαίρας (Peugeot 205 Rallye), και οι Αλέξανδρος Παπανδρέου – Δημήτρης Ριζόπουλος (Toyota Starlet KP61) και Γιάννης Καλαϊτζιάν – Μαργιάννα Καλογηράτου (VW Golf GTi 16V) με μηχανικά προβλήματα. Έξοδο είχαν στο πρώτο χιλιόμετρο της ειδικής «Θήβα» οι Αθανάσιος Αθανάσουλας – Βασίλης Μπασιούκας (Toyota Starlet KP61).

Στην απλή διαδρομή μετά την τρίτη ειδική εγκατέλειψαν Παναγιώτης Κουτσίκος – Νίκος Πετρόπουλος (Toyota Starlet KP 60/D1), ενώ άτυχοι στο απογευματινό σκέλος στάθηκαν οι Άγγελος Ζήβας – Κωνσταντίνος Συνετός (Toyota Corolla TE 37/C2), οι οποίοι εγκατέλειψαν λόγω προβλήματος στη φλάντζα.

Πρωτοπόροι οι Καρανικόλας – Κακαβάς στην Rally Legends
Με ακόμα έναν ταχύτερο χρόνο ολοκλήρωσαν το σκέλος του Σαββάτου στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας – Γιώργος Κακαβάς (Ford Escort RS Cosworth). Κάνοντας το «6 στα 6» την πρώτη ημέρα του αγώνα, το νεανικό πλήρωμα προηγείται στη γενική κατάταξη του αγώνα «Acropolis Rally Legends» με χρόνο 1 ώρα 03:46.02, έχοντας επικρατήσει και στις πέντε ειδικές του σκέλους του Σαββάτου.

Δεύτεροι γενικής είναι οι Θεόδωρος Καλαμαράς – Βασιλική Ψαράκου (Citroen Saxo VTS) περισσότερα από 13’.30’’ πίσω από τους πρωτοπόρους, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Ιωάννης Παπαζήσης – Κωνσταντίνος Πεδιαδιτάκης (Mazda 323 Familia).

Στον αγώνα Regularity όλα κύλησαν απολύτως ομαλά. Μετά από 11 ΕΔΑ στην κορυφή της γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Χρήστος Χατζηκωνταντίνου και Εμμανουήλ Δημακαρέας, με VW Golf 2 του 1985, εμπρός από τους Καλογερά-Διαμαντόπουλο (Porsche 911 SC) και Κονταράτο-Ιατρίδη (VW Gold 2 GTi).

Δηλώσεις των πρωταγωνιστών
Κωνταντίνος Πιτσος – 1ος Γενικής (Οδηγός)

«Είχαμε μια μέρα στρωτή, χωρίς εκπλήξεις, μεαρκετά γρήγορο ρυθμό και συγχρόνως προσεκτικό για το αυτοκίνητο. Αλλά ήταν γρήγορος, και το ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ. Μας πίεσε και ο συναγωνισμός λίγο και προσπαθήσαμε όσο μπορούσαμε. Δεδομένου ότι ζω στο εξωτερικό, έρχομαι για να κάνω ευκαιριακά έναν αγώνα και να τον χαρώ. Όλες οι Ειδικές που περάσαμε μέχρι τώρα ήταν πάρα πολύ ωραίες, για ελληνικό αγώνα. Η οργάνωση έκανε τρομερή προσπάθεια να στρώσει τους δρόμους και να τους βελτιώσει, και αυτό φαίνεται. Τους ευχαριστούμε για αυτή την προσπάθεια, γιατί είναι ένας αγώνας που θυμίζει πιο πολύ ευρωπαϊκό μέχρι στιγμής. Οι κακοί δρόμοι που παραδοσιακά συνδέονται με το Ακρόπολις είναι μια ιστορία περασμένη, από τότε που ο αγώνας ήταν περισσότερο περιπέτεια, με διαφορετικούς ρυθμούς. Τα αυτοκίνητα σήμερα είναι πιο εξελιγμένα, πολύ πιο γρήγορα, αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να καταστρέφονται. Οπότε, μου αρέσουν οι Ειδικές, είναι στρωτές αλλά δύκολες, κι εμείς με το πρώτο αυτοκίνητο γλιστρούσαμε. Το ευχαριστηθήκαμε πάρα πολύ μέχρι στιγμής».

