Η νέα Ducati Multistrada V2
- Το πλήρως επανασχεδιασμένο μεσαίο crossover για τους λάτρεις των δικύλινδρων κινητήρων θέτει νέα σημεία αναφοράς για το χαμηλό βάρος, την ακρίβεια στον χειρισμό και την ευκολία οδήγησης
- Σχεδιασμένη γύρω από τον νέο κινητήρα Ducati V2 και με πλαίσιο αλουμινίου monocoque, ζυγίζει 18 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο
- Ηλεκτρονικός εξοπλισμός που αποτελεί σημείο αναφοράς και ανάρτηση Skyhook, η οποία χάρη στη λειτουργία ελάχιστης προφόρτισης και την σέλα με ρύθμιση σε δύο ύψη, καθιστούν την νέα Multistrada V2 κατάλληλη για όλους
Με το όγδοο επεισόδιο του DWP 2025, η Ducati παρουσίασε στην Intermot, την κορυφαία έκθεση μοτοσυκλετών της Κολωνίας, τη νέα Multistrada V2, το μεσαίο crossover σχεδιασμένο για τους λάτρεις του δικύλινδρου κινητήρα, ο οποίος το 2025 βελτιώνεται σημαντικά όσον αφορά την ελαφρότητα, τον ακριβή χειρισμό και την ευκολία οδήγησης. Η νέα Multistrada V2 διατηρεί τον μπροστινό τροχό 19 ιντσών για να παραμείνει ασφαλής και διασκεδαστική ακόμα και στην πιο τραχιά άσφαλτο, ωστόσο έχει επανασχεδιαστεί πλήρως γύρω από τον νέο δικύλινδρο κινητήρα V2, καθιστώντας την ακόμα πιο προσιτή και ταυτόχρονα διασκεδαστική στην οδήγηση.
Χάρη σε ένα project εμπνευσμένο από την αναζήτηση της μέγιστης δυνατής ελάφρυνσης και επικεντρωμένο στο μονοκόκ πλαίσιο και τον νέο κινητήρα V2 της Ducati, η νέα Multistrada V2 ζυγίζει 18 κιλά λιγότερο από το προηγούμενο μοντέλο. Τα 199 κιλά πλήρης υγρών χωρίς καύσιμο αντιπροσωπεύουν τη χαμηλότερη τιμή στην κατηγορία, ευνοώντας το χειρισμό και τους ελιγμούς από στάση και σε χαμηλή ταχύτητα, ακόμη και όταν είναι πλήρως φορτωμένη. Η ελαφρότητά του, σε συνδυασμό με την ευρεία και γεμάτη απόδοση του δικύλινδρου κινητήρα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, το ηλεκτρονικό πακέτο αναφοράς και το προσεκτικά εξελιγμένο εργονομικά και αεροδυναμικά πακέτο, σημαίνει ότι η οδηγική απόλαυση, η κατανάλωση καυσίμου, οι επιδόσεις και ο χειρισμός της νέας Multistrada V2 μετατρέπουν κάθε διαδρομή σε ένα αξέχαστο ταξίδι.
Design
Η σχεδίαση του νέου V2 αντλεί έμπνευση από τις στυλιστικές ιδέες που έχουν γράψει ιστορία στην οικογένεια Multistrada: Οριζόντια ισορροπημένοι όγκοι, με ελαφριά και κοντή ουρά και μια μπροστινή περιοχή που χαρακτηρίζεται από σπορ γραμμές, που τονίζονται από τα πλαϊνά πάνελ που φορτώνουν το μπροστινό μέρος. Οι επιφάνειες των ώμων, οι εμπρόσθιες μάζες και το «ράμφος» – ιστορικά διακριτικά χαρακτηριστικά της Multistrada – έχουν γίνει ακόμη πιο αρμονικά.
Όπως όλες οι Ducati, η νέα Multistrada V2 συνδυάζει το design με τη λειτουργικότητα. Το Centro Stile Ducati καθόρισε τις γραμμές του σε στενή συνεργασία με τεχνικούς από το R&D, για να ενσωματώσει αεροδυναμικές λύσεις στον σχεδιασμό που μελετήθηκε για τη βελτίωση της θερμικής άνεσης και της προστασίας από τα στοιχεία της φύσης.
