Οι νέες BMW M4 Coupé και M4 Cabrio των 530 ίππων!
Περισσότερη ισχύς, πιο αιχμηρά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, νέες επιλογές εξατομίκευσης και ψηφιακές καινοτομίες: Με διαρκείς εξελίξεις σε τομείς που σχετίζονται με μία αποκλειστική εμπειρία επιδόσεων, η BMW M GmbH συνεχίζει το success story των best seller της στην premium μεσαία κατηγορία. Η νέα BMW M4 Coupé και η νέα BMW M4 Cabrio αναδεικνύουν τώρα ακόμη πιο έντονα τα αγωνιστικά γονίδια αυτών των σπορ μοντέλων.
Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας με τεχνολογία M TwinPower Turbo θα διατίθεται στο μέλλον σε τρία επίπεδα απόδοσης. Ο συνδυασμός της έκδοσης των 353 kW/480 hp με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων στη νέα BMW M4 Coupé παραμένει ασυναγώνιστος στο περιβάλλον του ανταγωνισμού. Ο κινητήρας της νέας BMW M4 Competition Coupé αποδίδει μέγιστη ισχύ 375 kW/510 hp, μεταφέροντας την ισχύ στο δρόμο μέσω ενός 8-τάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic. Σε συνδυασμό με το M xDrive που διαθέτουν οι τετρακίνητες εκδόσεις Coupé και Cabrio, αυτό το κιβώτιο εξασφαλίζει την απόλυτη μετατροπή της ισχύος – που τώρα είναι αυξημένη στα 390 kW/530 hp – σε συναρπαστική δυναμική οδήγηση.
Χάρη στις τρέχουσες τροποποιήσεις, τα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων της premium μεσαίας κατηγορίας έχουν όλες τις προϋποθέσεις για να συνεχίσουν την επιτυχημένη πορεία τους στις διεθνείς αγορές, ενισχύοντας παράλληλα την ηγετική τους θέση στην κατηγορία. Οι ΗΠΑ έχουν γίνει η σημαντικότερη αγορά όσον αφορά τις πωλήσεις για την BMW M4 Coupé, και ακολουθούν η Κίνα, η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Στις ΗΠΑ, η BMW M4 Cabrio συγκεντρώνει μακράν τα υψηλότερα ποσοστά πωλήσεων. Επιπλέον, το ανοιχτό τετραθέσιο απολαμβάνει τεράστια δημοτικότητα στη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και σε κάθε μία από τις σχετικές αγορές τους, τα μοντέλα της Σειράς BMW M4 είναι με διαφορά οι ηγέτες της κατηγορίας τους σε κάθε ένα από τα αντίστοιχα ανταγωνιστικά τους περιβάλλοντα.
Οι νέες εκδόσεις της BMW M4 Coupé και της BMW M4 Cabrio κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing. Το λανσάρισμα των νέων μοντέλων στην παγκόσμια αγορά θα ξεκινήσει με την έναρξη της παραγωγής τον Μάρτιο του 2024.
Bespoke μοντέλα, κλασικές επιδόσεις M .
Η ασυμβίβαστη δυναμική τόσο στην καθημερινή οδήγηση όσο και στην πίστα είναι χαρακτηριστικό των μοντέλων της σειράς Μ4 της BMW, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στη σχεδίασή τους. Οι δυναμικές αναλογίες και τα ειδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά M για τη βελτιστοποίηση της παροχής αέρα ψύξης και της αεροδυναμικής ισορροπίας υποστηρίζουν την σπορ φύση των μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Η μεγάλη και χαρακτηριστική στα μοντέλα Μ κάθετη μάσκα νεφρών της BMW με τις οριζόντια διατεταγμένες διπλές περσίδες, οι δυναμικά διαμορφωμένοι θόλοι των τροχών και τα προτεταμένα μαρσπιέ με το μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα αντίθεσης, καθώς και οι εντυπωσιακές προσθήκες, που προσαρτώνται στον εμπρός και τον πίσω προφυλακτήρα, αποτελούν σαφή αναφορά στις δυναμικές δυνατότητες τόσο της Coupé όσο και της Cabrio έκδοσης.
