Απόβαση Ιστορικών στο νησί των Ανέμων
Με τέσσερις ημέρες να απομένουν μέχρι την εκκίνηση του Mykonos Olympic Classic Rally, 27 πληρώματα με αντίστοιχα κλασικά αυτοκίνητα χρονολογίας μεταξύ 1954 και 1985 είναι έτοιμα για το διεθνή αγώνα που αποτελεί τον 7ο γύρο του Επάθλου της FIA για Ιστορικά Regularity Ράλλυ, καθώς και τον 3ο αγώνα του αντίστοιχου Ελληνικού Πρωταθλήματος.
H μάχη για το έπαθλο της FIA αναμένεται να πάρει νέα τροπή στη Μύκονο, αφού ανάμεσα στους συμμετέχοντες βρίσκονται οι Ιταλοί Paolo Marcattilj – Francesco Giammarino (Triumph TR2 Sport) και οι Βέλγοι Christian Crucifix – Joseph Lambert (Ford Anglia) που βρίσκονται ισόβαθμοι στην κορυφή της κατάταξης με 70 βαθμούς, την ώρα που το ιταλικό πλήρωμα, μετά το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος, προηγείται και στο Ελληνικό Πρωτάθλημα με 39 βαθμούς. Με τον Θεμιστοκλή Κονταράτο, ο οποίος βρίσκεται στη δεύτερη θέση της ελληνικής κατάταξης, να μη συμμετέχει στο Mykonos Olympic Classic Rally, το ενδιαφέρον στρέφεται στους Σπύρο και Νίκο Μουστάκα (φωτό) με Alfa Romeo Alfasud, που με 29 βαθμούς βρίσκονται στην τρίτη θέση, αλλά και που κερδίζουν τις εντυπώσεις και το χειροκρότημα με τα ακριβή περάσματά τους, υπό την καθοδήγηση του συνοδηγού ο οποίος δεν είναι… παρά μόνο 10 ετών!
Παράλληλα, με ενδιαφέρον αναμένεται η επίσημη πρώτη του Λάμπρου Αθαναςούλα με αυτοκίνητο του είδους! Για τρεις ημέρες, ο Λουτρακιώτης οδηγός που κατά περίπτωση “πυροβολεί” πίσω από το τιμόνι αυτοκινήτων προδιαγραφών WRC, Παραγωγής, S2000 ή οτιδήποτε μπορεί τον φέρει στο προσκήνιο αγώνων Ράλλυ και δη του Ακρόπολις, θα κληθεί να… προσαρμοστεί σε υπολογισμούς ιδανικής μέσης ωριαίας ταχύτητας, με ένα VW Golf GTi του 1979, καθοδηγούμενος από τον αδερφό του, Παύλο Αθανασούλα, ο οποίος στη Μύκονο θα πάρει αγωνιστικά το βάπτισμα του πυρός.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου, λίγο μετά την άφιξη του Super Ferry της Golden Star Ferries (στις 14:01), που θα μεταφέρει τα 27 πληρώματα στο νησί, τα οποία εν συνεχεία θα οδηγηθούν στη χώρα της Μυκόνου όπου και η τελετή εκκίνησης. Το πρώτο σκέλος περιλαμβάνει πέντε ασκήσεις ακριβείας σε μια διαδρομή συνολικού μήκους 124,30 χιλιομέτρων.