Ο ανεμοθώρακας, εξαιρετικά προστατευτικός και με ρυθμιζόμενο ύψος, καθορίστηκε μέσω προσεκτικής αεροδυναμικής έρευνας που περιελάμβανε επίσης τα πλαϊνά φτερά, τέλεια ενσωματωμένα στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας.
Για θερμική άνεση, όπως και στην Multistrada V4, έχουν εισαχθεί πλευρικοί μεταφορείς αέρα, ενσωματωμένοι στο σχεδιασμό της μοτοσυκλέτας που βοηθούν στην κατεύθυνση του καθαρού αέρα στα πόδια του αναβάτη.
Οι νέοι προβολείς και το DRL εμπνευσμένα από την τελευταία γενιά Panigale και Multistrada V4 συμβάλλουν στη διαμόρφωση μιας συμπαγούς και επιθετικής μπροστινής όψης, άμεσα αναγνωρίσιμης. Το μικρότερο “ράμφος” είναι καλά ενσωματωμένο στο φέιρινγκ και δημιουργεί μια πιο αρμονική εικόνα. Τα φλας, λεπτά και εναρμονισμένα στο σχεδιασμό των πλευρικών πάνελ, έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως και επανατοποθετηθεί για να προσφέρουν βέλτιστη ορατότητα και να δημιουργήσουν ένα κενό μεταξύ αυτών και του φέρινγκ που επιτρέπει τη διέλευση καθαρού αέρα προς τον αναβάτη.
Η ουρά είναι πολύ λεπτή και ελαφριά, χάρη σε μια μικρότερη πίσω χειρολαβή, πλήρως επανασχεδιασμένη για να εγγυάται λειτουργικότητα και εργονομία.
Εργονομία και άνεση
Η εργονομία της Multistrada V2 έχει αναθεωρηθεί πλήρως με μεγάλη προσοχή στην άνεση. Οι σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη έχουν επανασχεδιαστεί και η ευρυχωρία των αναβατών έχει βελτιωθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο όσον αφορά το χώρο για τα πόδια και το σώμα, κάνοντας πιο άνετη την οδήγηση με πλαϊνές βαλίτσες και top case.
Για να μπορεί ο αναβάτης να φθάνει τα πόδια του στο έδαφος με ασφάλεια, η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με σέλα που μπορεί να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, με ύψος 850 και 830 mm. Επιπλέον, ο κατάλογος Ducati Performance προσφέρει ως αξεσουάρ μία ψηλή σέλα στα 870 mm και μία χαμηλή στα 810. Στην έκδοση S, χάρη στο ημιενεργό DSS (Ducati Skyhook Suspension) και το σύστημα ελάχιστης προφόρτισης, είναι δυνατή η μείωση του ύψους της σέλας στα 790 mm.
Νέος κινητήρας Ducati V2
Η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με τον νέο κινητήρα V2 της Ducati, έναν V-twin 90°, 890 cc, με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής IVT. Αυτός ο νέος κινητήρας, εξαιρετικά συμπαγής και ελαφρύς – βάρους μόλις 54,9 κιλών – συμβάλλει σημαντικά στη μείωση του βάρους της μοτοσυκλέτας. Σε αυτή τη διαμόρφωση αποδίδει 115 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 92 Nm ροπής στις 8.250 σ.α.λ.
Χάρη στον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, ο κινητήρας V2 βελτιστοποιεί την απόδοση, την διαχείριση ισχύος και την κατανάλωση. Η ισχύς στις υψηλές στροφές συνδυάζεται με μια σταθερή παροχή ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές: περισσότερο από το 70% της μέγιστης ροπής είναι ήδη διαθέσιμο στις 3.500 σ.α.λ. και μεταξύ 3.500 και 11.000 σ.α.λ. η τιμή δεν πέφτει ποτέ κάτω από το 75%.