Επιπλέον, οι διάφορες παραλλαγές του μοντέλου με την ιδιότητα των bespoke οχημάτων, συνεισφέρουν η κάθε μία με τον δικό της τρόπο σε μία εξαιρετικά σπορ οδηγική εμπειρία. Για παράδειγμα, η οροφή από CRP είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις της BMW M4 Coupé. Η BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive προσφέρει μια μοναδική ευκαιρία για να απολαύσετε τις τυπικές επιδόσεις M μαζί με μια εξαιρετική, open-top εμπειρία οδήγησης. Η προηγμένη μαλακή οροφή συνδυάζει τα πλεονεκτήματα μιας αναδιπλούμενης σκληρής οροφής με την εμφάνιση μιας κλασικής υφασμάτινης. Ο ηλεκτρικός μηχανισμός κίνησης της επιτρέπει να ανοίγει ή να κλείνει εν κινήσει.
Εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας με αγωνιστική τεχνολογία και νέες προδιαγραφές υψηλών επιδόσεων.
Οι straight six κινητήριες μονάδες των νέων BMW M4 Coupé και BMW M4 Cabrio συνδυάζουν τον γνώριμο υψηλόστροφο χαρακτήρα των κινητήρων της BMW M GmbH με την τρέχουσα έκδοση της τεχνολογίας M TwinPower Turbo. Όλες οι παραλλαγές του 3λιτρου κινητήρα εντυπωσιάζουν με την άμεση απόδοση ισχύος και την πλούσια ροπή τους έως και τα ανώτερα κλιμάκια του στροφόμετρου. Σε αυτά τα χαρακτηριστικά οφείλονται τα αδιαμφισβήτητα γραμμικά χαρακτηριστικά απόδοσης, τα οποία αποτελούσαν ανέκαθεν το σήμα κατατεθέν των μοντέλων BMW M.
Τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του κινητήρα προέρχονται απευθείας από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και περιλαμβάνουν τον εξαιρετικά άκαμπτο στροφαλοθάλαμο σε σχεδίαση “closed-deck” χωρίς χιτώνια, τον ελαφρύ και σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα με επίστρωση σιδήρου μέσω ψεκασμού με ηλεκτρικό τόξο (AWSP). Ο πυρήνας της κυλινδροκεφαλής κατασκευάζεται με χρήση τεχνικών τρισδιάστατης εκτύπωσης, επιτρέποντας τη βέλτιστη διάταξη των αυλών ψύξης για ιδανική διαχείριση των θερμοκρασιών, η οποία θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί με συμβατικές μεθόδους χύτευσης μετάλλων. Με αυτόν τον τρόπο βελτιστοποιούνται τόσο το βάρος όσο και η διαχείριση της θερμοκρασίας. Το σύστημα παροχής λαδιού έχει σχεδιαστεί για να διαχειρίζεται τις ειδικές προκλήσεις της χρήσης στην πίστα, όπως και το σύστημα ψύξης.
Η τεχνολογία M TwinPower Turbo Technology περιλαμβάνει δύο υπερσυμπιεστές mono scroll, καθένας από τους οποίους τροφοδοτεί τρεις κυλίνδρους με συμπιεσμένο αέρα. Το έμμεσο intercooler που λειτουργεί σε συνεργασία με ένα κύκλωμα χαμηλής θερμοκρασίας και ειδικούς συμπιεστές βελτιστοποιεί την ισχύ της μονάδας. Επιπλέον, το τεχνολογικό πακέτο περιλαμβάνει το σύστημα ψεκασμού βενζίνης High Precision Injection που λειτουργεί σε μέγιστη πίεση 350 bar, μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων VALVETRONIC και πλήρως μεταβλητό έλεγχο εκκεντροφόρων Double VANOS.
Η μέγιστη ισχύς του εξακύλινδρου κινητήρα που χρησιμοποιεί τόσο η νέα BMW M4 Competition Coupé με M xDrive όσο και η νέα BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive έχει αυξηθεί από 375 kW/510 hp σε 390 kW/530 hp στις 6.250 στροφές ανά λεπτό. Ο ακόμα πιο εξελιγμένος κινητήρας παράγει μέγιστη ροπή 650 Nm σε ένα διευρυμένο εύρος περιστροφής του κινητήρα από τις 2.750 έως και τις 5.730 σ.α.λ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ακόμη υψηλότερη και συνεχή παροχή ισχύος, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία επιδόσεων κυρίως σε ιδιαίτερα δυναμικές συνθήκες οδήγησης. Όλα αυτά επιτυγχάνονται μέσω τροποποιήσεων στο σύστημα ελέγχου του κινητήρα, ως μια ακόμη απόδειξη των εξαιρετικών δυνατοτήτων του εξακύλινδρου εν σειρά συνόλου που αναπτύχθηκε από την BMW M GmbH και αποτελεί τη βάση για τη μονάδα ισχύος της αγωνιστικής BMW M4 GT3.
