Τρία Χρόνια στο Twitter: Το Αφεντικό της Opel, Dr. Neumann είναι ο Ψηφιακός CEO
- 31 Ιουλίου, 2013: Ο Dr. Neumann γίνεται ο πρώτος CEO Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας που ‘τουϊτάρει’
- CEO στα Social media: Απευθύνεται σε πάνω από τρία εκατομμύρια άτομα το χρόνο μέσω Twitter
- Επόμενο βήμα: Οι σπορ δραστηριότητες θα αναρτώνται στο Instagram
«Χαιρετώ όλους! Τουϊτάρω ως #Opel/#Vauxhall CEO στην μεγαλύτερη επιστροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας» (“Hello world, I tweet here as #Opel/#Vauxhall CEO on the biggest #Comeback in the automotive industry /KTN)» ήταν το πρώτο τουίτ του Dr. Karl-Thomas Neumann, που δημοσιεύτηκε λίγους μήνες αφότου ανέλαβε το τιμόνι της Opel. Έτσι, έγινε ο πρώτος “ψηφιακό CEO” Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Με αυτή τη μέθοδο, ο νέος CEO έδειξε ότι μία επικοινωνία προσαρμοσμένη στο target group αποτελεί βασικό συστατικό επιτυχίας. Με τη νέα, καινοτόμο μέθοδο, ο Neumann ανέδειξε επίσης την αξία της Opel ‘προσιτότητα’ και τον όρο ‘σύγχρονη οργανωτική δομή’.
Τα σύντομα μηνύματα του ψηφιακού CEO στο @KT_Neumann απευθύνονται σε πάνω από τρία εκατομμύρια άτομα κάθε χρόνο. Ο ίδιος είναι επίσης ενεργός και σε άλλα κανάλια των social media όπως LinkedIn,YouTube και XING ενώ ο αριθμός των followers του αυξάνεται καθημερινά. Αλλά η ιστορία δεν σταματά εδώ. Οι χρήστες, μπορούν τώρα να μάθουν μία νέα πλευρά του Dr. Karl-Thomas Neumann καθώς ο 55-χρονος ετοιμάζεται να μοιράζεται προσωπικά του εγχειρήματα στο Instagram. Θα μοιράζεται εντυπώσεις από τις σπορ δραστηριότητές του στην ποδηλασία βουνού, την ιστιοπλοΐα, τα κλασικά αυτοκίνητα Opel και το τρέξιμο.
«Το Twitter έδωσε το αρχικό έναυσμα για την παρουσία του Dr. Karl-Thomas Neumann στα social media» δήλωσε ο Johan Willems, Αντιπρόεδρος Επικοινωνιών της Opel. «Δείχνει ακριβώς πόσο σημαντικό είναι να απευθύνεται σε διαφορετικές ομάδες (target groups) μέσα από το κατάλληλο κανάλι και να τις φέρνεις κοντά σου. Ο ψηφιακός μας CEO αποδεικνύει επίσης ότι λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη την προσιτότητα: Οι πελάτες μας βρίσκονται στο επίκεντρο όσων κάνουμε.»
Ο Neumann, μέλος του αποκλειστικού προγράμματος Influencer στο LinkedIn με μόλις 500 μέλη σε όλο τον κόσμο, προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τις τάσεις της βιομηχανίας, θέματα προσωπικού και την συνεισφορά του ως Opel CEO, με αποτέλεσμα περίπου 9.000 άτομα ήδη να τον παρακολουθούν μέσω της πλατφόρμας στα Γερμανικά, Αγγλικά και Γαλλικά. Επιπλέον, πρόσφατα αποδέχτηκε την πρόσκληση από τοXING όπου μεταφέρει τις γνώσεις του ως Industry Insider. Πάνω από δέκα εκατομμύρια Γερμανόφωνοι επαγγελματίες μπορούν να επωφεληθούν από την γνώση και εμπειρία του.
Σε έναν άλλο τομέα, ο Dr. Neumann απευθύνεται σε ένα ακόμα ευρύτερο κοινό, με το YouTube videocast – εν τω μεταξύ, ήδη το 38ό μήνυμα του CEO της Opel κυκλοφορεί online. Ακόμα περισσότερες ειδήσεις για τα τελευταία προϊόντα και εξελίξεις μέσα στην εταιρία αναρτώνται τακτικά και σε άλλα κανάλια των social media όπως τα Opel-Blog και Facebook.