Καραπαπάζης Στέλιος – 1ος Γενικής (Συνοδηγός)

«Για το συνοδηγό η δυσκολία είναι τη νύχτα, διότι έχεις διαφορετικό κοντράστ και πρέπει να κοιτάζεις το δρόμο και μετά τα γραπτά σου. Όμως είναι πολύ ενδιαφέρον διότι είναι μια πρόκληση. Η αλήθεια είναι ότι το διασκεδάζουμε αρκετά – αν δεν έχεις προβλήματα όλα είναι καλά. Είναι πολύ ενδιαφέρον αγώνας, και υπάρχουν κάποια σημεία που έχουν βάλει τις παλιές διαδρομές, όπως στα παλιά Ακρόπολις. Μάλλον σήμερα κρατήσαμε ταχύτερο ρυθμό από ό,τι έπρεπε, αλλά το διασκεδάσαμε. Ήταν μια ωραία διαδρομή, με πολύ κόσμο, με καλές συνθήκες και καλές συνθήκες. Είναι εντυπωσιακό ότι σε ένα Ιστορικό Ακρόπολις που δεν έχει ξένους, ο κόσμος ήρθε. Είναι και για εμάς σημαντικό, διότι κάνουμε το σπορ μας και χαιρόμαστε να βλέπουμε να μαζεύεται κόσμος. Και για την οργάνωση και για τον αγώνα, αυτό είναι κάτι που χτίζεται».

Παναγιώτης Παραδείσης – 2ος Γενικής (Οδηγός)

«Δεν είχαμε προβλήματα, όλα πήγαν καλά και όλος ο αγώνας μέχρι τώρα ήταν άψογος. Η βραδινή ήταν τρομερή εμπειρία, από τις πιο ωραίες που είχα ποτέ και το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Εντάξει, κάποια προβλήματα σκόνης είναι μέσα στο πρόγραμμα, αλλά ήταν εντάξει και περνάμε πάρα πολύ ωραία. Οι Ειδικές είναι πολύ ωραίες, σχετικά flat, λίγα κομμάτια είναι άσχημα. Και είναι πολύ ωραίο ότι δεν υπάρχουν επαναλαμβανόμενες Ειδικές, είναι ένα Ακρόπολις. Ο κόσμος ήταν φοβερός, πάρα πολύς στη βραδινή, είχε παντού φλας – όπως και στα Σκούρτα το πρωί και στον Παρνασσό. Για εμάς είναι ό,τι καλύτερο να υπάρχουν θεατές σε έναν αγώνα».

Κώστας Ποιμενίδης – 2ος Γενικής (Συνοδηγός)

«Ήταν λίγο περίεργο το θέμα του ρυθμού, διότι είμαστε από γωνία σε γωνία, σπινάρουμε συνέχεια. Περιμέναμε να είχαμε λίγο καλύτερη πρόσφυση, να μπορούσαμε να πατάμε καλύτερα, αλλά το απολαμβάνουμε. Εφ’ όσον το αυτοκίνητο θέλει να πηγαίνει από γωνία σε γωνία, το πηγαίνουμε έτσι. Οι Ειδικές είναι καλές, δεν ταλαιπωρούν τα αυτοκίνητα – η βραδινή ήταν τέλεια, πάρα πολύ ωραία εμπειρία. Είχε πολύ κόσμο και ήταν πολύ καλό αυτό. Πρώτη φορά είδα τόσο κόσμο και τόσα φλας. Η οργάνωση είναι αρκετά καλή, και όλα πάνε καλά».

Αλέξανδρος Χαλιβελάκης – 3ος Γενικής (Οδηγός)

«Στον Παρνασσό επιλέξαμε να μην πάμε πιο γρήγορα, γιατί τη θεωρούσαμε δύκολη Ειδική. Αλλά ό,τι χάσαμε εκεί το καλύψαμε τώρα στη νυχτερινή. Ήταν απίστευτη οδηγικά η βραδυνή Ειδική. Γενικά μου αρέσουν πάρα πολύ οι Καρούτες, είναι από τις αγαπημένες μου Ειδικές, συν ότι το βράδυ είναι διαφορετικά και πιο ωραία με τα φώτα. Είναι ό,τι καλύτερο ότι δεν έχει επαναλαμβανόμενες Ειδικές. Είναι βέβαια πολλές για δύο ημέρες, αλλά εντάξει. Είναι το πρώτο μας Ακρόπολις. Ελπίζουμε να κάνουμε κι άλλα και να τερματίσουμε ψηλά σε αυτό».

