Δυναμική ανάπτυξη στον τομέα της ηλεκτροκίνησης
Το BMW Group πούλησε συνολικά 128.196 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 – υπερδιπλασιάζοντας τις πωλήσεις BEV συγκριτικά με την ίδια περσινή περίοδο (+114,8%). Επομένως, η εταιρεία κατάφερε να μεταφράσει το έντονο ενδιαφέρον για τα αμιγώς ηλεκτρικά προϊόντα της σε ισχυρή ανάπτυξη.
- Αυξημένες παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων: από την αρχή της χρονιάς έως και τον Σεπτέμβριο έχουν πουληθεί 128.196 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI (+114,8%).
- Οι παραδόσεις του BMW Group έφτασαν τις 1.747.889 μονάδες το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου.
- Άνοδος 6,6% στις πωλήσεις του BMW Group σε όλο τον κόσμο για το μήνα Σεπτέμβριο.
- Το τρίτο τρίμηνο έκλεισε στο ίδιο επίπεδο με το περσινό, άνοδος σε Κίνα και ΗΠΑ.
- Η μάρκα BMW παραμένει Νο1 στην παγκόσμια πολυτελή κατηγορία.
- Pieter Nota: «Η δυναμική ανάπτυξη στον τομέα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων υπογραμμίζει την απήχηση των προϊόντων μας».
Το BMW Group πούλησε συνολικά 128.196 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 – υπερδιπλασιάζοντας τις πωλήσεις BEV συγκριτικά με την ίδια περσινή περίοδο (+114,8%). Επομένως, η εταιρεία κατάφερε να μεταφράσει το έντονο ενδιαφέρον για τα αμιγώς ηλεκτρικά προϊόντα της σε ισχυρή ανάπτυξη.
«Η δυναμική ανάπτυξη των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μας αντικατοπτρίζει πώς η ηλεκτρική γκάμα του BMW Group κερδίζει πελάτες – καθώς συνεχίζουμε τη μετάβασή μας με γοργούς ρυθμούς προς την ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG Υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Με την ελκυστική, βιώσιμη γκάμα των προϊόντων μας σε τεχνολογίες μετάδοσης κίνησης και την ισχυρή λειτουργική μας απόδοση, βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους πωλήσεών μας για το 2022», συνέχισε ο Nota.
Μετά το πρώτο εξάμηνο, όπου οι περιορισμοί στην αλυσίδα ανεφοδιασμού καθώς και ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησαν σε μείωση των παραδόσεων, οι πωλήσεις του BMW Group για το τρίτο τρίμηνο κυμάνθηκαν στο ίδιο επίπεδο με της προηγούμενης χρονιάς (-0,9%), με 587.795 οχήματα. Το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, η εταιρεία παρέδωσε συνολικά 1.747.889 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce στους πελάτες. Το μήνα Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις του BMW Group σημείωσαν αύξηση 6,6%, με 210.543 παραδόσεις.
Το BMW Group έχει επιβεβαιώσει την πρόβλεψή του για όλο το 2022, με τις πωλήσεις να είναι ελαφρώς χαμηλότερες έναντι της προηγούμενης χρονιάς.
Το BMW Group σε τροχιά διπλασιασμού των πωλήσεων BEV το 2022.
Το BMW Group πούλησε συνολικά 128.196 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς (+114,8%). Το τρίτο τρίμηνο, 52.306 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν στους πελάτες (+121,6%).
Μαζί με την BMW iX3, οι δύο ναυαρχίδες καινοτομίας της εταιρείας, η BMW i4 και η BMW iX, συνεχίζουν να ηγούνται της ανάπτυξης, με ιδιαίτερα ισχυρές νέες παραγγελίες. Πρόσθετη δυναμική θα προέλθει από τα δύο πιο πρόσφατα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της BMW, την BMW i7* και την BMW iX1. Και τα δύο μοντέλα, όπως και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μακρύ μεταξόνιο της Σειράς 3 στην Κίνα, λαμβάνουν πολύ θετικά σχόλια από τους πελάτες. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE σημειώνει επίσης ισχυρή ανάπτυξη και αποτελεί ένα σημαντικό πυλώνα στη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων του BMW Group. Ως εκ τούτου, η εταιρεία βρίσκεται σε τροχιά διπλασιασμού των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της για το 2022.