Έτσι συνδυάζει την ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές περιστροφής, παρέχει σταθερή απόδοση στα μικρά ανοίγματα γκαζιού, ενώ βελτιώνει την οδηγική απόλαυση στα ταξίδια αλλά και την άνεση στην κυκλοφορία αφού επιτρέπει μία ομαλότερη απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού.
Τέλος, οι σχέσεις μετάδοσης έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την Multistrada, με κοντύτερη πρώτη και δεύτερη σχέση για τη βελτίωση της χρηστικότητας σε χαμηλές ταχύτητες και επιτάχυνση με πλήρες φορτίο. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξοπλισμένο με το νέο Ducati Quick Shift 2.0, το οποίο προσφέρει πιο ακριβή αίσθηση πεντάλ και ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων.
Πλήρως επανασχεδιασμένο πλαίσιο
Για να βελτιωθεί η άνεση και η οδηγική απόλαυση σε οποιαδήποτε διαδρομή, η νέα Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με ένα πλήρως επανασχεδιασμένο πλαίσιο, πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι, τα οποία υιοθετούν την ίδια κατασκευαστική φιλοσοφία με την Multistrada V4. Το πλαίσιο είναι ένα μονοκόκ αλουμίνιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως σταθερό τμήμα του, το υποπλαίσιο είναι ένα ατσάλινο σωληνωτό και το ψαλίδι από χυτευτό αλουμίνιο. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τον νέο κινητήρα V2, επιτρέπουν στην Multistrada να φτάσει σε εξαιρετικά χαμηλό βάρος: μόνο 199 κιλά πλήρης υγρών χωρίς καύσιμο, για την έκδοση V2 και 202 κιλά για την έκδοση V2 S εξοπλισμένη με ημι-ενεργή ανάρτηση.
Χάρη στον πλήρη επανασχεδιασμό και τη λύση του μονοκόκ πλαισίου, οι μηχανικοί της Ducati κατάφεραν να δημιουργήσουν μια ιδιαίτερα λεπτή μοτοσυκλέτα, που επιτρέπει στους αναβάτες να βάζουν τα πόδια τους στο έδαφος πιο εύκολα. Επιπλέον, η περιοχή επαφής των γονάτων και του εσωτερικού των μηρών με τις επιφάνειες της μοτοσυκλέτας έχει βελτιωθεί, αυξάνοντας την οδηγική απόλαυση και την αίσθηση ελέγχου σε υψηλές ταχύτητες. Χάρη στη νέα εργονομία, η νέα Multistrada V2 απαιτεί λιγότερη προσπάθεια στο τιμόνι για να γείρει και εγγυάται πιο ουδέτερη συμπεριφορά κατά την είσοδο της στροφής αλλά και την οδήγηση σε διαδοχικές στροφές.
Η Multistrada V2 είναι εξοπλισμένη με πιρούνι Marzocchi με καλάμια 45 mm και αμορτισέρ Sachs με προοδευτικό σύνδεσμο και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα. Η Multistrada V2 S διαθέτει ημι-ενεργή ανάρτηση με ηλεκτρονικό έλεγχο Ducati Skyhook, βελτιώνοντας περαιτέρω την άνεση, την ασφάλεια και τις επιδόσεις χάρη στις νέες ηλεκτρονικές παραμέτρους που περιορίζουν την βύθιση κατά το φρενάρισμα (anti-dive) και την τάση να «κάθονται» κατά την επιτάχυνση (anti-squat), εξασφαλίζοντας μέγιστη ακρίβεια οδήγησης.
Επιπλέον, η λειτουργία ελάχιστης προφόρτισης επιτρέπει στο χαμήλωμα της πίσω ανάρτησης με το απλό πάτημα ενός κουμπιού, διευκολύνοντας την επαφή των ποδιών στο έδαφος, ειδικά όταν είναι πλήρως φορτωμένη και με συνοδηγό. Όπως και στη νέα Multistrada V4, οι λειτουργίες της ανάρτησης μπορούν να επιλεγούν ανεξάρτητα από τις λειτουργίες οδήγησης ώστε να επιλεχθεί η προτιμώμενη βαθμονόμηση ανάρτησης, διατηρώντας παράλληλα αμετάβλητες τις παραμέτρους ηλεκτρονικού ελέγχου και την απόκριση του κινητήρα.
