Η νέα BMW R 12 G/S

By  |  0 Comments

Κλασική σχεδίαση enduro εμπνευσμένη από την εμβληματική BMW R  80 G/S. Ιδανική εργονομία για φιλόδοξη off – road οδήγηση.

BMW Motorrad και αγώνες εκτός δρόμου. Η επιτυχημένη πορεία που έχει διαγράψει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αποτελεί κεντρικό άξονα στην ιστορία της εταιρείας. Ο υψηλόροπος boxer κινητήρας, σε συνδυασμό με τον άξονα μετάδοσης, έχει αποδείξει την ικανότητά του να κερδίζει και έχει επιδείξει αντοχή σε αμέτρητους αγώνες.

Ωστόσο, μόλις το 1980 η BMW Motorrad προχώρησε στην παραγωγή μιας enduro με κινητήρα boxer. Έτσι γεννήθηκε η BMW R 80 G/S. Μία μοτοσικλέτα off-road μαζικής παραγωγής που όμοιά της δεν είχε υπάρξει πριν. Εντυπωσιάζει με τις εκτός δρόμου ικανότητές της, τις δυνατότητές της σε ταξίδια τουρισμού και τις δυναμικές επιδόσεις της στο δρόμο, επιβεβαιώνοντας τα πολλαπλά ταλέντα της. Με λίγα λόγια: τα διακριτικά G/S (“Gelände / Straße” που σημαίνουν off-road / Street) ενσαρκώνουν τον πολύπλευρο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας.

Η νέα BMW R 12 G/S ενσαρκώνει έξυπνα το πνεύμα μιας off-road enduro, με boxer κινητήρα και το στυλ μιας R 80 G/S, και το μεταφέρει στο σήμερα εμπλουτισμένο με σύγχρονη τεχνολογία. Διαθέτει μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, τροχούς με σταυρωτές ακτίνες και ένα μικρό φέρινγκ οργάνων.

Τρεις διαφορετικές επιλογές σέλας, μεγάλα μαρσπιέ τύπου enduro και καβαλέτα τιμονιού για τους λάτρεις της off  road οδήγησης.

Η νέα BMW R 12 G/S διαθέτει flat μονόσελο (στάνταρ ύψος σέλας με πίσω τροχό 17”: 860 mm / ύψος σέλας στο Enduro Package Pro με πίσω τροχό 18”: 875 mm). Αυτή η σέλα είναι ιδανική για οδήγηση εκτός δρόμου, ακόμα και σε όρθια θέση. Το προαιρετικό πακέτο Pillion Package περιλαμβάνει σέλα για δύο άτομα (στάνταρ ύψος σέλα με πίσω τροχό 17”: 860 mm / ύψος σέλας στο Enduro Package Pro με πίσω τροχό 18”: 875 mm). Το ύψος της σέλας του αναβάτη αυξάνεται κατά 20 mm με την επιλογή της σέλας Rallye (στάνταρ ύψος σέλας με πίσω τροχό 17″: 880 mm / ύψος σέλας στο Enduro Package Pro με πίσω τροχό 18″: 895 mm). Η νέα R 12 G/S διαθέτει στάνταρ δύο πρακτικές ατσάλινες οπές στο πίσω πλαίσιο, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως σημεία πρόσδεσης.

Η βασική έκδοση της νέας BMW R 12 G/S είναι εξοπλισμένη με ένα σύστημα μαρσπιέ που έχει σχεδιαστεί κυρίως για χρήση στο δρόμο, αλλά είναι κατάλληλο και για χρήση εκτός δρόμου χάρη στο οδοντωτό προφίλ του. Με το πακέτο εξοπλισμού «Enduro Package Pro», η R 12 G/S αποκτά σύστημα μαρσπιέ enduro, το οποίο, χάρη στο ακόμα μεγαλύτερο μέγεθος και τις τρεις σειρές ‘καρφιών’, παρέχει βέλτιστη πρόσφυση για οδήγηση endurο.

Το αλουμινένιο σωληνωτό τιμόνι προσφέρει επιπλέον εργονομικές ρυθμίσεις. Το προαιρετικό Enduro Package περιλαμβάνει αποστάτες 20 mm.

Ισχυρός boxer που αποδίδει αυξημένη ισχύ και ροπή και σύστημα εξάτμισης μονής ροής.

Από τότε που λανσαρίστηκε η πρώτη μοτοσικλέτα BMW – η R 32 – το 1923, οι κινητήρες boxer της BMW Motorrad είναι συνώνυμοι με την αψεγάδιαστη, πρωτότυπη και αυθεντική σχεδίαση, τη γεμάτη καμπύλη ροπής και τον χαρακτηριστικό ήχο. Το ίδιο ισχύει και για τη νέα BMW R 12 G/S. Ο αεροελαιόψυκτος κινητήρας boxer χωρητικότητας 1.170 κ.εκ. με διάμετρο 101 mm και διαδρομή 73 mm, που προέρχεται από πολλά μοντέλα μοτοσικλετών BMW, αποδίδει 80 kW (109 hp) στις 7.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 115 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το σύστημα εξάτμισης στην αριστερή πλευρά με το ψηλά τοποθετημένο πίσω σιλανσιέ πληροί τις απαιτήσεις ενός κλασικού enduro.