Το BMW Group συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων του με ταχύ ρυθμό: Το 2023 θα φέρει περισσότερα μοντέλα συμπεριλαμβανομένης της BMW i5 και της αμιγώς ηλεκτρικής Rolls-Royce Spectre, που θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα της τον Οκτώβριο.
Με αυτή την ταχέως αναπτυσσόμενη γκάμα προϊόντων και την υψηλή ζήτηση, το BMW Group σκοπεύει να έχει πάνω από δύο εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους μέχρι το τέλος του 2025.
Η BMW παραμένει πρώτη σε πωλήσεις παγκοσμίως ως premium μάρκα αυτοκινήτων.
Με μία ευρεία γκάμα προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και καινοτόμων συστημάτων μετάδοσης κίνησης, η μάρκα BMW πούλησε συνολικά 517.689 οχήματα σε όλο τον κόσμο (-1,4%) το τρίτο τρίμηνο. Πλέον των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της, η BMW Σειρά 4 Gran Coupé, η BMW Σειρά 2 Active Tourer και η BMW X5 γνωρίζουν επίσης υψηλή ζήτηση. Από την αρχή της χρονιάς μέχρι το Σεπτέμβριο, η BMW κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στην παγκόσμια κατηγορία πολυτελών αυτοκινήτων.
Τα τριμηνιαία αποτελέσματα θέτουν την BMW M σε τροχιά για υψηλό όλων των εποχών.
Ενισχυμένη από το επιτυχημένο λανσάρισμα των δύο πρώτων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων M Performance, της i4 M50 και της iX M60, και με τη συνεχιζόμενη ισχυρή ζήτηση για τις κορυφαίες εκδόσεις υψηλών επιδόσεων, την M3 και την M4, η BMW M GmbH επιστρέφει τώρα σε πορεία ανάπτυξης μετά τα αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου. Οι πωλήσεις για το διάστημα από την αρχή της χρονιάς μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου είναι ελαφρώς υψηλότερες από εκείνες της προηγούμενης χρονιάς, στις 124.459 μονάδες (+1,2%). Κατά συνέπεια, η BMW M βρίσκεται σε τροχιά για μία ακόμα χρονιά ρεκόρ που θα σηματοδοτήσει την 50ή της επέτειο. Αυτή θα στεφθεί από το λανσάρισμα της M3 Touring το τέταρτο τρίμηνο του έτους.
Η MINI σημειώνει εξαιρετικά τριμηνιαία αποτελέσματα.
Η μάρκα MINI παρέδωσε 209.271 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο από την αρχή της χρονιάς. Από τον Ιανουάριο μέχρι το Σεπτέμβριο, η MINI πούλησε 29.191 αμιγώς ηλεκτρικά MINI Cooper SE* (+45,2%). Αυτή η αύξηση πωλήσεων επιβεβαιώνει τον ενθουσιασμό των πελατών MINI για τη χαρακτηριστική αμιγώς ηλεκτρική go-kart αίσθηση των οχημάτων της μάρκας.
Οι ειδικές εκδόσεις MINI – Resolute Edition για το 3θυρο MINI, το 5θυρο MINI και το MINI Cabrio, η MINI Untold Edition για το MINI Clubman και η MINI Untamed Edition για το MINI Countryman – όλες με αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης και εξοπλισμού, συνεισφέρουν στην υψηλή απήχηση και γοητεία των οχημάτων MINI.
Άνοδος 9% για τις πωλήσεις της Rolls – Royce Motor Cars .
Η Rolls-Royce Motor Cars κατέγραψε πωλήσεις 4.701 (+8,9%) οχημάτων τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς. Η ζήτηση για όλα τα μοντέλα παρέμεινε ισχυρή, με τις παραγγελίες των πελατών ήδη να επεκτείνονται και την επόμενη χρονιά. Οι παραδόσεις του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρείας, της Rolls-Royce Spectre, θα ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Με αυτό το νέο προϊόν, η Rolls-Royce θέτει τις βάσεις για πλήρη εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της μέχρι το 2030.
BMW Motorrad : Το ισχυρό αποτέλεσμα τρίτου τριμήνου επιβεβαιώνει και πάλι την επιτυχημένη στρατηγική ανάπτυξης.
Μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου, η BMW Motorrad παρέδωσε 159.333 μοτοσικλέτες στους πελάτες της. Μετά το επιτυχημένο αποτέλεσμα πωλήσεων για το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, η υψηλή ζήτηση για μοτοσικλέτες και scooter του BMW Group συνεχίστηκε με αμείωτη ένταση το τρίτο τρίμηνο. Παρά τις συνεχιζόμενες δύσκολες γενικές συνθήκες, οι πωλήσεις της BMW Motorrad αυξήθηκαν κατά 1,7%, υπερβαίνοντας ακόμα και τις επιδόσεις ρεκόρ της αντίστοιχης περσινής περιόδου. Την επιτυχία της BMW Motorrad εγγυάται η πολύ ελκυστική γκάμα προϊόντων της, με το επιτυχημένο λανσάρισμα στην αγορά καινοτόμων και συναισθηματικών νέων μοντέλων, όπως το αμιγώς ηλεκτρικό BMW CE 04, που πραγματοποιήθηκε το 2022.
Πωλήσεις BMW & MINI ανά περιοχή/αγορά.
Στην Κίνα, το BMW Group πούλησε 214.146 οχήματα BMW και MINI το τρίτο τρίμηνο – αύξηση 5,7% από πέρσι. Συνολικά 592.873 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν στους πελάτες από την αρχή του 2022 μέχρι το Σεπτέμβριο.
Στις ΗΠΑ, συνολικά 85.209 οχήματα BMW και MINI πωλήθηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2022 – αύξηση 3,8% συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά. Το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, παραδόθηκαν στους πελάτες συνολικά 249.835 οχήματα BMW και MINI.
Στην Ευρώπη , οι συνδυασμένες πωλήσεις BMW και MINI το τρίτο τρίμηνο έφτασαν τις 196.178 μονάδες (‑11,1%). Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, συνολικά 629.818 οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν στους πελάτες.
Στη Γερμανία, 184.476 οχήματα BMW και MINI ταξινομήθηκαν την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου. Αυτό το αποτέλεσμα πωλήσεων θέτει την εταιρεία μπροστά από τον ανταγωνισμό στην εγχώρια αγορά.
Πωλήσεις του BMW Group το 3ο τρίμηνο/Ιαν – Σεπ 2022, με μια ματιά.
3ο Τρίμηνο 2022 | Συγκριτικά με πέρυσι % | Ιαν – Σεπ 2022 | Συγκριτικά με πέρυσι % | |
BMW Group Automotive | 587.795 | -0,9% | 1.747.889 | -9,5% |
BMW | 517.689 | -1,4% | 1.533.917 | -9,9% |
– BMW M GmbH | 43.259 | 9,1% | 124.459 | 1,2% |
MINI | 68.596 | 2,4% | 209.271 | -6,9% |
BMW Group ηλεκτροκίνητα (BEVs & PHEVs) | 98.821 | 26,2% | 283.289 | 22,3% |
BMW Group BEV | 52.306 | 121,6% | 128.196 | 114,8% |
Rolls-Royce | 1.510 | 13,6% | 4.701 | 8,9% |
BMW Motorrad | 51.778 | 5,7% | 159.333 | 1,7% |
BMW Group BEV | 52.306 | 121,6% | 128.196 | 114,8% |
Rolls-Royce | 1.510 | 13,6% | 4.701 | 8,9% |
BMW Motorrad | 51.778 | 5,7% | 159.333 | 1,7% |
Πωλήσεις BMW και MINI ανά περιοχή/αγορά.
3ο Τρίμηνο 2022 | Συγκριτικά με πέρυσι % | Ιαν – Σεπ 2022 | Συγκριτικά με πέρυσι % | |
Ευρώπη | 196.178 | -11,1% | 629.818 | -13,1% |
Γερμανία | 59.919 | -5,1% | 184.476 | -10,1% |
Ασία | 273.813 | 7,8% | 767.801 | -7,8% |
Κίνα | 214.146 | 5,7% | 592.873 | -11,5% |
Αμερική | 104.147 | -0,8% | 307.953 | -6,5% |
ΗΠΑ | 85.209 | 3,8% | 249.835 | -6,0% |