Νικητές οι Αναπολιωτάκης- Τσιούκας στο 8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου “Τάσος Καπέλλας” (video)
Η Λαμία Φθιώτιδας αποτέλεσε κατά το διήμερο 25-26 Μαρτίου το επίκεντρο των ελληνικών ράλλυ, χάρη στη διεξαγωγή του 8ου Ράλλυ Σπριντ Μπράλου “Τάσος Καπέλλας”. Ο αγώνας που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο “Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας” (Α.Λ.Α.Λ.), ήταν ο 2ος γύρος του Κυπέλλου Ασφάλτινων Ράλλυ Νοτίου Ελλάδος και του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το καθαρά αγωνιστικό μέρος διεξήχθη την Κυριακή 26 Μαρτίου και περιλάμβανε 2 περάσματα από την Ειδική Διαδρομή “Μπράλος-Σκαμνός” μήκους 15,6 χιλιομέτρων. Τα 54 πληρώματα που έλαβαν μέρος στον αγώνα έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, ώστε να ικανοποιήσουν το μεγάλο αριθμό θεατών που βρέθηκε στη διαδρομή, για να παρακολουθήσει τα αγωνιστικά περάσματα.
Νικητές του 8ου Ράλλυ Σπριντ Μπράλου “Τάσος Καπέλλας” αναδείχθηκαν οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car, C2-A7KC) που σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα και έφτασαν στη νίκη, αν και στο πρώτο πέρασμα είχαν χάσει χρόνο εξαιτίας ενός λάθους στο σικέιν της διαδρομής, που τους ανάγκασε να βάλουν όπισθεν. Οι τελικοί νικητές, είχαν μάχη για τη νίκη με τους Πάνο Χατζητσοπάνη-Νίκο Πετρόπουλο (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8) και τους Διαμαντή Τζαμπάζη-Γιώργο Πολυζώη (Skoda Fabia R5, C1-R5). Η συμμετοχή των Χατζητσοπάνη-Πετρόπουλου σήμανε την επιστροφή του Λαμιώτη οδηγού μετά από αρκετά χρόνια και πρόσθεσε μεγάλο ενδιαφέρον στον αγώνα. Μάλιστα, το πλήρωμα έκανε το ταχύτερο πέρασμα στο πρώτο σκέλος και έθεσε σοβαρή υποψηφιότητα για τη νίκη, προτού σταθεί άτυχο και χάσει χρόνο εξαιτίας ενός κλαταρίσματος στο δεύτερο πέρασμα, που τους έριξε στην 4η θέση της κατάταξης. Από την άλλη, οι Τζαμπάζης-Πολυζώης ήταν μέσα στη μάχη της νίκης και στα δύο περάσματα, τερματίζοντας εντέλει στη 2η θέση με διαφορά μόλις 3,95 δευτερολέπτων από την κορυφή.
Στο βάθρο των νικητών, ανέβηκαν επίσης οι “Nikon”-Χρήστος Κουζιώνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) οι οποίοι έκαναν λανθασμένη επιλογή ελαστικών στο πρώτο σκέλος, προτού βελτιώσουν το χρόνο τους στο δεύτερο και καταληκτικό πέρασμα. Μια θέση πιο πίσω τερμάτισαν οι Σωτήρης Ιερεμιάδης-Δημήτρης Σαΐνης (Mitsubishi Lancer EVO ΙX, C2-N4), τους οποίους ακολούθησαν οι Πάνος Ισμαήλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8). Την πρώτη οκτάδα, συμπλήρωσαν οι Διονύσης Τροβάς-Γιάννης Κόλλιας (BMW M3, C2-E12Δ) που ήταν και το ταχύτερο πλήρωμα με αυτοκίνητο της Ομάδας Ε και οι “Αμερικάνος”-Σπύρος Νίκας (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4).