Ενώ η νέα BMW M4 Competition Coupé με M xDrive επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα, η νέα BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive χρειάζεται αντίστοιχα 3,7 δευτερόλεπτα. Όλες οι εκδόσεις της νέας BMW M4 Coupé και της BMW M4 Cabrio επιτυγχάνουν τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Αυτή η τιμή μπορεί να αυξηθεί στα 280 km/h με το προαιρετικό M Driver’s Package (BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive) ή στα 290 km/h αντίστοιχα.
Τελειοποιημένη στο N ü rburgring : Τυπικό πακέτο M που περιλαμβάνει κινητήρα, μετάδοση και τεχνολογία ανάρτησης.
Το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο στη νέα BMW M4 Coupé είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στα χαρακτηριστικά απόδοσης κάθε κινητήρα, όπως και το 8-τάχυτο M Steptronic με Drivelogic που διαθέτουν όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου. Τα paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι που δίνουν τον έλεγχο στον οδηγό και το μπουτόν Drivelogic που μεταβάλει τα χαρακτηριστικά αλλαγής ανοίγουν το δρόμο για μία παραμετροποιήσιμη οδηγική εμπειρία με διάφορους τρόπους.
Επιπλέον, η ισχυρότερη έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα συνδυάζεται με την έξυπνη τετρακίνηση M xDrive. Αυτή προσδίδει στη νέα BMW M4 Competition Coupé με M xDrive και στη νέα BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive εξαιρετική πρόσφυση, ένα χαρακτηριστικό που αντικατοπτρίζεται στις εντυπωσιακές τιμές επιτάχυνσής τους. Χάρη σε ένα σύστημα που δίνει προτεραιότητα στους πίσω τροχούς και σε συνδυασμό με ένα πλήρως μεταβαλλόμενο, στον τρόπο που λειτουργεί, διαφορικό Active M στον πίσω άξονα, το σύστημα M xDrive ενισχύει επίσης στις στροφές την τυπική αίσθηση M. Μέσω του μενού ρυθμίσεων, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει, εκτός από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD, τη λειτουργία 4WD Sport, στην οποία μεγαλύτερο ποσοστό ροπής κατευθύνεται στον πίσω άξονα. Επιπλέον, όταν το DSC είναι απενεργοποιημένο, η λειτουργία 2WD γίνεται διαθέσιμη μεταφέροντας αποκλειστικά την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Η υψηλή στρεπτική ακαμψία της δομής του αμαξώματος και των συνδέσεων της ανάρτησης δημιουργούν τις ιδανικές προϋποθέσεις για συναρπαστική ευελιξία και άμεση απόκριση στις εντολές του τιμονιού. Οι ειδικές για το μοντέλο μπάρες που ενισχύουν τα επίπεδα ακαμψίας του πλαισίου συνεισφέρουν επίσης στον χαρακτηριστικό για τα μοντέλα Μ συνδυασμό δυναμικής, ευέλικτης και ακριβούς συμπεριφοράς.
Η ειδική για τα μοντέλα M κινηματική και ελαστοκινηματική του εμπρός άξονα δύο συνδέσμων με γόνατα ελατηρίων και του πίσω άξονα πέντε συνδέσμων εγγυάται αρμονία μεταξύ της ακραίας δυναμικής οδήγησης και των ισορροπημένων χαρακτηριστικών άνεσης σε όλα τα μοντέλα της σειράς, τόσο στην καθημερινή χρήση όσο και σε μακρινά ταξίδια. Τρεις χαρακτηριστικές χαρτογραφήσεις είναι διαθέσιμες μέσω του μενού M Setup για εξατομικευμένες ρυθμίσεις της ανάρτησης Adaptive M, η οποία ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Περαιτέρω στοιχεία της τεχνολογίας ανάρτησης περιλαμβάνουν το σύστημα διεύθυνσης M Servotronic και το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης, το οποίο συνδυάζεται τόσο με το σύστημα πέδησης M Compound όσο και με τα προαιρετικά κεραμικά φρένα M Carbon.
