F1: Η στρατηγική των ελαστικών στον Καναδά
Καταγράψαμε ευρεία ποικιλία στρατηγικών στο Καναδικό Grand Prix. Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε υιοθετώντας στρατηγική πάρα πολύ μαλακής/πολύ μαλακής γόμας. Ο δεύτερος και ο τρίτος στην κατάταξη επίσης σταμάτησαν από μια φορά όμως χρησιμοποίησαν τη μαλακή γόμα στο δεύτερο μέρος. Ο Hamilton ολοκλήρωσε ένα μεγάλο πρώτο μέρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα αυτό του επέτρεψε να πραγματοποιήσει τη μοναδική του αλλαγή χωρίς να χάσει την πρωτοπορία στον αγώνα.
Η Ferrari υιοθέτησε μια διαφορετική προσέγγιση, έκανε δυο αλλαγές ώστε να τερματίσει στον αγώνα με την ταχύτερη πάρα πολύ μαλακή γόμα. Έτσι κέρδισαν θέσεις στο τέλος. Στην περίπτωση του Sebastian Vettel ο αγώνας του επηρεάστηκε από το χτύπημα στην εμπρός αεροτομή στην αρχή του αγώνα. Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα εκτός από τους Kevin Magnussen (Haas) και Pascal Wehrlein (Sauber).
MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
«Στον αγώνα φυσούσε περισσότερο απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες. Στην αρχή είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτοί οι δυο παράγοντες προσέθεσαν παραμέτρους στους υπολογισμούς στρατηγικής. Είδαμε λοιπόν πολλές ομάδες να έχουν διαφορετικές προσεγγίσεις ενώ αντιδρούσαν στις συνθήκες αγώνα που μεταβάλλονταν. Η επιλογή του Hamilton να πραγματοποιήσει ένα μεγάλο πρώτο μέρος με την πάρα πολύ μαλακή γόμα του επέτρεψε να ολοκληρώσει τον αγώνα με την πολύ μαλακή γόμα. Την ίδια στρατηγική ακολούθησαν και οι Force India για να διεκδικήσουν θέση στο βάθρο. Η Ferrari αντέδρασε στο γρήγορο υποχρεωτικό πιτ στοπ του Vettel ακολουθώντας διαφορετική στρατηγική ώστε να κερδίσει θέσεις στο φινάλε».
ΤΑΧΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ
Bottas 1m 15.894s |
Hamilton
1m 14.551s |
Vettel 1m 14.719s |
Ricciardo
1m 16.165s |
Alonso 1m 15.853s |
Raikkonen
1m 15.388s |
– | Stroll 1m 15.979s |
Hamilton 1m 16.037s |
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΓΟΜΑ | ΟΔΗΓΟΣ | ΓΥΡΟΙ |
ΜΑΛΑΚΉ | Ricciardo | 52 |
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ | Grosjean | 68 |
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ | Vandoorne | 45 |
ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής. Η στρατηγική που ακολούθησε ήταν αυτή που είχαμε προβλέψει ως την 2η ταχύτερη προσέγγιση θεωρητικά: Ο Hamilton άλλαξε από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 32ο γύρο. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas έμεινε λιγότερους γύρους στην αρχή με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, ακολουθώντας την θεωρητικά ταχύτερη προσέγγισή μας: Άλλαξε στον 23ο γύρο έβγαλε την πάρα πολύ μαλακή και έβαλε τη μαλακή γόμα με την οποία τερμάτισε.