Ο Tim Gajser πέντε φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Motocross
Ο Tim Gajser της HRC Team έγινε ο πιο επιτυχημένος εν ενεργεία αναβάτης του MXGP κερδίζοντας στο MXGP της Φινλανδίας τον πέμπτο παγκόσμιο τίτλο του και τον τέταρτο στην κορυφαία κατηγορία του θεσμού. Ο αναβάτης της Honda με την CRF450R εξασφάλισε στο φετινό πρωτάθλημα δύο γύρους πριν την ολοκλήρωσή του, αφού κυριάρχησε κατά περιόδους κατά τη διάρκεια του απαιτητικού, όπως απεδείχθη, φετινού πρωταθλήματος.
Κατακτώντας ήδη από το ξεκίνημα της σεζόν έξι νίκες στους πρώτους επτά γύρους, ο Tim Gajser έθεσε τις βάσεις για την επικράτησή του, γεγονός που δεν άφησε περιθώρια στους αντιπάλους του, ενώ περαιτέρω νίκες στη Γερμανία, σε συνδυασμό με μία πολύ καλή εμφάνιση και απόδοση στην Ινδονησία, έδωσαν στον αναβάτη της HRC Team τη δυνατότητα να εξασφαλίσει το στέμμα και να ταξιδέψει στην πατρίδα του με έναν ακόμα παγκόσμιο τίτλο στο τσεπάκι του. Στην αμμώδη πίστα Hyvinkaa, ο αναβάτης με το #243 δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, ωστόσο κατάφερε να αποσπάσει μια έκτη και μια έβδομη θέση, που ήταν υπεραρκετές προκειμένου να αποσπάσει ένα πλεονέκτημα 104 βαθμών και να εξασφαλίσει έτσι το πρωτάθλημα με δύο ακόμα γύρους να απομένουν. Με την πίεση της κατάκτησης του πέμπτου παγκόσμιου πρωταθλήματός του να μην υφίσταται πλέον, ο Gajser αναμένεται για το υπόλοιπο της σεζόν να δώσει τον καλύτερο εαυτό του κατακτώντας επιπλέον νίκες που αναμένεται να προστεθούν στις προηγούμενες στα πλαίσια μιας αγωνιστικής σεζόν που κανείς δεν θα ξεχάσει.
Δυστυχώς, ο Mitch Evans δεν μπόρεσε να αποδείξει σε κανέναν από τους δύο αγώνες την ταχύτητα που επέδειξε στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, καθώς οι πτώσεις του στον πρώτο κιόλας γύρο σε κάθε αγώνα έβαλαν τέλος στις πιθανότητές του να διεκδικήσει το βάθρο. Ο Αυστραλός ωστόσο έχει αποδείξει στους προηγούμενες αγώνες ότι ήταν υποψήφιος για κάτι πολύ καλό στην απαιτητική πίστα της Hyvinkaa, όμως η τύχη δεν ήταν με το μέρος του και αντ’ αυτού τώρα θα προετοιμαστεί για τους δύο τελευταίους γύρους της σεζόν όπου για μια ακόμα φορά έχει στόχο να φθάσει στις κορυφαίες θέσεις της κατάταξης.
Tim Gajser 243
Τι μέρα κι αυτή! Σίγουρα δεν οδήγησα τόσο καλά όσο θα μπορούσα, αλλά πέτυχα τον στόχο μου και αυτό ήταν που είχα σκοπό να φέρω εις πέρας στην αρχή της ημέρας. Πέντε παγκόσμιοι τίτλοι, πραγματικά είναι απίστευτο. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την HRC Team, τους ανθρώπους που βρίσκονται στους αγώνες και για όλη την υποστήριξη από την Ιαπωνία. Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω την κοπέλα μου και για όλη την υποστήριξη που λαμβάνω από τους θαυμαστές μου σε όλο τον κόσμο. Ήταν υπέροχο να βλέπω τόσους πολλούς να με επευφημούν στην πίστα, και σίγουρα το ευχαριστώ αυτό είναι λίγο. Είναι μια ιδιαίτερη στιγμή για μένα και είμαι πολύ χαρούμενος που πήρα τον πέμπτο μου τίτλο!
Mitch Evans 43
Σήμερα σίγουρα δεν ήταν η μέρα μου. Ένιωθα καλά όταν ξεκίνησα τους αγώνες, αλλά τα πράγματα δεν μου πήγαν καλά. Μια πτώση στον πρώτο γύρο στον πρώτο αγώνα κατέστρεψε κάθε πιθανότητα για ένα καλό αποτέλεσμα, καθώς ήμουν σχεδόν τελευταίος μέχρι να ανέβω στη μοτοσυκλέτα και να συνεχίσω. Προσπάθησα φτάνοντας έως και την 14η θέση, αλλά σίγουρα δεν ήταν αυτό που ήθελα. Μετά, κάτι αντίστοιχο συνέβη και στον δεύτερο αγώνα. Προφανώς, είμαι απογοητευμένος με το πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα, αλλά εξακολουθώ να είμαι σε φόρμα και με κίνητρο ώστε να τα καταφέρω στους δύο τελευταίους γύρους της σεζόν.
Marcus Pereira de Freitas
HRC General Manager – MXGP
Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Tim κέρδισε το πρωτάθλημα με δύο γύρους να απομένουν. Δουλεύει τόσο σκληρά και αξίζει ό,τι έχει πετύχει, και σίγουρα το να κερδίζει κάποιος πέντε παγκόσμιους τίτλους, είναι ένα απίστευτο επίτευγμα. Ολόκληρη η HRC Team αξίζει επίσης πολλά συγχαρητήρια, καθώς εργάστηκε σκληρά και βοήθησε τον Tim να τα κάνει όλα σωστά, κάθε εβδομάδα. Δεν ήταν μια εύκολη χρονιά, αλλά κανείς δεν σταμάτησε να δουλεύει ούτε για ένα δευτερόλεπτο, και αυτό φαίνεται στα αποτελέσματα. Δυστυχώς, ο Mitch δεν είχε την καλύτερη τύχη, αλλά έδειξε πραγματικά την ταχύτητά του τις τελευταίες εβδομάδες και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα πάμε στους δύο τελευταίους γύρους, όπου και οι δύο αναβάτες μπορούν πραγματικά να δείξουν πόσο γρήγοροι είναι.