Το NeuV concept κάνει Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στη Γενεύη
- Ευρωπαϊκή πρεμιέρα για το πρωτότυπο, ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας Honda NueV
- Μοναδικό ‘συναισθηματικό σύστημα κίνησης’ μαθαίνει από τον οδηγό πράγματα που θα εφαρμόζει σε μελλοντικές ενέργειες
Το Honda NueV, που πραγματοποιεί Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στην έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο όχημα με μία μοναδική πρόταση ιδιοκτησίας και ένα προηγμένο ‘συναισθηματικό σύστημα κίνησης’ που μπορεί να μαθαίνει από τον ιδιοκτήτη του. Το NeuV (προφέρεται “νιου-βι”), που συμβολίζει το Νέο Ηλεκτρικό Όχημα Πόλης, δημιουργήθηκε για την αξιοποίηση του ανενεργού χρόνου των οχημάτων ιδιωτικής χρήσης που μπορεί να φτάνει το 96%.
Το γνήσιο ηλεκτρικό πρωτότυπο παρουσιάζει ένα οικονομικά επωφελές μοντέλο ιδιοκτησίας για τολμηρούς πελάτες, λειτουργώντας σαν αυτοματοποιημένο όχημα κοινοχρησίας, όταν ο ιδιοκτήτης του δεν το χρησιμοποιεί. Θα μπορεί να παραλαμβάνει και να αφήνει πελάτες σε τοπικούς προορισμούς και να παρέχει ενέργεια στο ηλεκτρικό δίκτυο τις ώρες υψηλής ζήτησης, όταν είναι ανενεργό, μετατρέποντας έτσι το νεκρό χρόνο του σε χρήμα.
Το NeuV λειτουργεί επίσης σαν ένας προνοητικός και χρήσιμος βοηθός τεχνητής νοημοσύνης, χρησιμοποιώντας ένα ‘συναισθηματικό σύστημα κίνησης’ με την ονομασία HANA (Honda Automated Network Assistant), που μαθαίνει από τον οδηγό ανιχνεύοντας συναισθήματα πίσω από τις αποφάσεις του. Μετά θα μπορεί να εφαρμόζει ό,τι έχει μάθει από προηγούμενες αποφάσεις του οδηγού για να κάνει νέες επιλογές και υποδείξεις.
Το NeuV διαθέτει μία πλήρως διαδραστική επιφάνεια αφής μέσω της οποίας οδηγός και συνοδηγός απολαμβάνουν μία απλή και φιλική προς το χρήστη εμπειρία. Ένα πανοραμικό παρμπρίζ διασφαλίζει άριστη ορατότητα, ενώ μία έντονα κεκλιμένη μεσαία γραμμή διευκολύνει τους ελιγμούς. Η πρόσβαση (είσοδος / έξοδος) στο όχημα έχει απλουστευτεί ακόμα και σε στενούς χώρους στάθμευσης, με ένα πλαϊνό πάνελ που ανοίγει προς τα έξω και προς τα πίσω για τη δημιουργία ενός μεγάλου ανοίγματος.
Το NeuV διαθέτει δύο καθίσματα και αποθηκευτικό χώρο πίσω που φιλοξενεί ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό scooter για τα τελευταία χιλιόμετρα της διαδρομής. Η φιλοσοφία του scooter είναι εμπνευσμένη από το πρώτο scooter της Honda με τα ίδιο όνομα που παρουσιάστηκε μέσα στη δεκαετία του 1970. Η νέα έκδοση παίρνει ενέργεια από μία αποσπώμενη μπαταρία και όχι από αλυσίδα και μπορεί να επαναφορτίζεται μέσω μιας σύνδεσης στο χώρο αποσκευών του NeuV. Το νέο ‘Kick ’n Go’ concept αποδεικνύει ότι η Honda διερευνά όλους τους τομείς της προσιτής ηλεκτρικής μετακίνησης που κάνουν καλύτερη την ανθρώπινη καθημερινότητα.
Η Honda πρόσφατα παρουσίασε το NeuV στο πλαίσιο του project της ‘Cooperative Mobility Ecosystem’ (Συνεργατικό Οικοσύστημα Μετακίνησης) στην Έκθεση Καταναλωτικών Ηλεκτρονικών Προϊόντων (CES 2017) στο Las Vegas, δείχνοντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης, της ρομποτικής και των μεγάλων δεδομένων για τη μεταμόρφωση της εμπειρίας μετακίνησης του μέλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των καταναλωτών. Όμως η έννοια του εξηλεκτρισμού για τη μάρκα δεν σταματά μόνο στα αυτοκίνητα: Σκοπός της Honda είναι η ανάπτυξη ηλεκτρικών και αποδοτικών λύσεων παροχής ισχύος για όλους τους τομείς προϊόντων της, μεταξύ των οποίων οι μοτοσυκλέτες και γεννήτριες.
Σχετικά με την Τεχνολογία Honda
Η Honda δημιουργεί τεχνολογίες και προϊόντα που προάγουν τις καθαρές, ασφαλείς, απολαυστικές και συνδεδεμένες εταιρικές αξίες. Οι προσπάθειές της επικεντρώνονται στην εξέλιξη των αυτόνομων οχημάτων, στη συνδεσιμότητα και στο πολύ χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα από τα μέσα μεταφοράς. Η Honda δοκιμάζει επίσης προηγμένες τεχνολογίες αυτοματοποιημένων οχημάτων σε Ιαπωνία και Β. Αμερική και στοχεύει στη χρήση άκρως αυτοματοποιημένων οχημάτων στους αυτοκινητόδρομους των ΗΠΑ το 2020. Η Honda προσπαθεί επίσης να εκπληρώσει το όραμά της στον τομέα της περιβαλλοντικής συμβατότητας και της ασφάλειας: «να πετύχει τη χαρά και την ελευθερία της μετακίνησης σε μία βιώσιμη κοινωνία όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να απολαμβάνουν τη ζωή.»
NeuV emotion engine
Το HANA “emotion engine” είναι μία σειρά τεχνολογιών ΑΙ που δημιούργησε η cocoro SB Corp., και επιτρέπουν στα μηχανήματα να παράγουν τεχνητά τα δικά τους συναισθήματα.