Και οι δύο εκδόσεις της Multistrada V2 είναι εξοπλισμένες με μπροστινό τροχό 19″ σε συνδυασμό με πίσω τροχό 17″, με ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II και διαδρομή ανάρτησης 170 mm, για να προσφέρουν ευελιξία και αίσθηση οδήγησης. Το σύστημα φρένων Brembo διαθέτει διπλούς μπροστινούς δίσκους 320 mm και μονό δίσκο 265 mm πίσω, παρέχοντας φρενάρισμα αναφοράς σε κάθε περίσταση.
Ηλεκτρονικά συστήματα σημείο αναφοράς
Η νέα Multistrada V2 διαθέτει ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών, διαχειρίσιμο μέσω επανασχεδιασμένων χειριστηρίων τιμονιού και της νέαςTFT 5″ έγχρωμης οθόνης, με ένα πλήρως ανανεωμένo πολύγλωσσο interface βασισμένη σε τρία διαφορετικές Infomodes.
Τα πέντε διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Enduro και Wet) προσφέρουν τη δυνατότητα προσαρμογής της Multistrada V2 σε οποιεσδήποτε συνθήκες, ρυθμίζοντας την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα σε προκαθορισμένες και τροποποιήσιμες τιμές, χάρη στα τέσσερα Power Modes με τα οποία είναι εξοπλισμένος ο κινητήρας. Τα Riding Modes, φυσικά, ρυθμίζουν το cornering ABS, το Ducati Traction Control (DTC), το Ducati Wheelie Control (DWC) και το Engine Brake Control (EBC) σε προκαθορισμένα επίπεδα, τα οποία μπορούν να τροποποιηθούν από τον αναβάτη.
Τα τρία Infomodes (Road, Road Pro και Rally) επιτρέπουν να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι δυνατότητες της οθόνης, αλλάζοντας τις πληροφορίες που εμφανίζονται για να προσφέρει στον αναβάτη την καλύτερη εμπειρία οδήγησης σε κάθε περίσταση: Το Road Pro, για παράδειγμα, παρέχει το ποσοστό ισχύος και ροπής που χρησιμοποιείται σε πραγματικό χρόνο.
Τέλος, η νέα Ducati Multistrada V2 διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό, όπως Cruise Control, υποδοχή USB , Ducati Brake Light EVO και, στην περίπτωση του V2 S, το σύστημα πολυμέσων Ducati, με δυνατότητα ενεργοποίησης του αξεσουάρ πλοήγησης Turn-by-turn. Επιπλέον, η νέα λειτουργία Coming Home διατηρεί ενεργή τη μεσαία σκάλα όταν η ανάφλεξη είναι απενεργοποιημένη, για να φωτίζει την περιοχή μπροστά από τη μοτοσυκλέτα και να διευκολύνει την είσοδο στο σπίτι.
Ασφαλής παντού
Όπως όλες οι Multistrada, ο νέος V2 έχει επίσης σχεδιαστεί για να επιτρέπει στους Ducatisti να ταξιδεύουν με μέγιστη ηρεμία χάρη στα διαστήματα συντήρησης αναφοράς (έλεγχος απόστασης βαλβίδων κάθε 30.000 km) και την εργοστασιακή εγγύηση 4EVER Ducati. Όλα αυτά με την ηρεμία που προσφέρει ένα δίκτυο περισσότερων από 800 επίσημων αντιπροσώπων της Ducati σε περισσότερες από 90 χώρες σε όλο τον κόσμο.
Αξεσουάρ και διαθεσιμότητα
Μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να προσαρμόσει τη Multistrada V2 σύμφωνα με τις ανάγκες του. Πλαϊνές βαλίτσες χωρητικότητας 60 λίτρων ή αλουμινένιες χωρητικότητας 76 λίτρων τοποθετούνται στην μοτοσυκλέτα με αιωρούμενα εξαρτήματα για τη βελτίωση της σταθερότητας και συνεπώς της ασφάλειας. Τα ατσάλινα προστατευτικά συμβάλλουν στον περιορισμό των ζημιών σε περίπτωση πτώσης και το κεντρικό σταντ διευκολύνει τις συντήρηση και φόρτωση της μοτοσυκλέτας.
