Το PanDakar τερμάτισε στο Dakar 2017
- Το Panda γράφει ιστορία στο Dakar: αποτελεί το πρώτο Ιταλικό αυτοκίνητο, το πρώτο αυτοκίνητο της Fiat και το πρώτο χρηστικό αυτοκίνητο που προέρχεται από αυτοκίνητο παραγωγής, το οποίο τερμάτισε με επιτυχία στον πιο εμβληματικό αγώνα παγκοσμίως
- Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες του Rally Dakar 2017, το PanDakar ολοκλήρωσε με επιτυχία όλες τις διαδρομές του αγώνα, διασχίζοντας την Αργεντινή, τη Βολιβία και την Παραγουάη
- Το PanDakar, το χρηστικό αυτοκίνητο που προέρχεται από το πολυβραβευμένο Fiat Panda, πέρασε με απόλυτη επιτυχία όλες τις διαδρομές του αγώνα και πολλές ακραίες δοκιμασίες
- Μόνο τα 53 από τα 93 πληρώματα αυτοκινήτων που ξεκίνησαν, κατάφεραν να τερματίσουν τον αγώνα, περιλαμβανομένου και του πληρώματος Orobica Raid, που οδηγούσε το PanDakar και διέσχισε με επιτυχία το άγριο τερέν και τις καυτές ερήμους της Νότιας Αμερικής
Η Fiat πρωταγωνίστησε στον φετινό αγώνα Ντακάρ, που αποτελεί τον δυσκολότερο αγώνα αντοχής στον κόσμο, συμμετέχοντας με ένα χρηστικό αυτοκίνητο προερχόμενο από το πολυβραβευμένο Panda. Το αυτοκίνητο με το όνομα PanDakar, είναι ένα Fiat Panda 4×4 Cross που διαθέτει έναν πανίσχυρο και αποδοτικό κινητήρα 180 HP 2.0 Multijet, με ελάχιστες αλλαγές, ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις ακαριαίες απατήσεις του αγώνα.
Τα εύσημα για το εκπληκτικό κατόρθωμα του PanDakar πηγαίνουν στο πλήρωμα Orobica Raid, που δημιουργήθηκε το 2008 με αρχηγό τον Giulio Verzeletti, που ειδικεύεται σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων όπως το Dakar. Όλα τα μέλη του πληρώματος είναι έμπειροι οδηγοί, που συνολικά συγκεντρώνουν πάνω από 40 συμμετοχές στο Dakar (http://www.pandakar.it/). Οι Ιταλοί Giulio Verzeletti – που έχει οδηγήσει μηχανές, αυτοκίνητα και φορτηγά σε 15 Dakar – και Antonio Cabini – που έχει συμμετάσχει 20 φορές στον αγώνα, με μηχανές, αυτοκίνητα και φορτηγά – οδήγησαν το PanDakar μέχρι το τέλος, έχοντας την πολύτιμη στήριξη και συνεισφορά του Nicola Montecchio, που ανέλαβε με επιτυχία την προετοιμασία του κινητήρα, και κυρίως εκείνων των χαρακτηριστικών που είναι απαραίτητες για να αντιμετωπίσει τις ιδιαίτερες συνθήκες του αγώνα.
Οι 12 διαδρομές του συναρπαστικού RALLY DAKAR 2017 περνούν μέσα από τρεις χώρες της Λατινικής Αμερικής (Αργεντινή, Βολιβία και Παραγουάη), καλύπτοντας συνολική απόσταση 9,000 χιλιομέτρων. Μάλιστα, οι διαδρομές 4,000 και πλέον χλμ. ήταν ιδιαιτέρα εξαντλητικές. Το PanDakar, το πρώτο χρηστικό αυτοκίνητο που προέρχεται σχεδόν εξ’ ολοκλήρου από αυτοκίνητο παραγωγής, κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα, αντιμετωπίζοντας ιδιαίτερες προκλήσεις, όπως επτά ιδιαίτερες διαδρομές άνω των 400 χλμ (η μια εκ των οποίων ήταν 500 χλμ). Αυτοκίνητο και πλήρωμα αντιμετώπισαν προβλήματα έλλειψης οξυγόνου λόγω υψόμετρου, σε διαδρομή 2,200 χλμ., πάνω από 3,500 μ., που διήρκησε πάνω από 5 μέρες. Επιπλέον, οι θερμοκρασίες συχνά ξεπερνούσαν τους 40° Κελσίου. Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις απίστευτα μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες, δοκίμασαν τη μηχανική δύναμη του PanDakar και την φυσική αντοχή των μελών του πληρώματος.
Τα βασικότερα στοιχεία που οδήγησαν στο εκπληκτικό αποτέλεσμα του PanDakar στο RALLY DAKAR 2017, ήταν η ευελιξία και η ευκολία οδήγησης του Fiat Panda Cross, του ευρωπαϊκού best seller 4×4 μήκους κάτω των 3.8 μέτρων, χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του. Αυτά τα χαρακτηριστικά, καθώς και η πολυλειτουργικότητα του μοντέλου λόγω των πέντε θυρών και της διαμόρφωσης του εσωτερικού, το επίπεδο της άνεσης και οι επιδόσεις των κινητήρων του, αποτελούν τους λόγους της επιτυχίας του Panda, που αποτέλεσε το 2016 το best seller της Ευρώπης, οι πωλήσεις του οποίου άγγιξαν τον αριθμό ρεκόρ των 190.000 αυτοκινήτων. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Panda είναι το best seller της Ιταλίας για πέμπτη συνεχή χρονιά, ενώ βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας A στην Ιταλία, στην Ελλάδα και στη Σερβία. Το Panda συνδυάζει όλες τις επιλογές σε καύσιμο, χάρη σε αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης, ντίζελ, φυσικού αερίου και υγραερίου, ενώ διατίθεται και σε 4×4 εκδόσεις, αποτελώντας την τέλεια επιλογή για όλες τις χρήσεις, αστικές ή μη …