Και οι έξι ήταν υπέροχοι!
Αρχικά, Βόλος & Πήλιο είχαν επιλεγεί ως επίκεντρο της 26ης έκδοσης του Pάλλυ αντοχής «24 Ώρες Ελλάδα». Ο τελικός σχεδιασμός είχε γίνει από τον Μάιο και οι προετοιμασίες είχαν ολοκληρωθεί τον Αύγουστο. Η καταιγίδα Daniel είχε όμως άλλα σχέδια & έπληξε σφοδρά τις ειδικές διαδρομές του Πηλίου.
Το επίκεντρο του αγώνα έπρεπε να μεταφερθεί, η πόλη της Λαμίας ανταποκρίθηκε άμεσα και έτσι μέσα χρονικό διάστημα δεκαπέντε ημερών επανασχεδιάστηκε το 50% του αγώνα.
Το Σάββατο 21 Οκτωβρίου η Παραλία Χαλκίδας υποδέχθηκε τα 73 πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή, 4 εκ των οποίων από το εξωτερικό. Στις 10 το πρωί δόθηκε η εκκίνηση με κατεύθυνση προς Παραλίμνη, Λούτσι, Κυρτώνη, Αταλάντη, Μόδι, Ρεγγίνι, Ράχες, Πελασγία και Παραλία Πελασγίας όπου έγινε η πρώτη μονόωρη ανασυγκρότηση του αγώνα.
Στις 4:15μμ ακολουθώντας τη νέα σχεδίαση του αγώνα, σειρά είχαν Γλύφα, Πτελεός, Βρύναινα, Κοκκωτοί, Κωφοί, Νεράιδα, Ανάβρα και Λαμία όπου λίγο πριν τις 9μμ έγινε ο τερματισμός του επάθλου «12 Ώρες Ελλάδα» με νικητές τους Κυρανά-Ευσταθίου-Toyota Corolla GTi-16, 2ους τους Andonov-Andonova-Mercedes E200 και τρίτους τους Λαγάκη-Τσαλίκη-Subaru Legacy.
Η ανακαινισμένη Πλατεία Πάρκου της Λαμίας με πλήθος κόσμου υποδέχθηκε τα πληρώματα για την μεγάλη, τρίωρη ανασυγκρότηση. Σε αυτό το σημείο άρχισε να διαφαίνεται η σκληρή μάχη ανάμεσα σε Abastado-Γιαννόπουλο-Toyota Celica STi, Χατζηκωνσταντίνου-Δημακαρέα-VW Golf GTi MK2 & Γεωργοσόπουλο-Κοντοπό-VW-Golf GTi MK1. Σε κοντινή βαθμολογική απόσταση ακολουθούσαν πολλά πληρώματα, έτοιμα να εκμεταλλευτούν το παραμικρό στραβοπάτημα.
Το δεύτερο σκέλος σημαδεύτηκε από το ατύχημα των Αγάθου-Λεβέντη-Lancia Beta Coupe, που ευτυχώς είναι καλά στην υγεία τους.
Τα μεσάνυχτα άναψαν οι προβολείς και 52 πληρώματα συνέχισαν προς Μπράλο, Οινοχώρι, το “all time classic” Χάνι Ζαγκανά, Πολύδροσο – με την ειδική «Σουβάλα» των 30 χιλιομέτρων, Ξυλικούς, Μενδενίτσα και Λαμία. Στις 4 το πρωί η Πλατεία Πάρκου άρχισε να υποδέχεται τους μονομάχους για την τελευταία μονόωρη ανασυγκρότηση.
Στις 5 το πρωί ξεκίνησε η τελευταία μάχη ξεκινώντας με τον 2ο Μπράλο, συνεχίζοντας με τον σφιχτό Αποστολιά, την Αμφίκλεια και την «Χαιρώνεια» που έκρινε σε μεγάλο βαθμό τις θέσεις του βάθρου. Η κατάβαση της Ριτσώνας έφερε 50 ηρωικά πληρώματα στην Παραλία της Χαλκίδας για τον τερματισμό. Τα 3 πρώτα πληρώματα έδωσαν μάχη σώμα με σώμα και οι τελικές θέσεις της τριάδας κρίθηκαν στις λεπτομέρειες με μόλις λίγα δέκατα του δευτερολέπτου διαφορά ανάμεσα τους. Και οι 6 οδηγοί & συνοδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο της γενικής κατάταξης ήταν πανάξιοι και υπέροχοι!
Η αυλαία του 26ου Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα» έπεσε το βράδυ της Δευτέρας 23/10 με την δεξιώση προς τιμήν των νικητών στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης.
Μεγάλοι νικητές είναι οι Χατζηκωνσταντίνου-Δημακαρέας-VW Golf GTi MK2, δεύτεροι οι Γεωργοσόπουλος-Κοντοπός-VW Golf GTi MK1 και τρίτοι οι Abastado-Γιαννόπουλος-Toyota Celica STi. Στην κατηγορία GT-Youngtimer νικητές ήταν για 3η συνεχόμενη χρονιά οι Πιταράκης-Ιακ. Μελανίτης-Ford Escort RS2000, δεύτεροι οι Ιωάννου-Τσουχλαράκης-Peugeot 106 Rallye και τρίτοι οι Φαρμάκης-Αθανασοπούλου-Alfa Romeo Spider. Στην κατηγορία Touring Trophy νικητές ήταν οι Κυρανάς-Ευσταθίου-Toyota Corolla GTi-16, δεύτεροι οι Λαγάκης-Τσαλίκης-Subaru Legacy και τρίτοι οι Λεύκαρος-Θ. Μελανίτης-Zastava Yugo.
Οι νικητές όλων των κατηγοριών είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα αποτελεσμάτων www.sisa.gr
Η Οργανωτική Επιτροπή του 26ου ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” ευχαριστεί τους χορηγούς EKO, DEKRA, ALD-Leaseplan και Οικογένεια Στεργίου για την ευγενική χορηγία τους καθώς και τους χορηγούς επικοινωνίας για την προβολή του αγώνα. Ευχαριστήρια στις πόλεις της Λαμίας & Χαλκίδας για τη φιλοξενία τους, στους κριτές, χρονομέτρες, στη γραμματεία του αγώνα και στην Anube Sport για την άμεση και ομαλή έκδοση των αποτελεσμάτων.
Ο μύθος του 24 «Ώρες Ελλάδα» συνεχίζεται στο 27ο «24 Ώρες Ελλάδα» στις 19-20 Οκτωβρίου 2024!