Η τέλεια συνεργασία όλων των συστημάτων κίνησης και ανάρτησης, που δοκιμάστηκαν, μεταξύ άλλων, στο Nürburgring, εγγυάται και σε καθημερινή χρήση, έναν εξαιρετικά δυναμικό και με ακρίβεια ελεγχόμενο χειρισμό. Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας DSC (Dynamic Stability Control) παρέχει ένα μοναδικό, σε σχέση με τον υπόλοιπο ανταγωνισμό, στοιχείο οδηγικής απόλαυσης. Εκτός από τη λειτουργία M Dynamic Mode περιλαμβάνει δυνατότητα ρύθμισης της παρεμβατικότητάς του σε δέκα στάδια όσον αφορά την ολίσθηση των τροχών. Μέσω της λειτουργίας M Traction Control, η οποία διατίθεται προαιρετικά για την BMW M4 Coupé και είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα Competition, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να μειώνει σταδιακά τα όρια παρέμβασης του συστήματος, ώστε να προσεγγίζει προσεκτικά τα φυσικά όρια της οδήγησης, όταν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται, για παράδειγμα, στην πίστα. Το M Lap Timer και το M Drift Analyser παρέχουν λειτουργίες που τονίζουν τον χαρακτήρα αυτών των μοντέλων υψηλών επιδόσεων ως απόλυτες μηχανές οδήγησης για χρήση σε δρόμους κλειστούς στην κυκλοφορία.
Μεγέθη τροχών ειδικά για κάθε άξονα, σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M με νέο σχεδιασμό.
Οι ειδικές για κάθε άξονα διαστάσεις τροχών εξασφαλίζουν ιδανική μεταφορά των πλευρικών δυνάμεων στη σπορ οδήγηση στις στροφές. Η νέα BMW M4 Coupé και η νέα BMW M4 Competition Coupé εφοδιάζονται στάνταρ με σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M 18” μπροστά και 19” πίσω. Η βασική διαμόρφωση της BMW M4 Competition Coupé με M xDrive και της BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive περιλαμβάνει σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M 19” μπροστά και 20” πίσω.
Ο συνδυασμός ζαντών ελαφρού κράματος M 19″ και 20″ διατίθεται επίσης προαιρετικά για τη νέα BMW M4 Coupé και τη νέα BMW M4 Competition Coupé. Νέες στη γκάμα του ειδικού εξοπλισμού για όλες τις εκδόσεις του μοντέλου είναι οι σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M στα παραπάνω μεγέθη με σχεδιασμό διπλών ακτίνων και, για πρώτη φορά, με ασημί φινίρισμα. Οι απαστράπτουσες επιφάνειές τους εξασφαλίζουν μια σπορ, εκλεπτυσμένη και κομψή εμφάνιση.
Συστήματα υποβοήθησης με παραμετροποιήσιμο εύρος λειτουργιών.
Η περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας των συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης συμβάλλει επίσης σε μια ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης. Όσον αφορά το εύρος λειτουργιών και τη διαθεσιμότητα, θέτουν σημεία αναφοράς στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της νέας BMW M4 Coupé και της νέας BMW M4 Cabrio. Επιπλέον, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μπορούν να ελέγχονται μέσω του πλήκτρου M Mode στην κεντρική κονσόλα, ώστε να διασφαλίζεται η συναρπαστική εμπειρία οδήγησης ενός σπορ αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων. Για παράδειγμα, στην προαιρετικά διαθέσιμη λειτουργία οδήγησης TRACK, η οποία έχει σχεδιαστεί για χρήση σε πίστα, όλα τα συστήματα άνεσης και ασφάλειας απενεργοποιούνται προσωρινά.
Ο στάνταρ εξοπλισμός για τη νέα BMW M4 Coupé και τη νέα BMW M4 Cabrio περιλαμβάνει Park Distance Control με αισθητήρες εμπρός και πίσω, Cruise Control με λειτουργία πέδησης, Front Collision Warning με παρέμβαση φρένων, Lane Departure Warning, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας Lane Return με υποβοήθηση τιμονιού και Traffic Sign Recognition με Speed Limit Info και ένδειξη No Overtaking Indicator. Τα προαιρετικά χαρακτηριστικά για τα μοντέλα Competition περιλαμβάνουν Steering and Lane Guidance Assistant με Automatic Speed Limit Assist, Lane Keeping Assistant και Traffic Light Recognition, καθώς και Active Cruise Control με λειτουργία Stop & Go ως αναπόσπαστο μέρος του Driving Assistant Professional. Το Parking Assistant διευκολύνει το αυτόματο παρκάρισμα (είσοδος/έξοδος από χώρους) και περιλαμβάνει επίσης το Reversing Assistant στον βασικό εξοπλισμό.
Σύγχρονες σχεδιαστικές πινελιές: Νέος σχεδιασμός προβολέων, πίσω φώτα με τεχνολογία λέιζερ.
Οι επανασχεδιασμένοι προβολείς προσδίδουν στο εμπρός μέρος τόσο της νέας BMW M4 Coupé όσο και της νέας BMW M4 Cabrio μια μοντέρνα εμφάνιση. Το εσωτερικό των προβολέων LED, που αποτελεί πλέον στάνταρ επιλογή, είναι ακόμα πιο διακριτικά δομημένο, ενώ έχουν εξελιχθεί και σε επίπεδο λειτουργικότητας. Τόσο η χαμηλή όσο και η υψηλή δέσμη φώτων παράγονται από την ίδια μονάδα LED. Δύο κάθετες μονάδες LED διατεταγμένες σε σχήμα βέλους, εκτελούν χρέη φώτων θέσης και ημέρας, καθώς και δεικτών πορείας (φλας). Ο τεχνολογικά προηγμένος σχεδιασμός αυτών των νέων πηγών φωτός παρέχει μια εκλεπτυσμένη και προηγμένη εμφάνιση.
Προσαρμοζόμενοι προβολείς LED matrix με αντιθαμβωτική μεγάλη σκάλα διατίθενται προαιρετικά. Είναι αναγνωρίσιμοι από τα μπλε ένθετα και διαθέτουν λειτουργία αστικού φωτισμού και φωτισμού στροφών. Η χρήση της λειτουργίας αστικού φωτισμού εξασφαλίζει βελτιστοποιημένο φωτισμό των περιοχών στο πλάι του δρόμου, οδηγώντας με χαμηλές ταχύτητες σε διαδρομές που αναγνωρίζονται από τα δεδομένα πλοήγησης ως κατοικημένες περιοχές. Η λειτουργία μεσαίας σκάλας, ωστόσο, ενεργοποιείται μόνο από 35 km/h και πάνω. Σε συνδυασμό με τους προσαρμοζόμενους προβολείς LED διατίθενται και τα φώτα M Shadow Line με σκούρες πινελιές στο εσωτερικό.
Εξάλλου, οι προσαρμοζόμενοι προβολείς LED συνδυάζονται με πίσω φώτα LED, τα οποία ξεχωρίζουν οπτικά και τεχνολογικά για την εντυπωσιακή τους σχεδίαση και διατίθενται με όλες τις νέες εκδόσεις της σειράς BMW M4 διαθέτοντας τεχνολογία λέιζερ και συναρπαστική σχεδίαση δέσμης. Στο εσωτερικό, οι δίοδοι λέιζερ παράγουν έναν ομοιόμορφο φωτισμό δεσμίδων από ίνες γυαλιού, το φιλιγκράν, τρισδιάστατα φωτεινά γραφικά των οποίων συμπληρώνουν το σύμπλεγμα των πίσω φώτων. Η ειδική για το μοντέλο έκδοση αυτού του καινοτόμου σεναρίου φωτισμού χρησιμοποιεί μια τεχνολογία που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην περιορισμένη έκδοση παραγωγής του ειδικού μοντέλου υψηλών επιδόσεων BMW M4 CSL, που θα κατασκευαστεί σε 1.000 αντίτυπα.
Ένας νέος σχεδιασμός της επιφάνειας πέριξ του λογοτύπου BMW και του σήματος M στο πίσω μέρος των μοντέλων Competition προσθέτει διακριτικές πινελιές εκλεπτυσμένης κομψότητας. Η βάση του λογοτύπου της BMW έχει τώρα γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα. Το λογότυπο της BMW M GmbH που βρίσκεται στο κάλυμμα του πορτμπαγκάζ κοσμείται με ένα ασημί πλαίσιο.
