Το BMW i8 απέσπασε το βραβείο του κινητήρα της χρονιάς 2016
Μετά από μία γενική νίκη και δύο νίκες κατηγορίας στα περσινά Βραβεία του Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς (International Engine of the Year Awards), το σύστημα κίνησης του BMW i8 θριάμβευσε και φέτος στην κατηγορία κυβισμού 1.4 – 1.8 λίτρων. Η επιτυχία του BMW Group στο θεσμό του Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς 2016 επιβεβαιώνει τις δυνατότητες επιδόσεων του τεχνολογικού πακέτου Efficient Dynamics, το οποίο από το 2007 προσφέρει μία συνεχή αύξηση της οδηγικής απόλυσης με ταυτόχρονη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.
Ο θεσμός βραβείων ‘Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς’ λανσαρίστηκε το 1999, και από τότε τα μοντέλα της BMW έχουν αποσπάσει συνολικά 67 νίκες σε κατηγορίες και γενικές νίκες. Κάθε χρόνο μία κριτική επιτροπή – φέτος με 63 δημοσιογράφους του ειδικού τύπου από 31 χώρες – επιλέγει τις καλύτερες υποψηφιότητες σε διάφορες κατηγορίες. Τα βραβεία δόθηκαν στους νικητές, στο πλαίσιο της έκθεσης Engine Expo στη Στουτγάρδη.
Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του BMW i8 συνδυάζει τις επιδόσεις ενός σπορ μοντέλου με την οικονομική κατανάλωση ενός πολύ μικρότερου αυτοκινήτου. Ο τρικύλινδρος κινητήρας εσωτερικής καύσης του BMW i8 αποδίδει 170 kW/231 hp και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας 96 kW/131 hp αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία ιόντων λιθίου, που μπορεί να φορτίζεται από μία συμβατική οικιακή πρίζα και μεταφέρει την ισχύ του στον εμπρός άξονα. Το αποκλειστικό plug-in υβριδικό σύστημα, που δημιούργησε το BMW Group, πετυχαίνει αυτονομία 37 km στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών και τελική ταχύτητα 120 km/h μόνο με ηλεκτροκίνηση, σε συνδυασμό με αξιόπιστο AWD (All-Wheel Drive) κράτημα με κύρια χαρακτηριστικά την ισχυρή επιτάχυνση και τη δυναμική κατανομή ισχύος στις γρήγορες στροφές.
Η ισχυρότερη από τις δύο πηγές ισχύος κινεί τους πίσω τροχούς και αξιοποιεί την ηλεκτρική υποστήριξη από το υβριδικό σύστημα με σκοπό τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW σε συνδυασμό με την κορυφαία απόδοση. Η επιτάχυνση 0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4 δευτ., εν τούτοις η κατανάλωση μικτού κύκλου – όπως υπολογίζεται στον κύκλο δοκιμών Ε.Ε. για τα plug-in υβριδικά οχήματα – είναι 2,1 lit / 100 km συν 11,9 kWh ηλεκτρισμού. Αυτό ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 μόλις 49 g/km.