Η νέα διαφήμιση του Mazda CX-60 με τον Σ. Κοντιζά (video)
Η έλευση του ολοκαίνουργιου Mazda CX-60, του πρώτου Plug In Hybrid που παρουσιάζει η Ιαπωνική μάρκα, ήταν η αφορμή για τη δημιουργία του νέου διαφημιστικού της Mazda Autoone με τον αναγνωρισμένο Ελληνο-Ιάπωνα σεφ, Σωτήρη Κοντιζά.
Το νέο βίντεο με τον τίτλο : MAZDA CX-60. Η δύναμη της αυθεντικότητας, μας υποδεικνύει ότι αυτό που είναι αυθεντικό παραμένει διαχρονικό και αξεπέραστο.
Το Mazda CX-60 συντροφεύει τον Σωτήρη Κοντιζά σε ένα ταξίδι επιστροφής στον τόπο καταγωγής. Μέσα από την ηρεμία και τη σιγουριά της οδήγησης, προσωπικές σκέψεις αναδύονται. Οι προτεραιότητες επαναπροσδιορίζονται και τελικά μένουν όλα όσα έχουν πραγματικά αξία.
Τα αυθεντικά χαμόγελα και οι αυθεντικές στιγμές.
Μέσα από το βίντεο όλες οι αξίες τις Mazda συνδέονται με την ελληνική πραγματικότητα. Το φθινοπωρινό τοπίο του Πηλίου αποθεώνουν την ομορφιά της φύσης και το σεβασμό προς το περιβάλλον καθώς η Ιαπωνική μάρκα στρατηγικά στοχεύει σε μηδενικούς ρύπους μέχρι το 2050.
Στο διαφημιστικό συναντάμε στοιχεία που χαρακτηρίζουν την Ιαπωνική και ελληνική παράδοση, όπως ο σεβασμός στις ρίζες, στην ιστορία, στην κληρονομιά και στην απλότητα.
Το νέο CX-60 αποτελεί το δεύτερο αυτοκίνητο της Mazda με κίνηση στους πίσω τροχούς. Το πρώτο είναι το MX-5, το αγαπημένο roadster που έχει εκπαιδεύσει εκατομμύρια οδηγούς στην φιλοσοφία Jinba Ittai, στην απόλυτη σύνδεση του οδηγού με το όχημα. Αυτή η μεγάλη γνώση και κληρονομιά έχει περάσει στο νέο Mazda Plug in Hybrid, εξασφαλίζοντας την απόλυτη οδηγική απόλαυση.
Το νέο διαφημιστικό ‘MAZDA CX-60: Η δύναμη της αυθεντικότητας’ μπορείτε να το δείτε εδώ.
MAZDA CX-60. Η Δύναμη της Αυθεντικότητας – YouTube
Σχετικά με τη δημιουργία του βίντεο ‘Mazda CX-60: Η δύναμη της αυθεντικότητας’
Για το ξεχωριστό αυτό αποτέλεσμα η Mazda Autoone συνεργάστηκε την εταιρία 365film / κ. Θοδωρής Τζάρτος η οποία ανέλαβε το σενάριο, τη σκηνοθεσία, το μοντάζ , την ηχητική και μουσική επιμέλεια.
Διευθυντής φωτογραφίας ήταν ο Σταύρος Τσιρλίδης. Βοηθός σκηνοθέτη ήταν ο Γιώργος Πατσιατζής. Την παραγωγή ανέλαβε η Mazda Autoone.
Στην επιμέλεια κειμένων συμμετείχε η διαφημιστική White Ad.
Για την πραγματοποίηση του έργου βοήθησαν ο Επίσημος Επισκευαστής της Mazda στο Βόλο κ. Χρήστος Μόκας, ο επαγγελματίας οδηγός αγώνων κ. Μάνος Βούλγαρης και ο αντιδήμαρχος Δήμου Ζαγόρας – Μουρεσίου κ. Ανέστης Αλτίνης.
Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στο χωριό Κισσός Πηλίου, σε κλεισμένους δρόμους με επαγγελματία οδηγό αγώνων.