Ένα ειδικό χαρακτηριστικό που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την εξατομίκευση των παραλλαγών της νέας BMW M4 Coupé είναι τα προαιρετικά γραφικά M για το καπό και το κάλυμμα του πορτμπαγκάζ. Αυτό το χρώμα αντίθεσης τονίζει τα σπορ χαρακτηριστικά του δίθυρου μοντέλου και διατίθεται είτε σε High Gloss Black ή σε High Gloss Red. Η προαιρετική ατσάλινη οροφή που διατίθεται χωρίς επιπλέον κόστος, η οποία περιλαμβάνει μια ηλεκτρικά συρόμενη γυάλινη οροφή, προσφέρει μια πρόσθετη σχεδιαστική πινελιά: Το μεταλλικό τμήμα της οροφής έχει φινίρισμα High Gloss Black αντί για το χρώμα του αμαξώματος.
Cockpit σπορ αυτοκινήτου φιλοσοφίας Μ με νέα σχέδια τιμονιού και εσωτερικές επενδύσεις.
Η μοντέρνα αγωνιστική ατμόσφαιρα στο εσωτερικό των νέων εκδόσεων των μοντέλων υψηλών επιδόσεων έχει επίσης εξελιχθεί. Νέα σχέδια τιμονιού και στοιχείων ελέγχου, καθώς και υλικά υψηλής ποιότητας για τον πίνακα οργάνων και τις εσωτερικές επενδύσεις αναδεικνύουν τον αποκλειστικό χαρακτήρα του cockpit, που έχει αναπτυχθεί ειδικά για μοντέλα M.
Το στάνταρ δερμάτινο τιμόνι M με τα κουμπιά πολλαπλών λειτουργιών, τα δύο μπουτόν M και τα paddles αλλαγής ταχυτήτων για τα μοντέλα Competition μεταφέρουν τώρα στον οδηγό μια ακόμα πιο έντονη αίσθηση πίστας. Η νέα σχεδίαση περιλαμβάνει ένα πεπλατυσμένο κάτω τμήμα της στεφάνης και τροποποιημένες ακτίνες. Μια κόκκινη κεντρική σήμανση στη θέση 12:00 υπογραμμίζει τον σπορ προσανατολισμό της σχεδίασης του τιμονιού. Επιπλέον, για πρώτη φορά διατίθεται τιμόνι M Alcantara με την ίδια σχεδίαση και την ίδια γκάμα λειτουργιών. Επιπλέον, μια λειτουργία θέρμανσης είναι προαιρετικά διαθέσιμη και για τις δύο παραλλαγές τιμονιού.
Η ειδική διάταξη του cockpit περιλαμβάνει επίσης έναν πίνακα ελέγχου στην κεντρική κονσόλα, όπου φιλοξενούνται ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων ή εκείνος του αυτόματου κιβωτίου, το κόκκινο κουμπί Start/Stop, το BMW iDrive Controller και τα μπουτόν Setup και M Mode. Αυτά μπορούν να ενεργοποιηθούν για την ατομική διαμόρφωση του οχήματος καθώς και για το εύρος των λειτουργιών των οθονών και των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, που μπορούν να προσαρμόζονται ανάλογα με την εκάστοτε οδηγική κατάσταση.
Χαρακτηριστικό των μοντέλων M είναι επίσης ο συνδυασμός σπορ αισθητικής και πολυτελούς ατμόσφαιρας στο εσωτερικό, ως αποτέλεσμα υψηλής ποιότητας σχεδίασης και σύνθεσης υλικών. Οι εσωτερικές επενδύσεις στην περιοχή του ταμπλό, του πίνακα ελέγχου και του καλύμματος της ποτηροθήκης διατίθενται τώρα στάνταρ στην έκδοση Dark Graphite Μatt. Οι διακοσμητικές λωρίδες εσωτερικού σε Aluminium Rhombicle Anthracite καθώς και στη νέα παραλλαγή Finely Polished Aluminium μπορούν τώρα να παραγγελθούν προαιρετικά για τη νέα BMW M4 Coupé και τη νέα BMW M4 Cabrio. Ο προαιρετικός πίνακας οργάνων στην έκδοση Sensatec διαθέτει μια ακόμα πιο εκλεπτυσμένη υφή.
