21η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου: Χρονομετρημένες δοκιμές
Η μηχανοκίνητη γιορτή της Πελοποννήσου ξεκίνησε με τις χρονομετρημένες δοκιμές στην 21η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου, με τους οδηγούς να προσπαθούν να προετοιμαστούν όσο το δυνατόν καλύτερα για τον αυριανό κυρίως αγώνα.
Οι περισσότεροι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος και στα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών, ώστε να ρυθμίσουν καλύτερα τα αγωνιστικά τους “όπλα” αλλά και να βρουν τα “πατήματά” τους στην τεχνική διαδρομή.
Όσον αφορά στις επιδόσεις του Σαββάτου, στην Cat 4 που περιλαμβάνει αγωνιστικά οχήματα N2, R1B, Ra5, A5, Α5KC, N1, A0, R1A, ταχύτερος στα δύο από τα τρία σκέλη ήταν ο Πολύδωρος Φούντας με το Peugeot 106 S16, πολύ κοντά από πλευράς χρόνων ήταν και ο Βασίλης Ντέρμας με το Citroen Saxo VTS, ο οποίος κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε ένα σκέλος. Στην αυριανή μάχη για την νίκη στην Cat 4, θα πρέπει να υπολογίζουμε τους Δημήτρη Τσούργιαννη (Peugeot 106 S16) και Χρήστο Ντέκα (Citroen Saxo VTS), οι οποίοι βρέθηκαν κοντά στους πρωτοπόρους και στα τρία σκέλη.
Στην Cat 3 που περιλαμβάνει αγωνιστικά οχήματα A6, R2B, R2BGR, Ra4B, Ra3B,N3, E9, ταχύτερος και στα τρία σκέλη ήταν ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος με το Honda Civic Type R. Πίσω του και στα τρία σκέλη βρέθηκε ο Γιάννης Παράβαλος με ακόμη ένα Honda Civic Type R. Αρκετά μακριά από τον ρυθμό των δύο αυτών οδηγών βρέθηκε ο Αναστάσιος Παρασκευόπουλος (Citroen Saxo VTS) που ωστόσο κατάφερε να σημειώσει τον τρίτο ταχύτερο χρόνο στα δύο από τα τρία χρονομετρημένα σκέλη.
Την σκυτάλη πήρε η Cat 2 που περιλαμβάνει αγωνιστικά οχήματα A7, R2C, Ra4C, Ra3C, Ra3D, R3C, R3Σ, Δ11, E10, S1600,A6KC, ταχύτερος στα δύο από τα τρία σκέλη ήταν ο Νίκος Μπόμπης με το Peugeot 106 Rallye. Ο Σταύρος Χατούπης ήταν αυτός που κατάφερε να μείνει πολύ κοντά στον Μπόμπη με το Opel Corsa-B. Σταθερός και στα τρία σκέλη ήταν ο Κωνσταντίνος Ντέκας με το Peugeot 205 Rallye, αν μη τι άλλο στον αυριανό αγώνα θα παλέψει ώστε να κάνει την έκπληξη.
Στην Cat 1 που περιλαμβάνει αγωνιστικά οχήματα WRC έσο 31/12/2010, S2000, R5/Ra2, E12T, A7KC, A8, E12Γ, Ν4, R4GR, ταχύτερος στα δύο από τα τρία σκέλη ήταν ο Ταξιάρχης Ασημακόπουλος στην πρώτη του εμφάνιση με ένα Mitsubishi Lancer EVO IX. Ο μεγάλος του αντίπαλος Δημήτρης Μουργελάς κατάφερε να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο σε ένα από τα τρία σκέλη, καθώς αντιμετώπισε μηχανική βλάβη στο Mitsubishi Lancer EVO VII. Αμφότεροι θα δώσουν μεγάλη μάχη για την αυριανή νίκη. Σταθερή και με καλούς χρόνους η Θεοδώρα Χόνδρου με το Ford Sierra RS Cosworth.
Στη Formula Saloon, ο Νίκος Παπαδόπουλος με το θηριώδες Ford Escort RS2000 ήταν ταχύτερος στα δύο από τα τρία σκέλη των χρονομετρημένων δοκιμών, με τον Αργύρη Τσούλο (Mitsubishi Lancer EVO VIII) να τον ακολουθεί κατά πόδας από πλευράς χρόνων. Αξιόλογες επιδόσεις πέτυχε και ο Παναγιώτης Δούβαλης με την BMW E36.
Μετά το τέλος των χρονομετρημένων δοκιμών της 21ης Ανάβασης Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου, οι αγωνιζόμενοι, οι ομάδες και τα στελέχη της οργάνωσης βρέθηκαν στην γραφική πλατεία του Ζυγοβιστίου για το παραδοσιακό γλέντι που προσφέρει ως είθισται ο Δήμος Γορτυνίας.
21η Ανάβαση Δημητσάνας – Ζυγοβιστίου: Πρόγραμμα
Κλείσιμο δρόμου: Κυριακή 24 Ιουλίου, ώρα 10:30
Εκκίνηση αγώνα: Κυριακή 24 Ιουλίου, ώρα 11:30
Τελικός Τεχνικός Έλεγχος: Κυριακή 24 Ιουλίου, Μετά τη λήξη του 2ου σκέλους, (στο χώρο του Parc Fermé)
Δημοσίευση αποτελεσμάτων: Κυριακή 24 Ιουλίου, ώρα 16:00, (στο χώρο του Parc Fermé)
Απονομή Επάθλων: Κυριακή 24 Ιουλίου, ώρα 16:30, (Πλατεία Δημητσάνας)