Στην κορυφή του βάθρου η Hyundai

By  |  0 Comments
  • Η Hyundai Motorsport κυριάρχησε στο Central European Rally, τον δωδέκατο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA 2024 (WRC), κατακτώντας την 1η και την 3η θέση
  • To πλήρωμα των Ott Tänak/Martin Järveoja κατέκτησε την κορυφή του βάθρου και το πλήρωμα των Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe την 3η θέση της γενικής κατάταξης
  • Οι Ott Tänak και Thierry Neuville θα αναμετρηθούν στον επόμενο και τελευταίο αγώνα του φετινού WRC στην Ιαπωνία ως οι μόνοι οδηγοί που μπορούν μαθηματικά να γίνουν πρωταθλητές του WRC 2024

Ο 12ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι FIA 2024 (WRC) έφερε τη Hyundai Motorsport αντιμέτωπη με 18 ειδικές διαδρομές σε Τσεχία, Αυστρία και Γερμανία. Οι Andreas Mikkelsen και Torstein Eriksen συμμετείχαν στον πρώτο τους αγώνα μετά το Rally Πολωνίας με σκοπό να  προσθέσουν βαθμούς στη συγκομιδή της Hyundai Shell Mobis World Rally Team για την κατάκτηση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών. Μαζί τους αγωνίσθηκαν και τα πληρώματα των Thierry Neuville/Martjn Wydaeghe και Ott Tänak/Martin Järveoja, πρώτο και δεύτερο αντίστοιχα στο πρωτάθλημα των οδηγών.

Ο Neuville πρωτοστάτησε την Παρασκευή μετά τις οκτώ πρώτες ειδικές διαδρομές, εξασφαλίζοντας δύο νίκες και έξι τερματισμούς στις τρεις πρώτες θέσεις. Ο Tänak απείχε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα από τον ρυθμό του Βέλγου, ενώ ο Mikkelsen δεν μπόρεσε να συνεχίσει μετά από έξοδο που είχε κατά τη διάρκεια της SS5. Οι έξι ειδικές διαδρομές του Σαββάτου ξεκίνησαν στην πατρίδα της Hyundai Motorsport, τη Βαυαρία, πριν κατευθυνθούν στα σύνορα με την Αυστρία. Οι γερμανικοί δρόμοι έφεραν τους οδηγούς σε αντίθεση με τις γρήγορες ειδικές διαδρομές της Τσεχίας και έφεραν μια εντυπωσιακή μάχη στην κορυφή της βαθμολογίας. Οι συνθήκες υγρασίας και ομίχλης καθόρισαν την κατάσταση του παιχνιδιού: ο Ott Tänak κατέκτησε δύο ειδικές διαδρομές και κατάφερε να τερματίσει σε πέντε ειδικές διαδρομές μέσα στους τρεις πρώτους. Στην SS11, ο Tänak κέρδισε τρία δευτερόλεπτα και έμεινε μόνο 1,1 δευτερόλεπτο πίσω. Ο Μίκελσεν επέστρεψε το Σάββατο μετά τις απαραίτητες επισκευές στο Hyundai i20 N Rally1 Hybrid και πέρασε μια μέρα χωρίς προβλήματα, έτοιμος να πιέσει στην μάχη των βαθμών την Κυριακή. Το Σάββατο των Neuville/Wydaeghe δεν ήταν τόσο εύκολο. Το βελγικό πλήρωμα είχε δύο λάθος χειρισμούς και έχασε 35 δευτερόλεπτα, πέφτοντας στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Παρόλα αυτά, κατέκτησαν 10 σημαντικούς βαθμούς πρωταθλήματος.

Οι τέσσερις τελευταίες διαδρομές του Ράλι Κεντρικής Ευρώπης διεξήχθησαν στην γερμανική άσφαλτο, με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες να κάνουν τις επιλογές των ελαστικών δύσκολες αλλά και καθοριστικές για την επιτυχία.

