Το νέο μονοθέσιο της FERRARI
Το 70ο μονοθέσιο στην ιστορία της στη Φόρμουλα-1 παρουσίασε η FERRARI στην πίστα του Φιοράνο.
Η FERRARI SF-24 είναι έτοιμη πλέον για το πρωτάθλημα του 2024. Και τα εκατομμύρια των φανατικών φίλων προσδοκούν σε μια χρονιά, τουλάχιστον καλύτερη από την περσινή. Και όλα αυτά με το…βλέμμα στο 2025 όταν στο Μαρανέλο θα μετακομίσει ο Lewis Hamilton.
O επικεφαλής της Scuderia Ferrari, ο Fred Vasseur, είναι αισιόδοξος. Ότι ο Charles Leclerc και ο Carlos Sainz, στις 2 Μαρτίου, στο Μπαχρέιν, θα είναι πανέτοιμοι. Για να οδηγήσουν στο δρόμο των επιτυχιών τα νέα μονοθέσια.
Η SF-24, αισθητικά, είναι ένα αυτοκίνητο πολύ διαφορετικό από τους προκατόχους και ειδικά στο χρώμα. Μετά από μια θετική υποδοχή που είχε στο Λας Βέγκας τον περασμένο Νοέμβριο, το λευκό επιστρέφει μαζί με το κίτρινο. Το οποίο πάντα είναι το δεύτερο χρώμα της FERRARI.
Πρόκειται για μια…σύνδεση με τη Modena αλλά και ένα νεύμα στην άλλη κύρια αγωνιστική δραστηριότητα της μάρκας, εκτός από τη Φόρμουλα-1, δηλαδή το πρωτάθλημα World Endurance.
Όπως συνέβη πέρυσι, η SF-24 και η WEC 499P μοιράζονται την ίδια απόχρωση του κόκκινου, αλλά φέτος με ματ φινίρισμα. Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα μονοθέσιο της FERRARI 1 έχει κίτρινο χρώμα, αν και οι κίτρινες διαμήκεις ρίγες δεν έχουν εμφανιστεί από το 1968. Για πρώτη φορά πάντως συνδυάζεται με λευκό.
Ως εκ τούτου, υπάρχει λιγότερο μαύρο χρώμα από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια. Τώρα περιορίζεται στο πάτωμα και σε άλλες μικρές περιοχές. Οι τροχοί είναι κόκκινοι με διπλή λευκή και κίτρινη λωρίδα. Αυτά τα χρώματα εμφανίζονται επίσης στους αριθμούς 16 και 55 που συνεχίζουν να χρησιμοποιούν την επίσημη γραμματοσειρά, Ferrari Sans, αυτή τη φορά με πλάγιους χαρακτήρες.
Με τις αλλαγές των χρωμάτων πάντως, δεν έρχονται οι επιτυχίες. Έτσι, η ομάδα σχεδιασμού, με επικεφαλής τον Enrico Cardile, είχε ως στόχο να δημιουργήσει ένα μονοθέσιο που είναι εύκολο στην οδήγηση και που αντιδρά προβλέψιμα. Με αφετηρία τη θετική αίσθηση που είχαν οι οδηγοί στο πιλοτήριο κατά τους τελευταίους αγώνες της περασμένης σεζόν.
Ο στόχος είναι να επιτραπεί στους πιλότους να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα, έχοντας εμπιστοσύνη βέβαια στις ικανότητές τους πίσω από το τιμόνι.
Τόσο ο Fred Vasseur πάντως, όσο ο Charles Leclerc και ο Carlos Sainz, πέρα από τις καθιερωμένες και αναμενόμενες, δηλώσεις για το πόσο τους αρέσει το νέο μονοθέσιο, δήλωσαν υπερήφανοι για τους “tifosi”.
Την υποστήριξη των οποίων περιμένουν ως ένα επιπλέον όπλο στο δύσκολο πρωτάθλημα που ξεκινά σε λίγες ημέρες. Το οποίο θα έχει τους περισσότερους αγώνες από οποιαδήποτε άλλη χρονιά. Κάτι που σημαίνει και λιγότερες διαθέσιμες ώρες για δοκιμές.
Αμέσως μετά την παρουσίαση της SF -24, o Sainz και ο Leclerc έκαναν και τις πρώτες, επίσημες βόλτες με το νέο μονοθέσιο.
Πηγή: