Παγκόσμια καμπάνια λανσαρίσματος για το νέο MINI Countryman
Βγείτε έξω και ανακαλύψτε νέα πράγματα – και δημιουργήστε αναμνήσεις. Το “ADD STORIES” προβάλλει την περιπετειώδη φύση του MINI Countryman, ένα καινοτόμο μοντέλο που γεφυρώνει την πόλη με την εξοχή, και που διψά για νέες εμπειρίες και φρέσκιες ιστορίες μακριά από την άσφαλτο. Η ολοκληρωμένη καμπάνια θα συνοδεύει το νέο MINI Countryman από την έναρξη των επικοινωνιών τον Οκτώβριο του 2016 μέχρι το λανσάρισμα που προγραμματίζεται από το Φεβρουάριο του 2017 και μετά.
Κεντρικό σημείο της καμπάνιας είναι η συνειδητοποίηση ότι οι εμπειρίες είναι το νέο status symbol ενός νεανικού, αστικού target group.
Το νέο MINI Countryman κάνει αυτές τις εμπειρίες εφικτές – και παίρνει τους επιβάτες μαζί του στο ταξίδι. Το σλόγκαν “ADD STORIES” καλεί τους θεατές να βγουν έξω και να δοκιμάσουν νέα πράγματα. Το κάθε χιλιόμετρο που διανύουν τους προσφέρει νέες εντυπώσεις και ιστορίες για να μοιραστούν με τους φίλους και την οικογένειά τους.
Με την πρεμιέρα της δεύτερης γενιάς του MINI Countryman, η καταξιωμένη Βρετανική μάρκα συνεχίζει την προέλασή της στην premium compact κατηγορία. Το νέο MINI Countryman είναι το μεγαλύτερο, πιο ευέλικτο μοντέλο στην 57χρονη ιστορία της μάρκας. Η πλήρης ανανέωση συμβαδίζει με σημαντικές βελτιώσεις στην ευρυχωρία, λειτουργικότητα, το σπορτίφ στυλ και τα premium χαρακτηριστικά.
Το MINI Cooper S E Countryman ALL4 μεταμορφώνει τη γνώριμη διασκεδαστική οδήγηση MINI σε μία συναρπαστική, βιώσιμη εμπειρία. Είναι το πρώτο MINI με plug-in hybrid σύστημα κίνησης για αμιγή ηλεκτροκίνηση μηδενικών ρύπων.
«Το να βγεις έξω και να ανακαλύψεις τον κόσμο έχει μία νέα και σημαντική αξία για το target group μας», εξήγησε ο Marc Lengning, επικεφαλής του MINI Brand Management. «Το νέο MINI Countryman προάγει σε μία νέα διάσταση τη μάρκα MINI – επειδή ‘μένοντας στην πόλη΄ σημαίνει παράλληλα ‘φεύγοντας από την πόλη’ το Σαββατοκύριακο και ‘επιστρέφω’ με νέες εμπειρίες και ιστορίες».