Εμπορική επιτυχία για το Peugeot 3008
Το νέο PEUGEOT 3008, με πάνω από 100.000 παραγγελίες από το λανσάρισμά του, επιβεβαιώνει την εμπορική του επιτυχία, ιδιαίτερα στην 100% ηλεκτρική έκδοση που αντιπροσωπεύει περισσότερο από το 20% των πωλήσεων. Το 2025, θα ολοκληρωθεί η ηλεκτρική γκάμα, με την έκδοση Dual Motor (320 HP 4Χ4) καθώς και την Long Range έκδοση με μπαταρία 98 kWh (701 χλμ αυτονομία συνδυασμένου κύκλου WLTP), προσφέροντας την καλύτερη ηλεκτρική αυτονομία από οποιοδήποτε SUV.
Με μια ολοκληρωμένη γκάμα εκδόσεων, που διαθέτει υβριδικά, plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης που διακρίνονται για την αποδοτικότητά τους και ικανοποιούν τις σύγχρονες ανάγκες του αγοραστικού κοινού, το PEUGEOT 3008 είναι έτοιμο να συνεχίσει την καριέρα του και να ενισχύσει την επιτυχία του.
- ΓΟΗΤΕΙΑ ενός fastback SUV με ανανεωμένο και αποδοτικό σχεδιασμό.
- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ παράγεται από το επόμενης γενιάς PEUGEOT Panoramic i-Cockpit,® το οποίο ανεβάζει την οδηγική απόλαυση σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.
- ΑΡΙΣΤΕΙΑ 100% ηλεκτρική αυτονομία (έως 700 χλμ) και επιδόσεις, χάρη στη νέα πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis.
Με το νέο PEUGEOT 3008, η γαλλική υπεροχή γοητεύει τους πελάτες σε όλη την Ευρώπη. Διαθέτοντας έναν εξαιρετικά αεροδυναμικό σχεδιασμό fastback SUV, το εντυπωσιακό Panoramic i-Cockpit®, κορυφαία ηλεκτρική απόδοση και μια νέα γκάμα «εξηλεκτρισμένων» κινητήρων, το νέο PEUGEOT 3008, το οποίο κατασκευάζεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο του Sochaux, επιβεβαιώνει την εμπορική του επιτυχία μήνα με το μήνα.
Το συμβολικό ορόσημο των 100.000 παραγγελιών για το PEUGEOT 3008 μόλις ξεπεράστηκε μετά από μόλις 6 μήνες πώλησης. Αποδεικνύοντας την ικανότητα της PEUGEOT να προσφέρει στους πελάτες της πολλαπλές λύσεις στην ενεργειακή μετάβαση, το ποσοστό των ηλεκτρικών εκδόσεων αντιπροσωπεύει το 21% των πωλήσεων του PEUGEOT 3008. Το ποσοστό αυτό είναι υψηλότερο από τον μέσο όρο της κατηγορίας C-SUV.
Μια άλλη αξιοσημείωτη πτυχή των πρώτων μηνών της εμπορικής καριέρας του νέου PEUGEOT 3008 είναι η ισχυρή ζήτηση για την κορυφαία έκδοση GT, η οποία αντιπροσωπεύει κατά μέσο όρο το 60% των παραγγελιών, επιβεβαιώνοντας την premium τοποθέτηση και τον “high-end” χαρακτήρα της μάρκας Peugeot.