Έναρξη της σεζόν για την #C3Rally2Family με το Ράλι Monte-Carlo

By  |  0 Comments

•      Έχοντας κάνει το 1-2 στην υποστηρικτική κατηγορία WRC2 στο Ράλι Monte-Carlo του 2023, τα εργοστασιακά πληρώματα WRC2 της Citroën Racing, με τους Yohan Rossel – Arnaud Dunand και Nikolay Gryazin – Konstantin Aleksandrov, είναι αποφασισμένα να επαναλάβουν αυτό το κατόρθωμα και φέτος με το C3 Rally2 και να κάνουν το τέλειο ξεκίνημα στο WRC2.

•      Θα υπάρξει μια νέα προσθήκη στη #C3Rally2Family, αργότερα στη σεζόν, με τους Marco  Bulacia και Diego Vallejo να εντάσσονται στο WRC2 ως τρίτο πλήρωμα, ενώ οι Mads Østberg και Yoann Bonato αναμένεται να εκμεταλλευθούν τα πλεονεκτήματα  του C3 Rally2 στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ΕRC).

•      Τα C3 Rally2 της ομάδας DG Sport φέρουν μια νέα εμφάνιση για τη σεζόν 2024, αναδεικνύοντας τόσο τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας, όσο και την αγωνιστική της κληρονομιά.

•      Η #C3Rally2Family θα έχει εξίσου σημαντικούς εκπροσώπους στo Πρωτάθλημα NACAM (North And Central AMerica) της FIA, καθώς και σε εθνικό επίπεδο στα πρωταθλήματα Γαλλίας,  Ιταλίας, Ισπανίας και Ιρλανδίας.

 Με μια τροποποιημένη διαδρομή γύρω από το Gap και 17 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 324,44 χιλιομέτρων, το Ράλι Monte-Carlo του 2024 υπόσχεται για άλλη μια φορά να προσφέρει, τόσο στις ομάδες όσο και στους οδηγούς, μια πρόκληση με ξεχωριστό ειδικό βάρος. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του ερχόμενου Σαββατοκύριακου, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα αντιμετώπισης δύσκολων χειμερινών συνθηκών, κάτι που θα δυσκολέψει περεταίρω τα πληρώματα.

Το πιο διάσημο ράλι του κόσμου ξεκινά την Πέμπτη 25/1 το βράδυ με δύο νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές, Col de Fontbelle και την Bayons – Bréziers, που εμπεριέχουν τις -γεμάτες φανατικούς θεατές- εμβληματικές φουρκέτες και στροφές της. Την Παρασκευή, οι Ειδικές Διαδρομές θα λάβουν χώρα με φόντο το Champsaur και το Valgaudemar, πριν μεταφερθούν στις περιοχές Drôme και Isère για το σκέλος του Σαββάτου. Ο αγώνας ολοκληρώνεται την Κυριακή με αποκορύφωμα την ιστορική Ειδική Διαδρομή Col du Turini για την Power Stage διαδρομή.

Οι Yohan Rossel – Arnaud Dunand και Nikolay Gryazin – Aleksandrov Konstantin, με έξι και τέσσερις προηγούμενες εμφανίσεις αντίστοιχα στον εν λόγω αγώνα, γνωρίζουν πολύ καλά την ανάγκη να αντιμετωπίσουν αυτή τη διοργάνωση με μεγάλο σεβασμό. Έχουν μάθει όλα αυτά τα χρόνια πώς να διαχειρίζονται τα διαρκώς μεταβαλλόμενα επίπεδα πρόσφυσης και να κάνουν τις σωστές επιλογές ελαστικών την κατάλληλη στιγμή, επιτρέποντάς τους να τερματίσουν πρώτοι και δεύτεροι στην κατηγορία WRC2, πέρυσι, την ίδια εποχή.

Γι’ αυτό και είναι σχεδόν αυτονόητο  ότι στοχεύουν να είναι μεταξύ των πρώτων με τα C3 Rally2 στην κατηγορίας τους και φέτος, για ακόμα μια φορά. Και τα δύο πληρώματα έχουν κάνει καλές προετοιμασίες για τον αγώνα, καταφέρνοντας να εξασφαλίσουν έναν τερματισμό πρώτου-δεύτερου (ο Gryazin μπροστά από τον Rossel) στο Rallye Hivernal du Dévoluy, αγωνιζόμενοι σε παρόμοιες συνθήκες.

