Porsche Panamera 4 E-Hybrid 2017: Η plug-in υβριδική πλευρά της νέας γενιάς
Μετά την αποκάλυψη των εκδόσεων 4S, 4S Diesel και Turbo, η Porsche, συμπληρώνει την γκάμα της δεύτερης γενιάς του τετράθυρου coupe της, δίνοντας το στίγμα της plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία πραγματοποίηςε την πρεμιέρα της μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις στην γαλλική διεθνή έκθεση, στο Παρίσι.
Η 4 E-Hybrid όπως ονομάζεται η έκδοση, εκτός από τα νέα αισθητικά και τεχνολογικά χαρακτηριστικά που της εξασφαλίζει το πέρασμα στη νέα γενιά, επωφελείται από ένα νέο υβριδικό σύνολο αποτελούμενο από ένα νέο biturbo V6 χωρητικότητας 2,9 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο εγγυάται ενισχυμένη οικονομία και αυξημένες επιδόσεις.
Αναλυτικά σύμφωνα με τις συστάσεις η plug-in υβριδική έκδοση της Panamera προσφέρει συνδυαστική ισχύ 462 ίππων, τετρακίνηση και μια αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. –έναντι 35 χλμ. στην προηγούμενη γενιά της.
Σε ο,τι αφορά τα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα το plug-in υβριδικό μοντέλο, εμφανίζει τιμές 2,5 λίτρων/100 χλμ. και 56 γρ./χλμ., αντίστοιχα.
Μια σημαντική διαφοροποίηση που φέρνει η νέα plug-in υβριδική εκδοχή της Panamera σε σχέση με το παρελθόν είναι ότι πλέον δεν χρειάζεται ο οδηγός να ξεπεράσει το 80% της διαδρομής του πεντάλ γκαζιού προκειμένου να τεθεί σε λειτουργία το ηλεκτρικό μοτέρ, το στο νέο μοντέλο παρεμβαίνει εξαρχής, εξασφαλίζοντας τη διαθέσιμη ροπή των 400 Nm του ηλεκτροκινητήρα από την εκκίνηση.
Για την ακρίβεια σύμφωνα με την Porsche η εκκίνηση θα γίνεται πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία με την αυτόματη ενεργοποίηση του προγράμματος E-Power ενώ στη συνέχεια ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ένα από τα υπόλοιπα προγράμματα, στα οποία εκτός από τα υβριδικού προσανατολισμού (Hybrid Auto, E-Hold, και E-Charge) συμπεριλαμβάνονται τα Sport και Sport Plus χάρη στο Sport Chrono Package το οποίο αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού.
Σε ό,τι αφορά τις δυνατότητες της νέας Panamera 4 E-Hybrid στην αμιγώς ηλεκτρική της λειτουργία, σύμφωνα με τις συστάσεις η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 140 χλμ./ώρα.
Σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρικές «διατυπώσεις» των υδρόψυκτων μπαταριών ιόντων λιθίου με τις οποίες εξοπλίζεται, ο χρόνος επαναφόρτισης τους προσδιορίζεται σε 5,8 ώρες με τον απλό φορτιστή και σε 3,6 ώρες με τον ταχυφορτιστή.
Σε ό,τι αφορά τώρα τις «πραγματικές» της επιδόσεις, χάρη στις συνολικές αναβαθμίσεις της νέας γενιάς και του υβριδικού συνόλου, η plug-in υβριδική Panamera επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της ανέρχεται σε 278 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αντίστοιχα μεγέθη στην προηγούμενη γενιά της διαμορφώνοντας σε χρόνο 5,5 δευτερολέπτων για το sprint από 0-100 και σε 250 χλμ./ώρα σε ό,τι αφορά τη μέγιστη ταχύτητά της.
Η plug-in υβριδική Panamera είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία στη Γερμανία όπου ξεκινά από τα 103.553 ευρώ ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις οι πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη αναμένονται από τα μέσα Απριλίου του 2017.
Πηγή : http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1500100340