Αθανάσιος Παπαγεωργίου – 3ος Γενικής (Συνοδηγός)

«Πολύ ωραία επιλογή Ειδικών, ακόμα και οι πιο σκληρές ήταν πολύ καλές. Ήμουν ενθουσιασμένος για όλο τον αγώνα και είχα πολύ καλή προδιάθεση. Το ότι δεν είναι επαναλαμβανόμενες με ενθουσίασε, διότι μου θύμισε παλιά Ακρόπολις – και ειδικά τα κανονικά Ακρόπολις. Είναι κάτι καταπληκτικό, γιατί δείχνει και την αξία και τη διάρκεια του οδηγού. Ήρθα με τον ενθουσιασμό που είχα στα παλιά Ακρόπολις. Ήταν μια μικρογραφία των παλιών Ακρόπολις, και αισθάνομαι ευτυχής. Και αισθάνομαι μεγάλη ικανοποίηση που πάμε και καλά. Ο Αλέξανδρος είναι ένας πολύ καλός και ταλαντούχος οδηγός, που με ενθουσίασε από την πρώτη στιγμή. Κι αν το αυτοκίνητο πάει καλά θα είμαστε ευτυχείς αν τερματίσουμε σε μια καλή θέση. Στον Παρνασσό κάναμε μια απολύτως συνειδητή επιλογή. Είχε πολύ κόσμο στις Ειδικές και μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Ειδικά στις Καρούτες, έχω να δω τόσο κόσμο από τα παλιά Ακρόπολις, και είπα ότι το άθλημα είναι ακόμα εδώ. Σήμερα αυτός ο αγώνας μου θύμισε μια μικρογραφία των παλιών Ακρόπολις των 3.000 χιλιομέτρων».

Η κατάταξη ανά κλάση
Β2

Κάρολος Λάμπρου – Γιάννης Κόλλιας (Renault Alpine A110)
Β4

Κωνσταντίνος Πίτσος – Στυλιανός Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4X4)
Ευάγγελος Μπιρλιράκης – Κώστας Κοφινάς (BMW 2002 Ti)
C1

Κωνσταντίνος Αργυρίου – Σταμάτης Λάσκος (Toyota Corolla KE 25)
C2

Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραϊτη (Toyota Corolla KE 30)
Νίκος Παραπέρας – Κωνσταντίνος Μυλωνάς (Toyota Celica TA 22)
C3

Ανδρέας Παπαγεωργίου – Γεώργιος Παπαγεωργίου (Volvo 142 S)
D2

Αλέξανδρος Χριστοδούλου – Αθανάσιος Σαμαράς (VW Golf GTi)
D3

Παναγιώτης Παραδείσης – Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort MKII RS)
Αλέξανδρος Χαλιβελάκης – Αθανάσιος Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII RS 2000)
Γιώργος Παραδείσης – Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort MKII RS 2000)
E1

Γρηγόρης Πιερρουτσάκος – Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης (Peugeot 205 Rallye)
Μιχάλης Νομικός – Κωνσταντίνος Τροβάς (Toyota Starlet KP 60)
Montecristo – Βάλια Μαρκάκη (Toyota Starlet KP 60)
Ε2

Σπυρίδων Πετρίδης – Απόστολος Πάλλας (Toyota Corolla AE 86))
Kωνσταντίνος Τζέμος –Διονύσης Κολοτούρος (Toyota Corolla AE 86)
Γεώργιος Κασιδόπουλος – Βαγγέλης Παναρίτης (Toyota Starlet EP 71)
E3

Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου – Αναστάσιος Παπαδόπουλος (Toyota Starlet EP 71)
Γιώργος Χωριανόπουλος – Αθανάσιος Σαμαράς (VW Golf GTi)
Ε4

Κωνσταντίνος Πίτσος – Στυλιανός Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4X4)

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.