Οι λάτρεις της περιπέτειας μπορούν να τοποθετήσουν ακτινωτούς τροχούς, οι οποίοι κάνουν την Multistrada V2 πιο ευέλικτη, επιτρέποντάς της να συνεχίσει το ταξίδι όταν τελειώσει η άσφαλτος. Τέλος, όσοι θέλουν να βελτιώσουν την Multistrada V2 αλλάζοντας τον ήχο της εξάτμισης, μπορούν να επιλέξουν από τις διάφορες λύσεις που προσφέρει η Termignoni.
Η νέα Multistrada V2 θα είναι διαθέσιμη στη βασική έκδοση σε χρώμα Ducati Red και στην έκδοση V2 S, με ημι-ενεργή ανάρτηση DSS σε χρώματα Ducati Red & Storm Green. Επιπλέον διατίθεται η επιλογή του εξοπλισμού Travel, με πλαϊνές βαλίτσες, κεντρικό σταντ και θερμαινόμενα grips. Η νέα Ducati Multistrada V2 αναμένεται στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2025, και σε 35 kW για μοτοσυκλετιστές με άδεια A2.
#DucatiWorldPremiere2025 #Ducati2025 #unlockeverydayadventure
Multistrada V2 S
- Χρώμα
- Ducati Κόκκινο
- Storm Green
- Κύρια βασικά χαρακτηριστικά
- Ducati V2 κινητήρας, 890 cc
- Μέγιστη ισχύς 115 hp στις 10.750 σ.α.λ.
- Μέγιστη ροπή 92 Nm στις 8.250 σ.α.λ.
- Βάρος, χωρίς καύσιμο: 202 kg
- Πλαίσιο αλουμινίου monocoque
- Ρεζερβουάρ 19 λίτρων
- Ducati Skyhook Suspension με διαχείριση λειτουργίας ανάρτησης και λειτουργία ελάχιστης προφόρτισης
- Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πιρούνι Marzocchi με καλάμια 45 mm, διαδρομή 170 mm
- Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αμορτισέρ Sachs, διαδρομή 170 mm
- Ζάντες αλουμινίου με 19″ εμπρός και 17″ πίσω
- Σύστημα φρένων Brembo με διπλό μπροστινό δίσκο 320 mm και πίσω δίσκο 265 mm
- Ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II
- Ηλεκτρονικό πακέτο τελευταίας γενιάς με αδρανειακή μονάδα μέτρησης 6 αξόνων (6D IMU): ABS με λειτουργία στροφής. Έλεγχος πρόσφυσης Ducati (DTC); Ducati Wheelie Control (DWC); Γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων Ducati (DQS) 2.0; Έλεγχος φρένου κινητήρα (EBC).
- Νέο πλήρης TFT 5″ οθόνη με διαχείριση Infomode και επανασχεδιασμένα χειριστήρια τιμονιού
- Λειτουργίες οδήγησης (Sport, Touring, Urban, Enduro, Wet)
- Λειτουργίες ισχύος (Υψηλή, Μεσαία, Χαμηλή, Εκτός δρόμου)
- Προβολείς full-LED με λειτουργία DRL και Coming Home
- Ducati Φως φρένων EVO
- Σύστημα πολυμέσων Ducati
- Σύστημα σταθεροποίησης ταχύτητας
- Υποδοχή USB στο καντράν
Multistrada V2
•Χρώμα
- Ducati Red
• Ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, όπως Multistrada V2 S με διαφοροποίηση :
- Βάρος, χωρίς καύσιμο: 199 kg
- Πιρούνι Marzocchi με καλάμια 45 mm με μηχανικό έλεγχο, διαδρομή 170 mm
- Αμορτισέρ Sachs με μηχανικό έλεγχο, διαδρομή 170 mm
- Σύστημα πολυμέσων Ducati