BMW Projection Mapping
Σε έναν περίτεχνα διαμορφωμένο χώρο με προηγμένες τεχνολογίες αφηγηματικής παρουσίασης και εγκαταστάσεις φωτισμού υψηλής αισθητικής, η BMW ζωντανεύει τη διαδικασία εξέλιξης και την τεχνογνωσία που βρίσκεται πίσω από τη νέα BMW Σειρά 7 Sedan. Η εγκατάσταση θα εκτίθεται στο BMW Welt στο Μόναχο, στα BMW Brand Stores σε Παρίσι και Βρυξέλες και στο BMW Driving Centre στη Σεούλ. Με αυτό τον τρόπο, η μάρκα BMW συνδυάζει τέχνη και τεχνολογία σε μία μοναδική εγκατάσταση που θέτει νέα πρότυπα για την εμπειρία του πελάτη.
Με ένα καλλίγραμμο αμάξωμα, δυναμικές επιδόσεις και έμφυτη κομψότητα, η τελευταία γενιά της BMW Σειράς 7 Sedan θέτει νέα πρότυπα στην πολυτελή κατηγορία – όχι μόνο με το απαράμιλλο στυλ, αλλά και με την υπεροχή της στις καινοτομίες. Ως ναυαρχίδα της μάρκας BMW, η BMW Σειρά 7 ενσωματώνει μία ευρεία γκάμα νέων τεχνολογιών, όπως δομή αμαξώματος από Carbon Core, αναγνώριση χειρονομιών και BMW Laserlight.
Βασισμένο στη νέα φιλοσοφία πολυτέλειας και μηχανολογικής ακρίβειας που ενσαρκώνει η BMW Σειρά 7 Sedan, το τμήμα Experiential Marketing της BMW ανέπτυξε μία εντελώς νέα μέθοδο αφηγηματικής παρουσίασης.
Στόχος του experiential marketing (βιωματικού marketing) είναι η χρήση καινοτόμων μεθόδων και τεχνολογιών για να αναδειχτεί η ουσία της μάρκας BMW. Η υπερσύγχρονη εγκατάσταση “BMW Projection Mapping” χρησιμοποιεί εξαιρετικά προηγμένες μεθόδους προβολής ώστε να αποτυπώσει οπτικά τη διαδικασία σχεδίασης για τη δημιουργία της BMW Σειράς 7 Sedan. Ισχυροί προτζέκτορες προβάλλουν χαρτογραφημένες εικόνες ακριβείας σε ένα μοντέλο παραγωγής. Από την πρώτη γραμμή μέχρι τις χαρακτηριστικές γραμμές του πλαϊνού προφίλ, από το πρότυπο με πηλό μέχρι το τρισδιάστατο σχέδιο, μέσα σε δύο λεπτά, οι επισκέπτες θα μπορούν να παρακολουθήσουν την εξέλιξη της BMW Σειράς 7 – την υλοποίηση της ιδέας σε ολοκληρωμένη ναυαρχίδα. Μία πρόσθετη οθόνη παρέχει συμπληρωματικές πληροφορίες πάνω στις αντίστοιχες φάσεις εργασίας.
«Σκοπός μας είναι να φέρουμε τους επισκέπτες πιο κοντά στη μάρκα BMW μέσα από νέες και διαδραστικές εμπειρίες», εξηγεί η Claudette Pohl, project manager experiential marketing για διεθνείς μάρκες. «Σ’ αυτό το project, έχουμε βρει τον ιδανικό συνδυασμό επαναστατικής ψηφιακής αφηγηματικής παρουσίασης και ισχυρής αισθητικής απήχησης. Όπως η ναυαρχίδα της BMW και η τεχνολογική πλατφόρμα, αυτή η καινοτόμος μέθοδος – ως προς το περιεχόμενο και το μέσον – ταιριάζει άριστα στην BMW Σειρά 7».
Η BMW έχει κρατήσει σκόπιμα την εγκατάσταση εκτός των Εκθέσεων. Τοποθετώντας την όμως στο BMW Welt στο Μόναχο, στα BMW Brand Stores σε Παρίσι και Βρυξέλες και στο BMW Driving Centre στη Σεούλ, η μάρκα κάνει αισθητή την παρουσία της σε βασικές πόλεις. Μέσω αυτού, η εταιρεία επιδιώκει ενεργό διάλογο με ένα κοσμοπολίτικο υποψήφιο κοινό. Η χαρτογραφημένη προβολή είναι κεντρικό στοιχείο της εμπειρίας της μάρκας.
Η BMW συνεργάζεται για το συγκεκριμένο project με τη Λονδρέζικη εταιρία Holition. Τεχνολόγοι ειδικοί σε θέματα εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας προσάρμοσαν τις προβολές στη BMW Σειρά 7, περνώντας αρκετές εβδομάδες με προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια. Το κάθε pixel πρέπει να είναι τέλεια τοποθετημένο για να προσαρμόζεται στις γραμμές του αμαξώματος. Η προβολή δεν επηρεάζεται από τις συνθήκες φωτισμού και οι εικόνες υψηλής ποιότητας μπορούν ακόμα και να χαρτογραφούνται απευθείας στο χρώμα του αμαξώματος, στο φως της ημέρας – μία παγκόσμια πρωτοπορία.