Στάνταρ riding modes “Rain”, “Road” και “Enduro” και ένα πρόσθετο riding mode “Enduro Pro” ως μέρος του Enduro Package Pro. Dynamic Traction Control (DTC) και engine drag torque (MSR) control περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό.

Η νέα BMW R 12 G/S περιλαμβάνει ήδη στον βασικό εξοπλισμό της τα riding modes «Rain», «Road» και «Enduro», όπως επίσης και το Dynamic Traction Control (DTC), το οποίο εξασφαλίζει ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας κατά την επιτάχυνση. Για εκτός δρόμου χρήση, το DTC μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως στη νέα BMW R 12 G/S. Επίσης, η 12 G/S είναι στάνταρ εξοπλισμένη με το σύστημα engine drag torque control (MSR).

Προαιρετικό, εργοστασιακής τοποθέτησης, Shift Assistant Pro για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη για πιο δυναμική οδήγηση, άνεση και επιτάχυνση με ελάχιστη διακοπή της ελκτικής ισχύος.

Το Shift Assistant Pro, που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός από το εργοστάσιο για τη νέα BMW R 12 G/S, επιτρέπει τις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη σε σχεδόν όλες τις συνθήκες φορτίου και ταχύτητας. Παρέχει βελτιωμένη δυναμική απόδοση και άνεση σε σύγκριση με την παραδοσιακή χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων, με εξαιρετικά γρήγορους χρόνους αλλαγών για επιτάχυνση με ανεπαίσθητη διακοπή της ελκτικής ισχύος.

Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα με βιδωτό υποπλαίσιο αποτελεί την ιδανική βάση για μία enduro. Βελτιωμένη κεφαλή έδρασης πιρουνιού για ιδανική γεωμετρία, εργονομία και μεγάλη γωνία στροφής.

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα της οικογένειας R 12 βρίσκεται στην καρδιά της νέας BMW R 12 G/S. Το βιδωτό υποπλαίσιο κατασκευάζεται επίσης από σωληνωτό ατσάλι. Η κεφαλή έχει τοποθετηθεί ελαφρώς πιο μπροστά και ψηλά στη νέα BMW R 12 G/S.

Μεγάλος μπροστινός τροχός 21” περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό για βέλτιστες επιδόσεις σε εκτός δρόμου συνθήκες. Προαιρετικό Enduro Package Pro, με πίσω τροχό 18” αντί για 17” για μέγιστη απόδοση εκτός δρόμου.

Η νέα BMW R 12 G/S η οποία διαθέτει τροχούς με σταυρωτές ακτίνες είναι μία ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα enduro. Ως εκ τούτου, είναι εξοπλισμένη με μπροστινό τροχό 21” ενώ πίσω εφοδιάζεται με στάνταρ τροχό 17”. Πίσω τροχός 18” διατίθεται ως μέρος του Enduro Package Pro για περισσότερες δυνατότητες σε συνθήκες off-road.

Πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και ψαλίδι Paralever με κεκλιμένο, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ σε συνδυασμό με μεγάλη διαδρομή ελατηρίου για άριστες εκτός δρόμου ικανότητες.

Εκτός από ένα άκαμπτο και σταθερό πλαίσιο που αποτελεί τη βάση, οι μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων είναι απαραίτητες για την πραγματική εκτός δρόμου οδήγηση.


Στη νέα R 12 G/S, ο μπροστινός τροχός ελέγχεται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο 45 mm και μεγάλη διαδρομή 210 mm.

Όπως συμβαίνει και με τα άλλα μοντέλα της οικογένειας BMW R 12, ο πίσω τροχός ελέγχεται μέσω ενός ψαλιδιού Paralever. Η ανάρτηση και η απόσβεση επιτυγχάνονται μέσω ενός πλήρως ρυθμιζόμενου γονάτου ελατηρίου με διαδρομή 200 mm, με απόσβεση ανάλογα με τη διαδρομή.

Ισχυρό σύστημα φρένων σε συνδυασμό με BMW Motorrad ABS Pro για ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και στις στροφές.

Για την επιβράδυνση της νέας R 12 G/S χρησιμοποιούνται διπλά δισκόφρενα μπροστά με δύο αξονικά τοποθετημένες πλευστές δαγκάνες δύο εμβόλων και δίσκους διαμέτρου 310 mm. Η ίδια διάταξη χρησιμοποιείται και στον πίσω τροχό αλλά με μονό δίσκο και διάμετρο 265 mm.

Η νέα R 12 G/S είναι ήδη στάνταρ εξοπλισμένη με το BMW Motorrad ABS Pro (part-integral). Το ABS Pro προσφέρει επίσης μεγαλύτερη ασφάλεια κατά το φρενάρισμα στις στροφές, επιτρέποντας το φρενάρισμα με υποβοήθηση ABS κατά την κλίση στις στροφές.

