Το BMW Group στην έκθεση CES 2017 στο Las Vegas
Το BMW Group θα προσφέρει μία ακόμα γεύση από το εσωτερικό των αυτοκινήτων του μέλλοντος στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων – Consumer Electronics Show (CES) 2017 στο Las Vegas με μία γκάμα πρωτοποριακών φιλοσοφιών και επαναστατικών τεχνολογιών.
Το σύστημα BMW HoloActive Touch θα κάνει το ντεμπούτο του στην Έκθεση. Αυτή η καινοτόμος διεπαφή μεταξύ οδηγού και οχήματος λειτουργεί σαν μία εικονική οθόνη αφής (touchscreen). Η ανεξάρτητη οθόνη δέχεται εντολές μέσω κινήσεων των δακτύλων, ενώ τις επιβεβαιώνει παρέχοντας στον οδηγό απτική ανάδραση. Το BMW HoloActive Touch αποτελεί τμήμα της μελέτης BMW i Inside Future, που μυεί τους επισκέπτες της CES ( 5 – 8 Ιαν 2017) στην εμπειρία μετακίνησης του μέλλοντος με μόνιμα συνδεδεμένα και αυτόνομα οχήματα.
Το BMW HoloActive Touch συνδυάζει τα πλεονεκτήματα του BMW Head-Up Display, του συστήματος αναγνώρισης χειρονομιών BMW και της άμεσης λειτουργίας της οθόνης αφής, ενώ με την προσθήκη έξτρα χαρακτηριστικών δημιουργεί μία μοναδική διεπαφή χρήστη. Για πρώτη φορά, οι λειτουργίες μπορούν να ελέγχονται χωρίς φυσική επαφή με υλικά, αλλά η τεχνολογία επιτρέπει την ορατή και χειροπιαστή διάδραση οδηγού-οχήματος, γνωστή από τις συμβατικές οθόνες αφής. Το BMW HoloActive Touch επιτρέπει την πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών του BMW Connected. Η ομαλή ενσωμάτωση του προσωπικού, ψηφιακού βοηθού μετακίνησης αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο με την άκρως διαισθητική διάδραση.
Η BMW έχει προϊστορία στην παρουσίαση καινοτόμων φιλοσοφιών απεικόνισης και λειτουργίας σε προηγούμενες εκδόσεις της CES. Το σύστημα αναγνώρισης χειρονομιών της BMW που αποκαλύφθηκε εκεί το 2015 διατίθεται τώρα με τις νέες BMW Σειρά 7 και BMW Σειρά 5. Το σύστημα AirTouch που παρουσιάστηκε στη CES 2016 σηματοδοτεί μία περαιτέρω εξέλιξη. Εδώ, ο χρήστης χρησιμοποιεί απλές χειρονομίες με ανοιχτή παλάμη για την ενεργοποίηση παραθύρων ελέγχου σε μία μεγάλη πανοραμική οθόνη στο ταμπλό, χωρίς να απαιτείται άγγιγμα της διεπαφής.
Το BMW HoloActive Touch προάγει τη διαχείριση αυτών των λειτουργιών και τη διάδραση με το όχημα σε άλλο επίπεδο, Όπως στο Head-Up Display, μία έγχρωμη οθόνη δημιουργείται με την έξυπνη χρήση αντανακλάσεων – αλλά τώρα σε ελεύθερη μορφή στο εσωτερικό και όχι με προβολή στο παρμπρίζ. Προβάλλονται ευέλικτα παράθυρα ελέγχου που ο οδηγός μπορεί να βλέπει δίπλα στο τιμόνι στο ύψος της κεντρικής κονσόλας. Μία κάμερα ανιχνεύει τις κινήσεις των χεριών του οδηγού μέσα σε αυτή την εργονομική περιοχή και καταγράφει κυρίως τη θέση των άκρων των δακτύλων. Μόλις το άκρο του δακτύλου έρθει σε επαφή με μία επιφάνεια εικονικού ελέγχου, μεταδίδεται παλμός και ενεργοποιείται η σχετική λειτουργία.