Η Alfa Romeo Tonale στο Le Mans Classic 2022
- Στο πλαίσιο του 10ου Le Mans Classic, η Tonale πραγματοποιεί την πρώτη της εμφάνιση στη Γαλλία.
- Η Tonale που σηματοδοτεί τη μεταμόρφωση της μάρκας στη νέα εποχή της αυτοκίνησης συνδέει με ιδανικό τρόπο τη σύγχρονη τεχνολογία με την παράδοση της μάρκας.
- Στο χώρο που θα είναι αφιερωμένος στην Ιταλική μάρκα στο πλαίσιο του Le Mans Classic 2022, η Tonale θα συνοδεύσει θρυλικά μοντέλα από την αγωνιστική ιστορία της μάρκας, όπως η 8C 2300 “Le Mans”, η Giulia TZ, 33/2-liter “Daytona”, 33 TT 12 και η μοναδική “Gr. C” SE 048 SP.
Η Tonale, το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Alfa Romeo και παράλληλα το σύμβολο της μεταμόρφωσης της στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στη Γαλλία στο πλαίσιο του 10ου Le Mans Classic. Το νέο C-SUV της μάρκας συνδυάζει ιδανικά την καινοτομία με την ξεχωριστή παράδοση της Ιταλικής μάρκας. Το υβριδικό σύστημα των 48V που συνδυάζεται με το νέο Turbo μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) δίνει τη δυνατότητα κίνησης στην Tonale ακόμα και με τον θερμικό κινητήρα εκτός λειτουργίας, ενώ η αυξημένη ροπή που προσφέρει το σύστημα τονίζει και τα σπορ χαρακτηριστικά του μοντέλου.
Σε επίπεδο σχεδίασης, η Tonale αξιοποιεί και μια σειρά από κλασσικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα η χαρακτηριστική γραμμή “GT line”, η οποία διατρέχει όλο το προφίλ του αυτοκινήτου και εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Giulia GT της δεκαετίας του 1960, δημιουργώντας ένα στιλιστικό πρότυπο το οποίο επηρέασε θρυλικά αυτοκίνητα, όπως η 8C Competizione.
Με αφορμή την παρουσίαση του νέου μοντέλου στο 10ο Le Mans Classic, οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν την Tonale, αλλά και τις Giulia και Stelvio, ενώ λίγοι τυχεροί θα ζήσουν την εμπειρία οδήγησης της Alfa Romeo Tonale στη θρυλική διαδρομή που πραγματοποιούνται οι 24 Ώρες του Le Mans.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η Tonale θα βρεθεί δίπλα σε εξαιρετικά δείγματα από την αγωνιστική ιστορία της Alfa Romeo από τις αρχές της δεκαετίας του 1930 και μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Αναλυτικά το κοινό της εκδήλωσης θα μπορεί να απολαύσει από κοντά τις:
8C 2300 “Le Mans” (1931)
Χρονιά κατασκευής | 1931 |
Κινητήρας | Turbo 8κυλινδρος σε σειρά, 2336 cc |
Απόδοση | 155 hp @ 5200 rpm |
Μέγιστη ταχύτητα | 200 km/h |
Αμάξωμα | “Le Mans” racing spider |
Μήκος | 4400 mm |
Μεταξόνιο | 3100 mm |
Βάρος | 1000 kg |
Μονάδες παραγωγής | 9 (1931-1933) |
Giulia TZ (1963)
Χρονιά κατασκευής | 1963 |
Κινητήρας | 4κυλινδρος σε σειρά, 1570 cc, διπλοί εκκεντροφόροι επικεφαλής |
Απόδοση | 112 hp @ 6500 rpm |
Μέγιστη ταχύτητα | 215 km/h |
Αμάξωμα | Racing coupé, Zagato |
Μήκος | 3950 mm |
Μεταξόνιο | 2200 mm |
Βάρος | 660 kg |
Μονάδες παραγωγής | 117 (1963-1967) |
33/2-liter “Daytona” (1968)
Χρονιά κατασκευής | 1968 |
Κινητήρας | V8-90°, 1995 cc |
Απόδοση | 270 hp @ 9600 rpm |
Μέγιστη ταχύτητα | 298 km/h |
Αμάξωμα | Racing coupé |
Μήκος | 3960 mm |
Μεταξόνιο | 2550 mm |
Βάρος | 580 kg |
Μονάδες παραγωγής | 30 (1967-1969) |
33 TT 12 (1975)
Χρονιά κατασκευής | 1975 |
Κινητήρας | Επίπεδος 12κυλινδρος, 2995 cc |
Απόδοση | 500 hp @ 11000 rpm |
Μέγιστη ταχύτητα | Άνω των 330 km/h |
Αμάξωμα | Racing spider |
Μήκος | 3800 mm |
Μεταξόνιο | 2340 mm |
Βάρος | 670 kg |
Μονάδες παραγωγής | 6 |
“Gr. C” SE 048 SP (1989)
Χρονιά κατασκευής | 1989 |
Κινητήρας | V12-60°, 3500 cc |
Απόδοση | 650 hp @ 13,000 rpm |
Μέγιστη ταχύτητα | Άνω των 350 km/h |
Αμάξωμα | Racing coupé |
Μήκος | 4800 mm |
Μεταξόνιο | 2750 mm |
Βάρος | – |
Μονάδες παραγωγής | 1 (1989) |