Η Κατηγορία F2 όπου κατατάσσονται δικίνητα αυτοκίνητα, συγκέντρωσε πολλές και υψηλού επιπέδου συμμετοχές. Τη νίκη στην κατηγορία κατέκτησαν οι Χρήστος Αυγερόπουλος-Στράτος Γιαβάσης (Peugeot 106 S16, C5-A6) οι οποίοι επικράτησαν ταυτόχρονα, στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική Κατηγορία C5. Στη 2η θέση της F2 ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Μιχελής (Honda Civic Type-R, C3-A7), οι οποίοι μπορεί να έχασαν χρόνο εξαιτίας μιας ποινής 30 δευτερολέπτων, καθώς καθυστέρησαν να φτάσουν στην εκκίνηση του πρώτου σκέλους, όταν κόλλησε το χειρόφρενο του αυτοκινήτου τους, όμως τελικά κατέκτησαν τη νίκη στην Κατηγορία C3. Την τριάδα της F2 διαμόρφωσαν οι Ανδρέας Μαργαρώνης-Μιχάλης Αφαλωνιάτης (Citroen Saxo VTS, C5-A6), οι οποίοι ήταν και δεύτεροι στην C5, μια κατηγορία όπου τρίτοι τερμάτισαν οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης (Peugeot 206, C5-A6). Όσον αφορά στη C3, τους νικητές Ζακχαίο-Μιχελή ακολούθησαν οι Παντελής Τζικόπουλος-Παναγιώτης Παπαδόπουλος (Ford Escort RS2000 MKII, C3-E11) και Δημήτρης Πλακουτσής-Στέλιος Παναγιωτακόπουλος (Peugeot 206 GT, C3-E11). Η επίσης ανταγωνιστική Κατηγορία C6 δικαίωσε για ακόμη μια φορά τη φήμη της, καθώς οι Απόστολος Φαρσούλης-Θόδωρος Μπιάμης (Citroen Saxo VTS, C6-N2) επικράτησαν με διαφορά 0,73 δευτερολέπτων των Γιάννη Σύλλα-Παναγιώτη Κουκλιαμπή (Citroen Saxo VTS, C6-N2), ενώ μόλις 2,05 δευτερόλεπτα πιο πίσω βρέθηκαν οι Γιώργος Πολυχρονόπουλος-Μαριάννα Χριστογιαννούλα (Citroen Saxo VTS, C6-N2), στη μάχη της ημέρας!
Στον αγώνα έλαβαν μέρος και Ιστορικά Αυτοκίνητα, προσφέροντας έναν διαφορετικό τόνο στο γεγονός! Νικητές αναδείχθηκαν οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 2-C5) που πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα, ενώ στη δεύτερη θέση ολοκλήρωσαν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης (Ford Escort RS MKII, 3-D3). Στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Δημήτρης Βαζάκας (Ford Sierra Cosworth, 4-E4) που πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα. Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Γιώργος Παραδείσης-Κωνσταντίνος Σκούρας (Ford Escort RS 2000, 2-C3), Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Ιωάννης Καλοπήτας (Toyota Corolla KE 30, 2-C2) και Κωνσταντίνος Κοφινάς-Κωνσταντίνος Πινιώτης (Alfa Romeo GT Veloce, 2-C3).
Το 8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου ήταν αφιερωμένο στη μνήμη του Τάσου Καπέλλα, ο οποίος διετέλεσε για πολλά χρόνια μέλος και Γραμματέας του Σωματείου και ο οποίος έφυγε ξαφνικά από κοντά μας τον Αύγουστο του 2016. Σε αυτό το πλαίσιο, η φετινή έκδοση του Ράλλυ Σπριντ Μπράλου έφερε και το όνομα του αγαπημένου Τάσου, ενώ ταυτόχρονα η Α.Λ.Α.Λ. προκήρυξε Κύπελλα “Τάσος Καπέλλας”, για τα τρία πρώτα πληρώματα της τελικής κατάταξης που, αμφότερα τα μέλη του, ήταν αθλητές του Σωματείου. Σε αυτή την άτυπη κατάταξη λοιπόν, πρώτοι τερμάτισαν οι Κωνσταντίνος Αντωνίου-Γιώργος Αντωνίου (Ford Escort RS 2000 MKII, C3-E11), δεύτεροι οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Ιωάννης Καλοπήτας (Toyota Corolla KE 30, 2-C2) και τρίτοι οι Νίκος Παραπέρας-Δημήτρης Τσιγκόπουλος (Toyota Celica TA, 2-C3).