Τα σπορ καθίσματα M είναι στάνταρ και προσφέρουν πολλαπλές επιλογές ηλεκτρικής ρύθμισης, ενσωματωμένα προσκέφαλα και φωτιζόμενα λογότυπα του μοντέλου. Η ιδανική θέση οδήγησης μπορεί να αποθηκευτεί μέσω της λειτουργίας μνήμης. Τα θερμαινόμενα καθίσματα τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό είναι επίσης στάνταρ, ενώ προαιρετικό είναι το σύστημα αερισμού τους. Η στάνταρ δερμάτινη επένδυση Merino, η πλήρως δερμάτινη επένδυση Merino, η εκτεταμένη δερμάτινη επένδυση BMW Individual Merino και η πλήρως δερμάτινη επένδυση BMW Individual Merino διατίθενται σε τέσσερα διαφορετικά χρώματα.
Τα προαιρετικά και ομοίως πλήρως ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα μπάκετ καθίσματα M Carbon παρέχουν ακόμα καλύτερη σύνδεση μεταξύ του οδηγού και του οχήματος. Αυτά διαθέτουν αγωνιστική φιλοσοφία με ελαφριά σχεδίαση, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και ένα υψηλό επίπεδο άνεσης για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Η χρήση CRP για τα δομικά στοιχεία του καθίσματος και της πλάτης, καθώς και τα ανοίγματα στην περιοχή των πλευρικών μαξιλαριών και κάτω από τα προσκέφαλα, έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους κατά 9,6 κιλά σε σύγκριση με τα στάνταρ σπορ καθίσματα.
Επιπλέον, το σύστημα Air Collar μπορεί να παραγγελθεί ως αποκλειστική επιλογή για την BMW M4 Competition Cabrio με M xDrive. Αυτό δημιουργεί μια ρυθμιζόμενη ροή αέρα τριών σταδίων, παρέχοντας ευχάριστη ζεστασιά από το πίσω μέρος τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό, ακόμα και με ανοιχτή οροφή και ανεξάρτητα από την εξωτερική θερμοκρασία.
Κυρτή Οθόνη BMW Curved Display και νέο BMW Operating System 8.5.
Περισσότερο από ποτέ, η νέα BMW M4 Coupé και η νέα BMW M4 Cabrio συνδυάζουν την αποκλειστική αίσθηση σπορ αυτοκινήτου με την προηγμένη ψηφιοποίηση. Η υψηλής ανάλυσης κυρτή οθόνη BMW Curved Display είναι στραμμένη προς τον οδηγό και προβάλλει αποκλειστικές για τα μοντέλα Μ πληροφορίες χωρίς να διασπά την προσοχή του από την οδήγηση. Ο πλήρως ψηφιακός συνδυασμός οθονών περιλαμβάνει μια οθόνη 12,3” πίσω από το τιμόνι και μια οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 14,9”.
Το BMW Curved Display αποτελεί την πλατφόρμα για το τρέχον σύστημα BMW iDrive που χρησιμοποιείται στις νέες BMW M4 Coupé και BMW M4 Cabrio. Η οθόνη και το λειτουργικό σύστημα, το οποίο περιλαμβάνει επίσης τον ψηφιακό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant και, ως εκ τούτου, είναι σχεδιασμένο για έλεγχο μέσω αφής και φωνητικών εντολών, βασίζεται πλέον στο BMW Operating System 8.5. Πέρα από τα ειδικά για μοντέλα Μ γραφικά και το περιεχόμενο της οθόνης πληροφοριών και της οθόνης ελέγχου υπάρχει ένα νέος τρόπος χειρισμού του στάνταρ αυτόματου κλιματισμού. Η ρύθμιση της θερμοκρασίας, η ένταση του εξαερισμού και η θέρμανση τόσο των καθισμάτων όσο και του τιμονιού μπορούν τώρα, ανάλογα με τον εξοπλισμό του οχήματος, να ελέγχονται είτε μέσω του χειριστηρίου αφής μέσω μιας ειδικής επιλογής μενού στο κάτω μέρος της οθόνης ελέγχου είτε μέσω φωνητικού ελέγχου.
