Το Μεξικό ο επόμενος σταθμός του Ιορδάνη Σερδερίδη
Έπειτα από τη συμμετοχή του στο φημισμένο Ράλλυ Μόντε Κάρλο που αποτέλεσε τον εναρκτήριο αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, ο Ιορδάνης Σερδερίδης επιστρέφει στο τιμόνι του Ford Puma Rally1 ώστε να αγωνιστεί στο Ράλλυ Μεξικό. Με συνοδηγό τον Βέλγο Fred Miclotte και με τα επίσημα χρώματα της M-Sport ο Έλληνας οδηγός συμμετέχει σε άλλον έναν αγώνα του κορυφαίου πρωταθλήματος Ράλλυ του κόσμου, με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης είχε λάβει μέρος στον αγώνα και παλαιότερα και συγκεκριμένα το 2015, χρονιά στην οποία είχε τερματίσει στην έβδομη θέση του WRC2: «Το Ράλλυ Μεξικό είναι ένας ιδιαίτερος αγώνας και απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή», ήταν τα πρώτα λόγια του Καβαλιώτη οδηγού, ο οποίος συνέχισε: «Έχουμε μια πρώτη γεύση από το τι θα συναντήσουμε στον αγώνα, καθώς είχαμε αγωνιστεί και πάλι στο Μεξικό πριν 8 χρόνια. Οι ειδικές διαδρομές ως επί το πλείστων είναι σκληρές με πολλές πέτρες και πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ώστε να αποφύγουμε τα κλαταρίσματα»
Ο αγώνας θα ξεκινήσει τα ξημερώματα της Παρασκευής με τη διεξαγωγή των δύο πρώτων υπερειδικών διαδρομών στους δρόμους της πόλης Guanajuato: «Η ατμόσφαιρα στον αγώνα είναι πάντα πανηγυρική. Είναι πολύ όμορφο που αγωνιζόμαστε εντός αστικού ιστού και μπροστά σε τόσο κόσμο, αν και σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να είσαι διπλά προσεκτικός ώστε να μην χάσεις πολύτιμο χρόνο», δήλωσε ο οδηγός του Ford Puma Rally1 και συμπλήρωσε αναφορικά με το στόχο του στο Μεξικό: «Θα επιδιώξουμε να βελτιωνόμαστε οδηγικά ειδική με ειδική και να κινηθούμε προσεκτικά ώστε να αποφύγουμε τα σημεία που μπορεί να πληγώσουν το Puma. Θα προσπαθήσουμε να μπούμε στη βαθμολογούμενη 10αδα, αν και το πιο σημαντικό είναι να ολοκληρώσουμε τον αγώνα και να υψώσουμε την Ελληνική σημαία στον τερματισμό»
Το Ράλλυ Μεξικό ξεκινάει τα ξημερώματα της Παρασκευής 17 Μαρτίου, ώρα Ελλάδος, με δύο νυχτερινές ειδικές διαδρομές και ολοκληρώνεται την Κυριακή 19 Μαρτίου. Τα πληρώματα θα κληθούν να αγωνιστούν σε 23 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 321 αγωνιστικών χιλιομέτρων.