Το Εσθονικό πλήρωμα των Tänak/Järveoja ξεκίνησε την Κυριακή με έλλειμμα 5,2 δευτερολέπτων έναντι του Ogier, αλλά κέρδισε προσωρινό προβάδισμα μετά από ένα λάθος του στη SS15. Ο Tänak πίεσε στις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές για να σταθεροποιήσει το προβάδισμά του και εξασφάλισε τη νίκη του στο ράλι. Αυτή ήταν η δεύτερη νίκη των Tänak/Järveoja το 2024, μετά νίκη στο Rally Sardegna.

Ο επόμενος αγώνας θα πραγματοποιηθεί στην Ιαπωνία – Ράλι Ιαπωνίας (21-24 Νοεμβρίου). Η Hyundai Motorsport θα στέψει τον πρώτο της πρωταθλητή οδηγών και συνοδηγών FIA WRC κατά το φινάλε της σεζόν. Το ερώτημα είναι: θα είναι ο Thierry Neuville ή ο Ott Tänak;

Σημειώσεις πληρώματος: Ott Tänak/Martin Järveoja (#8 Hyundai i20 N Rally1 Hybrid)

Ο Ο. Tänak δήλωσε: «Αυτό το ράλι ήταν πολύ απαιτητικό από την αρχή. Τέσσερις οδηγοί ήταν τόσο κοντά μεταξύ τους και ποτέ δεν είχαν μεγαλύτερη από 10 δευτερόλεπτα διαφορά. Υπάρχει ακόμα ελπίδα για το πρωτάθλημα των οδηγών και των κατασκευαστών, οπότε έχουμε έναν μεγάλο αγώνα μπροστά μας στην Ιαπωνία».

Σημειώσεις πληρώματος: Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe (#11 Hyundai i20 N Rally1 Hybrid)

Ο T. Neuville δήλωσε: «Πληρώσαμε το τίμημα του λάθους μας. Δεν περιμέναμε να παλέψουμε για το προβάδισμα. Ωστόσο, ήμασταν σε θέση να είμαστε πολύ κοντά στους διεκδικητές του τίτλου. Καταφέραμε και πήραμε αρκετούς βαθμούς και πάμε στην Ιαπωνία με προβάδισμα».

Σημειώσεις πληρώματος: Andreas Mikkelsen/Torstein Eriksen (#9 Hyundai i20 N Rally1 Hybrid)

Ο A. Mikkelsen δήλωσε στη σύντομη συνέντευξή του: «Είναι απογοητευτικό που δεν μπορέσαμε να έχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα σε αυτό τον αγώνα. Υπήρχε λιγότερη πρόσφυση από ό,τι περίμενα και η ζημιά της Παρασκευής ήταν πολύ μεγάλη για να μπορέσουμε συνεχίσουμε κανονικά τον αγώνα».

Ο Cyril Abiteboul President και Team Principal της Hyundai Motorsport δήλωσε:

«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας αλλά προσπαθήσαμε να ισορροπήσουμε τις προσδοκίες μεταξύ των πληρωμάτων για τη μάχη του πρωταθλήματος. Ο τίτλος των κατασκευαστών είναι ακόμα κοντά, επομένως πρέπει να είμαστε στο A-game μας για να δώσουμε τη δύσκολη μάχη με την Toyota στη χώρα της!»

Συνολική Κατάταξη – Central European Rally

2024 Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA _ Κατάταξη Κατασκευαστών – Μετά τον 12ο γύρο

1Hyundai Shell Mobis WRT526
2Toyota Gazoo Racing WRT511
3M-Sport Ford WRT267

2024 Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι FIA _ Κατάταξη Οδηγών – Μετά τον 12ο γύρο

1Thierry NeuvilleHyundai Shell Mobis WRT225
2Ott TanakHyundai Shell Mobis WRT200
3Elfyn EvansToyota Gazoo Racing WRT185
3Sebastien OgierToyota Gazoo Racing WRT166
5Adrien FourmauxM-Sport Ford WRT146
6Kalle RovanperaToyota Gazoo Racing WRT114
7Takamoto KatsutaToyota Gazoo Racing WRT102
8Dani SordoHyundai Shell Mobis WRT44
9Sami PajariToyota Gazoo Racing WRT41
10Gregoire MunsterM-Sport Ford WRT37
11Andreas MikkelsenHyundai Shell Mobis WRT33
12Esapekka LappiHyundai Shell Mobis WRT33

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.