Αυτός ο αγώνας σηματοδοτεί την έναρξη της σεζόν για τα πληρώματα της #C3Rally2Family στο WRC2, όπου αργότερα μέσα στη χρονιά θα ενωθούν με τους Marco Bulacia – Diego Vallejo για λογαριασμό της Citroën Racing. Καθώς το επίπεδο στο πρωτάθλημα WRC2 είναι απίστευτα υψηλό, τόσο ο Rossel όσο και ο Gryazin – οι οποίοι τερμάτισαν τρίτοι και τέταρτοι συνολικά το 2023 σε επίπεδο γενικής βαθμολογικής κατάταξης- θα διεκδικήσουν τον τίτλο φέτος, αγωνιζόμενοι σε μια ποικιλία οδοστρωμάτων όπου το C3 Rally2 έχει ήδη δείξει την ανταγωνιστικότητά του. Παράλληλα,  το αυτοκίνητο πρόκειται να τελειοποιηθεί ακόμη περισσότερο από την τεχνική ομάδα της Citroën Racing, με αναβαθμίσεις που πρόκειται να υλοποιηθούν κατά τη διάρκεια του έτους για να διασφαλιστεί ότι το C3 Rally2 θα συνεχίσει να σημειώνει κορυφαίες επιδόσεις τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα.

Το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι (ERC), το οποίο έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει με το Ράλι Ουγγαρίας (12-14 Απριλίου), θα περιλαμβάνει επίσης σημαντικό αριθμό αγωνιζομένων της #C3Rally2Family, συμπεριλαμβανομένων των Mads Østberg (τρίτος στο πρωτάθλημα του 2023) και Yoann Bonato, δύο αφοσιωμένων οδηγών του C3 Rally2, εδώ και αρκετές σεζόν.

Ο Bonato, ο οποίος εξακολουθεί να συνεργάζεται με τον συνοδηγό Benjamin Boulloud, θα αγωνιστεί παράλληλα στο γαλλικό πρωτάθλημα, όπου θα ηγηθεί μιας ομάδας με C3 Rally2, συμπεριλαμβανομένου του Léo Rossel, αδελφού του Yohan, νικητή του Stellantis Motorsport Rally Cup 2022 και τρίτου στο Γαλλικό Πρωτάθλημα Ράλι του 2023, μαζί με τον συνοδηγό Guillaume Mercoiret. Ο διάδοχος του Léo στη νίκη της διάσημης προωθητικής φόρμουλας νέων οδηγών του ομίλου Stellantis, Anthony Fotia – με συνοδηγό τον William Hanocq – θα αγωνιστεί και αυτός με ένα C3 Rally2 που προετοιμάστηκε από την PH Sport, όπως και ο Rossel.

Υπερασπιζόμενοι τον τίτλο τους, οι Ιταλοί πρωταθλητές ράλι με C3 Rally2, Andrea Crugnola – Pietro Ometto θα προσπαθήσουν, εκτός από μια μοναδική συμμετοχή στο ERC στο Rallye de Rome (26-28 Ιουλίου), να κάνουν το χατ τρικ σε επίπεδο εθνικών τίτλων. Ένα κατόρθωμα που οι Ricardo Cordero και Marco Hernandez έχουν ήδη επιτύχει στο πρωτάθλημα FIA NACAM, καθώς φέτος ελπίζουν να εξασφαλίσουν έναν τέταρτο τίτλο. Παράλληλα οι Diego Ruiloba και Luis Angel Vela, νικητές του τίτλου Junior στο Ισπανικό Πρωτάθλημα με ένα C3 Rally2, θα προσπαθήσουν να στοχεύσουν ακόμα ψηλότερα. Τέλος, το C3 Rally Trophy της Ιρλανδίας θα επιτρέψει στα τρία καλύτερα τοπικά #C3Rally2Family πληρώματα να μοιραστούν τουλάχιστον 9.500 ευρώ ως χρηματικό έπαθλο σε κάθε αγώνα. Η δράση ξεκινά με το Galway International Rally στις 3-4 Φεβρουαρίου!

