F1: Η τακτική των ελαστικών στο Μονακό

By  |  0 Comments

Ο οδηγός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ κέρδισε στο Grand Prix του Μονακό ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής ultrasoft/supersoft όπως αναμένονταν. Ο νικητής έκανε μεγαλύτερο πρώτο μέρος και κινήθηκε ταχύτερα στο τέλος του, απ’ ότι ο έτερος οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen που εκκίνησε από την pole και τερμάτισε δεύτερος.

Την ίδια στρατηγική ‘overcut’ ακολούθησε και ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo. Έτσι κέρδισε δυο θέσεις σε σχέση με την σειρά που εκκινούσε ανέβηκε τελικά στο βάθρο. Οι Jenson Button (McLaren) και Pascal Wehrlein (Sauber) επιχείρησαν αλλαγή στην αρχή ελπίζοντας να κερδίσουν θέσεις μετέπειτα.

Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν τακτική μια αλλαγής ελαστικών. Μερικοί όμως είχαν εναλλακτική προσέγγιση. Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του αυτοκινήτου ασφαλείας 15 γύρους πριν το τέλος, ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen έκανε 2η αλλαγή και έβαλε ένα ακόμη σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας σε μια προσπάθεια να περάσει τη Mercedes του Valtteri Bottas.

Ο άλλος οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton εκκίνησε από την 13η θέση και συμπλήρωσε μεγάλη απόσταση στο πρώτο μέρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Τελικά τερμάτισε έβδομος. Κατεγράφησαν δυο κλαταρίσματα προς το τέλος του αγώνα λόγω προβλήματος στην πίστα στην έξοδο της στροφής 1.

Αφήνοντας στην άκρη το κομμάτι κατά το οποίο, οδήγησε την κούρσα, το αυτοκίνητο ασφαλείας, ήταν ένα από τα ταχύτερα GP στην ιστορία του Moνακό. Ο ταχύτερος γύρος αγώνα που σημειώθηκε από τον οδηγό της Force India, Sergio Perez ήταν πάνω από 3 δευτερόλεπτα καλύτερος από την αντίστοιχη επίδοση του 2016. Η περσινή επίδοση είχε ήδη καταρριφθεί από τον 2ο κιόλας γύρο του φετινού αγώνα.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Μολονότι ήταν ξεκάθαρο ότι η στρατηγική της μιας αλλαγής θα ήταν η βέλτιστη, είδαμε μια ευρεία ποικιλία εναλλακτικών επιλογών όσον αφορά στο χρόνο πραγμάτωσης της αλλαγής. Όπως ήταν αναμενόμενο η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν χαμηλές. Αυτό επέτρεψε την πραγματοποίηση μεγάλων αποστάσεων ακόμη και με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, παρότι η θερμοκρασία οδοστρώματος στο Μονακό ήταν σχετικά υψηλή. Συγχαρητήρια στη Ferrari που πέτυχε ιστορικό 1-2 σε μια πολύ ιδιαίτερη διαδρομή”.

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Raikkonen

1m15.527s

Perez

1m14.820s

Ricciardo
1m15.756s
Vettel

1m15.238s

Hamilton
1m15.825s
Ricciardo

1m16.019s


ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑ ΓΟΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Perez 47
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Wehrlein 56


ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel κέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγή όπως το περιμέναμε. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα και σταμάτησε για να βάλει την πολύ μαλακή στον 39ο γύρο, 5 γύρους μετά τον έτερο οδηγό της Ferrari Kimi Raikkonen, ο οποίος είχε εκκινήσει από την pole.

Ο οδηγός της Ferrari, Σεμπάστιαν Φέτελ κέρδισε στο Grand Prix του Μονακό ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής ultrasoft/supersoft όπως αναμένονταν. Ο νικητής έκανε μεγαλύτερο πρώτο μέρος και κινήθηκε ταχύτερα στο τέλος του, απ’ ότι ο έτερος οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen που εκκίνησε από την pole και τερμάτισε δεύτερος. Την ίδια στρατηγική ‘overcut’ ακολούθησε και ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo. Έτσι κέρδισε δυο θέσεις σε σχέση με την σειρά που εκκινούσε ανέβηκε τελικά στο βάθρο. Οι Jenson Button (McLaren) και Pascal Wehrlein (Sauber) επιχείρησαν αλλαγή στην αρχή ελπίζοντας να κερδίσουν θέσεις μετέπειτα. Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν τακτική μια αλλαγής ελαστικών. Μερικοί όμως είχαν εναλλακτική προσέγγιση. Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του αυτοκινήτου ασφαλείας 15 γύρους πριν το τέλος, ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen έκανε 2η αλλαγή και έβαλε ένα ακόμη σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας σε μια προσπάθεια να περάσει τη Mercedes του Valtteri Bottas. Ο άλλος οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton εκκίνησε από την 13η θέση και συμπλήρωσε μεγάλη απόσταση στο πρώτο μέρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Τελικά τερμάτισε έβδομος. Κατεγράφησαν δυο κλαταρίσματα προς το τέλος του αγώνα λόγω προβλήματος στην πίστα στην έξοδο της στροφής 1. Αφήνοντας στην άκρη το κομμάτι κατά το οποίο, οδήγησε την κούρσα, το αυτοκίνητο ασφαλείας, ήταν ένα από τα ταχύτερα GP στην ιστορία του Moνακό. Ο ταχύτερος γύρος αγώνα που σημειώθηκε από τον οδηγό της Force India, Sergio Perez ήταν πάνω από 3 δευτερόλεπτα καλύτερος από την αντίστοιχη επίδοση του 2016. Η περσινή επίδοση είχε ήδη καταρριφθεί από τον 2ο κιόλας γύρο του φετινού αγώνα. MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Μολονότι ήταν ξεκάθαρο ότι η στρατηγική της μιας αλλαγής θα ήταν η βέλτιστη, είδαμε μια ευρεία ποικιλία εναλλακτικών επιλογών όσον αφορά στο χρόνο πραγμάτωσης της αλλαγής. Όπως ήταν αναμενόμενο η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν χαμηλές. Αυτό επέτρεψε την πραγματοποίηση μεγάλων αποστάσεων ακόμη και με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, παρότι η θερμοκρασία οδοστρώματος στο Μονακό ήταν σχετικά υψηλή. Συγχαρητήρια στη Ferrari που πέτυχε ιστορικό 1-2 σε μια πολύ ιδιαίτερη διαδρομή”. ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ - Raikkonen 1m15.527s Perez 1m14.820s - Ricciardo 1m15.756s Vettel 1m15.238s - Hamilton 1m15.825s Ricciardo 1m16.019s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑ ΓΟΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Perez 47 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Wehrlein 56 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel κέρδισε τον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγή όπως το περιμέναμε. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα και σταμάτησε για να βάλει την πολύ μαλακή στον 39ο γύρο, 5 γύρους μετά τον έτερο οδηγό της Ferrari Kimi Raikkonen, ο οποίος είχε εκκινήσει από την pole.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.