Κλασικής σχεδίασης, κεντρικά τοποθετημένος στρογγυλός πίνακας οργάνων και πρίζα 12 V.

Η νέα BMW R 12 G/S είναι στάνταρ εξοπλισμένη με ένα κεντρικά τοποθετημένο στρογγυλό πίνακα και μία πρίζα 12 V για παροχή ρεύματος στη δεξιά πλευρά.

Ισχυρές μονάδες φώτων LED στάνταρ και Headlight Pro ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.

Η νέα BMW R 12 G/S είναι εξοπλισμένη με έναν συμπαγή στρογγυλό προβολέα LED διαμέτρου 5 ¾”, ο οποίος διαθέτει μια εμβληματική φωτεινή υπογραφή σε σχήμα “X”, στάνταρ. Επιπλέον, τα φλας και οι λυχνίες ελέγχου της R 12 G/S χρησιμοποιούν επίσης τεχνολογία LED. Ο προσαρμοζόμενος προβολέας, που αποτελεί μέρος του προαιρετικού Headlight Pro, παρέχει αυξημένη ασφάλεια κατά την οδήγηση τη νύχτα.

Τρία ελκυστικά χρώματα για τη νέα BMW R 12 G/S.

BMW R 12 G/S βασική έκδοση.

Night black ματ για το εμπρός φτερό / το φέρινγκ οργάνων / το ρεζερβουάρ καυσίμου / το κάλυμμα φιλτροκουτιού / και την ουρά.

Σέλα: Μαύρη.

Αυτοκόλλητα: Κάλυμμα φιλτροκουτιού.

BMW R 12 G/S προαιρετικό χρώμα.

Light white για το εμπρός φτερό / το φέρινγκ οργάνων / το ρεζερβουάρ καυσίμου / το κάλυμμα φιλτροκουτιού / και την ουρά.

Σέλα: Κόκκινη.

Αυτοκόλλητα: Προστατευτικά πιρουνιού / ρεζερβουάρ καυσίμου / φέρινγκ οργάνων / κάλυμμα φιλτροκουτιού.

BMW R 12 G/S Option 719 Aragonit.

Sandrover ματ / Racing red ματ / Mineral grey μεταλλικό ματ για το ρεζερβουάρ καυσίμου / το εμπρός φτερό / φέρινγκ οργάνων / το κάλυμμα φιλτροκουτιού / και την ουρά.

Σέλα: Μαύρη / Sandrover / Κόκκινη.

Αυτοκόλλητα: Προστατευτικά πιρουνιού / ρεζερβουάρ καυσίμου / φέρινγκ οργάνων.

Κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW R  12 G/S :

• Κλασική, γνήσια σχεδίαση enduro.

• Γνήσιος αεροελαιόψυκτος δικύλινδρος boxer κινητήρας με ισχύ 80 kW (109 hp) στις 7.000 σαλ. και ροπή 115 Nm στις 6.500 σαλ.

• Μονή εξαγωγή αριστερά με ψηλά τοποθετημένο κωνικής διατομής σιλανσιέ.

• Σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα με κεφαλή πιο μπροστά και ψηλά τοποθετημένη. Βιδωτό υποπλαίσιο.

• Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και ψαλίδι Paralever με κεκλιμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο πίσω γόνατο με αμορτισέρ προσαρμοζόμενης απόσβεσης ανάλογη με τη διαδρομή.

• Μπροστινός τροχός 21” και πίσω τροχός 17”, στάνταρ. Πίσω τροχός 18” ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού “Enduro Package Pro”.

• Αξονικά τοποθετημένες πλευστές δαγκάνες δύο εμβόλων, ατσάλινα σωληνάκια υψηλής πίεσης και δίσκοι 310 mm.

• BMW Motorrad ABS Pro για ασφαλές φρενάρισμα ακόμα και στις στροφές.

• “Rain”, “Road” και “Enduro” riding modes, στάνταρ. Πρόσθετο “Enduro Pro” riding mode διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός.

• DTC (Dynamic Traction Control) και engine drag torque control (MSR) στάνταρ.

• Κλασικός στρογγυλός πίνακας οργάνων και πρίζα 12 V. Ψηφιακή οθόνη διατίθεται ως προαιρετικός εργοστασιακός εξοπλισμός.

• Ισχυρές μονάδες φώτων LED στάνταρ και προσαρμοζόμενο “Headlight Pro” ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.

• Keyless Ride για άνετο έλεγχο ξε/κλειδώματος μέσω τηλεχειρισμού στάνταρ.

• Τρία ελκυστικά χρώματα για κομψή εμφάνιση.

• Ειδική γκάμα εργοστασιακού εξοπλισμού εξατομίκευσης διατίθεται μέσω της σειράς Γνήσιων Αξεσουάρ premium ποιότητας της BMW Motorrad

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.