ΔΗΛΩΣΑΝ…

Didier Clement: Stellantis Motorsport Customer Racing Sporting Manager

“Είμαστε περήφανοι που έχουμε πληρώματα πρώτης κατηγορίας για άλλη μια φορά, αυτή τη σεζόν, σε όλα τα πρωταθλήματα στα οποία αγωνιζόμαστε, ξεκινώντας από τα τρία που συμμετέχουν στο WRC2. Yohan Rossel και Nikolay Gryazin θα είναι οι πρώτοι που αναλαμβάνουν δράση αυτό το Σαββατοκύριακο σε μια διοργάνωση που φαίνεται ότι θα επιβεβαιώσει την φήμη της ως ένα πολύ απαιτητικό ράλι. Ωστόσο, έχουν το ταλέντο και τα εργαλεία για να τα πάνε καλά. Ειδικά τώρα, καθώς το C3 Rally2 βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, χάρη στη δουλειά που έκανε η τεχνική ομάδα της Citroën Racing. Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε από εκεί που σταματήσαμε πέρυσι, με αρκετές αναβαθμίσεις καθ’ οδόν, ώστε να μπορούμε να ανεβάσουμε ακόμα περισσότερο το επίπεδο της απόδοσής μας, τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα.”

Yohan Rossel – Εργοστασιακός οδηγός Citroën Racing WRC2

“Είμαι ενθουσιασμένος που ξεκινάω τη σεζόν στο Ράλι Μόντε Κάρλο, καθώς κέρδισα εδώ πέρυσι. Προφανώς, δεν υπάρχουν εγγυήσεις ότι το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο φέτος, αλλά ο στόχος είναι να προσπαθήσουμε να διεκδικήσουμε τη νίκη και να ξεκινήσουμε τη σεζόν αποκομίζοντας σημαντικούς βαθμούς στο πρωτάθλημα. Ανέκαθεν ήταν ένας σκληρός αγώνας, αλλά έχω την αίσθηση ότι με την επιστροφή των Ειδικών Διαδρομών γύρω από το Gap, θα είναι ακόμα πιο δύσκολος. Θα είναι κάτι το συναρπαστικό για τους θεατές και η πρώτη νύχτα υπόσχεται μια καλή αρχή! Αισθάνομαι σίγουρος που συμμετέχω στη διοργάνωση. Το C3 είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα Rally2. Νιώθω καλά τόσο πίσω από το τιμόνι του, όσο και στην ομάδα. Τώρα είναι στο χέρι μας να διασφαλίσουμε ότι θα επικεντρωθούμε στο να κάνουμε ένα καλό ξεκίνημα στην αρχή της  χρονιάς”.

Nikolay Gryazin – Εργοστασιακός οδηγός Citroën Racing WRC2

“Η αίσθηση είναι αρκετά καλή γιατί το αυτοκίνητο ταιριάζει στο στυλ οδήγησής μου. Έχω πάρει μέρος  σε αυτό το ράλι αρκετές φορές και είναι μια επιφάνεια που μου αρέσει πολύ. Πέρυσι, η πρόσφυση ήταν αρκετά ομοιόμορφη, οπότε ήταν σχετικά εύκολο να επιλέξεις τη σωστή ρύθμιση, αλλά αν οι συνθήκες είναι ευμετάβλητες είναι πάντα πιο περίπλοκο να βρεθεί η σωστή ισορροπία, ειδικά με τα ελαστικά, για να είσαι γρήγορος σε όλες τις καταστάσεις. Η τύχη παίζει επίσης σημαντικό ρόλο σε ράλι όπως το Monte. Σίγουρα αυτή η σεζόν φαίνεται ότι θα είναι μια μεγάλη πρόκληση: είδαμε πέρυσι τι ήταν σε θέση να κάνει ο Yohan με το C3 Rally2. Το είδαμε επίσης στο ERC και στο Γαλλικό Πρωτάθλημα Ράλι, οπότε είναι προφανώς ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο, αλλά το επίπεδο μεταξύ του ανταγωνισμού είναι επίσης υψηλό. Θα εξαρτηθεί λοιπόν από εμάς να προσαρμόσουμε το αυτοκίνητο στην οδήγησή μου και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε διοργάνωσης.¨

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.