Ένα ξεχωριστό «Αρκαδικό»
Το Arcadia Classic Tour «γεννήθηκε» το 2015. Τότε, ήταν το Σαββατοκύριακο της ανακοίνωσης του δημοψηφίσματος. Περίεργα συναισθήματα και όμως όλοι ήταν εκεί στην αφετηρία με κέφι και χαμόγελο. Σημειολογικά έχει ενδιαφέρον που η 9η εκδοχή του συνέπεσε με την φετινή εκλογική διαδικασία η οποία ανέτρεψε τα αρχικά σχέδια, τόσο της ημερομηνίας διεξαγωγής όσο και της σχεδίασης.
Ωστόσο, πάλι με κέφι και χαμόγελο ο διοργανωτής επέλεξε την Πάτρα, ιδανική εναλλακτική, ως τελικό προορισμό. Τα σχεδόν 80 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή , έδειξαν και την ιδιαίτερη σχέση που το AcT έχει στο μικρό αλλά δυναμικό κοινό της κοινότητας των «ιστορικών».
Με 320 χιλιόμετρα η 9η εκδοχή, ίσως το μεγαλύτερο και πιο απαιτητικό AcT ως τώρα. Συνολικά 12 ΕΔΑ με 14 μετρήσεις, που έγιναν με τη χρήση LiDAR και Transponder στα οχήματα, ένα σύστημα που αναπτύχθηκε 100% εντός του ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ χρησιμοποιώντας απλά την υφιστάμενη τεχνολογία. Τα τοπία της ορεινής Πελοποννήσου ειδυλλιακά και οι διαδρομές σφιχτές, απλές και ειδικές, καθώς η νέα αλυτάρχης Δήμητρα Ρηγοπούλου (αριστερά) θέλησε να δώσει το δικό της στίγμα φέρνοντας αέρα ανανέωσης.
Ως σημείο αφετηρίας ορίστηκε η Αρχαία Κόρινθος. Εκεί, το πρωί του Σαββάτου 13 Μαΐου, με την αρωγή του Δήμου Κορινθίων και την προσωπική παρουσία του Δημάρχου Βασίλη Νανόπουλου δόθηκε η αφετηρία δίπλα στο ναό του Απόλλωνα με θέα το επιβλητικό κάστρο της Ακροκορίνθου. Εξίσου ιστορική και η διαδρομή, μέσα από χωριά που στέκονται αιώνες εκεί. Χιλιομόδι, Κλεωνές, Νεμέα και ξαφνικά μπροστά η μαγεία της Στυμφαλίας. Ανάβαση στην Καστανιά και Λυκούρια ως την ανασυγκρότηση μετά το τέλος των πρώτων 5 ΕΔΑ στην πάντα φιλόξενη Κλειτορία. Επανεκκίνηση με 2 ακόμη ΕΔΑ ως τον τερματισμό στον Ναυτικό Όμιλο Πάτρας το απόγευμα του Σαββάτου. Την σκυτάλη πήρε η Αχαϊκή πρωτεύουσα με την νυχτερινή της ζωή. Το πρωί της Κυριακής 14 Μαΐου, εκκίνηση 2ου σκέλους για τα πληρώματα. Ορεινή Αχαΐα το μενού της 2ης ημέρας, με Μάνεσι, Πετσάκους και Πλατανιώτισα πριν τον τερματισμό στο Διακοφτό στη γέφυρα Τσαγκρή με τα οχήματα παραταγμένα να σχηματίζουν το σκηνικό της απονομής.
Άξιοι οι 3 πρώτοι με τις θέσεις να κρίνονται σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Πρώτοι οι Γεωργοσόπουλοι, Άρης και Μαρίζα, ένας υπέροχος συνδυασμός πατέρα-κόρης οδηγώντας το Datsun 240Z του 1971. Δεύτεροι με μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πίσω οι Crucifix Christian και Ελισάβετ Βελέντζα με Peugeot 205 του 1985 και τρίτοι και εξίσου ικανοί οι Κοφινάς family με Κυριάκο και υιό Νικόλαο με Mini του 1973.. Ραντεβού για το επετειακό 10 Arcadia Classic Tour την άνοιξη του 2024 με εικόνες και μνήμες από ένα υπέροχο event ανάμεσα σε φίλους που μοιράζονται το ίδιο πάθος. Το ιστορικό, κλασικό ή απλά παλαιό όχημα !!!
Ο διοργανωτής ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ με ενορχηστρωτή τον Γιάννη Καράμπελα, ευχαριστεί τις Λέσχες ΕΛΙΑ, Μicrocars, ΑΡΣΟΕ καθώς και τους Δήμους Κορινθίων Πατρών και την δυναμική κοινότητα Κλειτορίας για την βοήθεια τους.
(Φωτογραφίες Μάριος Κουσκούτης, Λυκούργος Ντουζέπης)