Χορηγός του αγώνα ήταν η εταιρεία Ντότσικας ΕΤΑΣΕ-ENEOS που μεταξύ άλλων φιλοξένησε τη Γραμματεία του αγώνα και τον χώρο Τεχνικού και Διοικητικού Ελέγχου το Σάββατο 25 Μαρτίου, ενώ Υποστηρικτής ήταν το Νερό Ιόλη. Φυσικά, ο αγώνας θα πολύ δύσκολο να διεξαχθεί δίχως την αρωγή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Τοπικής Κοινωνίας συνολικά. Το 8ο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου “Τάσος Καπέλλας” τελέστηκε υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδος, τη στιγμή που ο Δήμος Λαμιέων αγκάλιασε για ακόμη μια φορά έναν αθλητικό γεγονός που διοργανώθηκε από την Α.Λ.Α.Λ., ενώ δίπλα στην Οργάνωση βρέθηκε και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Ακόμη, σημαντική ήταν η αρωγή της Τοπικής Κοινότητας Ηράκλειας, της Τοπικής Κοινότητας Ελευθεροχωρίου και Σκαμνού, μέσα στα διοικητικά όρια των οποίων βρίσκονταν το Service Park και η Ειδική Διαδρομή, αντίστοιχα.
Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας ευχαριστεί θερμά όλους τους αγωνιζόμενους που στήριξαν με την παρουσία τους ακόμη μια διοργάνωσή της, τους προαναφερθέντες Χορηγούς-Υποστηρικτές, δίχως την βοήθεια των οποίων τα πάντα θα ήταν σαφώς πιο δύσκολα και φυσικά τους Χορηγούς Επικοινωνίας, οι οποίοι συνέβαλλαν τα μέγιστα στην προβολή του αγώνα.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
Γιώργος Αναπολιωτάκης-Θανάσης Τσιούκας (Seat Ibiza Kit Car, C2-A7KC) – Νικητές
“Όλα πήγαν καλά για εμάς. Διορθώσαμε τα λάθη του πρώτου σκέλους. Πραγματικά σήμερα ήταν ένας πάρα πού όμορφος αγώνας με αρκετή κόντρα και συμμετοχές. Το αυτοκίνητο ήταν τέλεια προετοιμασμένο από την ομάδα μου και τους ευχαριστώ όλους πάρα πολύ”.
Διαμαντής Τζαμπάζης-Γιώργος Πολυζώης (Skoda Fabia R5, C1-R5) – 2οι Γενικής
“Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλα τα παιδιά που τερμάτισαν. Συγχαρητήρια και στην Α.Λ.Α.Λ. που διοργάνωσε για ακόμη μια φορά έναν εξαιρετικό αγώνα. Ευχαριστούμε τον κόσμο, που αυτή τη φορά ήταν αρκετός. Εμείς κάναμε μια εξαιρετική επίδοση, μαθαίνουμε το αυτοκίνητο σιγά σιγά και ελπίζουμε να έχουμε συνέχεια”.
“Nikon“-Χρήστος Κουζιώνης (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) – 3οι Γενικής
“Όλα πήγαν καλά. Δεν είμαστε πάρα πολύ ικανοποιημένοι από τις επιδόσεις μας, αλλά φτάσαμε και έτσι στην 3η θέση που είναι ένα καλό αποτέλεσμα. Η διοργάνωση ήταν άψογη σε όλους τους τομείς”.
Πάνος Χατζητσοπάνης-Νίκος Πετρόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) – 4οι Γενικής
“Ωραίος αγώνας με πάρα πολύ κόσμο. Μακάρι και στους υπόλοιπους αγώνες να έχει τόσες συμμετοχές, τόσο κόσμο και καλό καιρό. Εμείς διασκεδάσαμε, αν και είχαμε ένα κλατάρισμα σχεδόν από το πρώτο χιλιόμετρο, αλλά όλα καλά, τερματίσαμε και περάσαμε καλά”.
Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης (Porsche 911 RSR, 2-C5) – Νικητές Ιστορικών
“Θα έλεγα ότι είναι ο τέλειος αγώνας. Όχι γιατί κερδίσαμε, αλλά γιατί είναι η περιοχή τέτοια και η Ειδική Διαδρομή του Μπράλου. Εντωμεταξύ είναι και η Οργάνωση της Α.Λ.Α.Λ. τόσο καλή, που μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε και μεγαλύτερους αγώνες. Αυτά τα σπριντ είναι πολύ ωραία, αλλά εγώ θα ήθελα να κάνουμε και άλλες 2-3 Ειδικές στην περιοχή. Νομίζω ότι, τηρουμένων των αναλογιών και των δυσκολιών της εποχής, με λίγη καλή θέληση μπορούν να γίνουν αυτοί οι αγώνες. Εναπόκειται λοιπόν στους διοργανωτές να το κάνουν ακόμη καλύτερο”.