Η πρόοδος στον τομέα της ψηφιακής λειτουργίας συνοδεύεται από περαιτέρω μείωση του αριθμού των κουμπιών και των χειριστηρίων στο cockpit και τον ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων. Νέα μπουτόν ελέγχου για τους αεραγωγούς φρέσκου αέρα στο κέντρο του ταμπλό και στην πλευρά του οδηγού και του συνοδηγού επιτρέπουν τη ρύθμιση της επιθυμητής κατεύθυνσης της ροής του αέρα με περιστροφή και κλίση. Επιπλέον, η στάνταρ λειτουργία Ambient Lighting περιλαμβάνει τώρα και κρυφό φωτισμό στα πλαίσια των κεντρικών αεραγωγών που είναι ενσωματωμένος στο κάλυμμα τους. Όπως και με τον φωτισμό στην περιοχή ποδιών και των αποθηκευτικών χώρων στην περιοχή της κεντρικής κονσόλας και των χειρολαβών θυρών, το χρώμα και η φωτεινότητα μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ατομικές προτιμήσεις. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ εννέα διαφορετικών χρωμάτων. Η γκάμα του εσωτερικού φωτισμού περιλαμβάνει επίσης μία λειτουργία ατμοσφαιρικού φωτισμού «Καλωσορίσματος» και «Αποχαιρετισμού», καθώς και φωτεινά σήματα που υποδεικνύουν μια ανοιχτή πόρτα και εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις.
Το στάνταρ BMW Live Cockpit Professional περιλαμβάνει το σύστημα πλοήγησης BMW Maps που βασίζεται σε cloud. Το BMW Head-up Display (στάνταρ εξοπλισμός), κάνοντας χρήση μοναδικών γραφικών Μ, προβάλλει στο παρμπρίζ πληροφορίες σχετικές με την οδήγηση, συμπερ. της πολύχρωμης αναπαράστασης του εύρους περιστροφής του κινητήρα, των ενδείξεων για αλλαγή ταχύτητας και του M View.
Επιπλέον, το στάνταρ BMW Live Cockpit Professional περιλαμβάνει δύο θύρες USB για μεταφορά δεδομένων και μία ασύρματη διεπαφή δικτύου, καθώς και ενσωμάτωση smartphone, η οποία επιτρέπει, μεταξύ άλλων, τη χρήση Apple CarPlay® και Android Auto™. Πέραν αυτών, η ασύρματη φόρτιση συμβατών smartphones και ένα σύστημα ηχείων hi-fi με 10 πηγές ήχου και ενισχυτή 250 W περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό των νέων BMW M4 Coupé και Cabrio.
Στοχευμένη εξατομίκευση με εξωτερικό πακέτο M Carbon , πακέτο M Race Track και BMW M Performance Parts .
Ένα ειδικό εξωτερικό πακέτο M Carbon εξατομικεύει τον σπορ χαρακτήρα των δύο μοντέλων, αναδεικνύοντας ακόμα πιο έντονα το αγωνιστικό DNA τους. Το M Carbon περιλαμβάνει ένθετα για τις μεγάλες εμπρός εισαγωγές αέρα και έναν πίσω διαχύτη, καθένα από αυτά με τη δική του γεωμετρία, καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών και – αποκλειστικά για την BMW M4 Coupé – μια πίσω αεροτομή από CFP. Το βάρος του οχήματος έχει μειωθεί έως και 25 κιλά χάρη στο επίσης προαιρετικά διαθέσιμο πακέτο M Race Track, το οποίο περιλαμβάνει, εκτός από τα κεραμικά φρένα M Carbon, μπάκετ καθίσματα M Carbon για τον οδηγό και τον συνοδηγό, καθώς και διακοσμητικές λωρίδες εσωτερικού σε High Gloss Carbon Fibre.
Με τα BMW Performance Parts, ο οδηγός έχει περισσότερες δυνατότητες να προσαρμόσει την δυναμική οδηγική εμπειρία και αίσθηση των νέων σπορ αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων στις προτιμήσεις του. Το φάσμα των επιλογών retrofit για κάθε μοντέλο περιλαμβάνει εξωτερικά εξαρτήματα CFP, σφυρήλατες ζάντες M Performance με κεντρικό μπουλόνι, πατάκια M Performance και επενδύσεις τιμονιού M Performance για εξατομίκευση του εσωτερικού.