F1: Στο Red Bull Ring

By  |  0 Comments

Το Red Bull Ring έχει κάποια κοινά χαρακτηριστικά με τις διαδρομές χαμηλής πρόσφυσης που αντιμετωπίσαμε στους προηγούμενους αγώνες: Γλιστερή επιφάνεια και σχετικά περιορισμένα πλευρικά φορτία. Σε αντίθεση όμως με το Αζερμπαϊτζάν, τον Καναδά και το Μονακό πρόκειται για μόνιμη πίστα.

Είναι ουσιαστικά μια σύγχρονη μικρότερη εκδοχή του θρυλικού Osterreichring. Αυτό δίνει στην πίστα μια αίσθηση της παλιάς σχολής. Ο θεατής βλέπει μεγάλο μέρος της δράσης από συγκεκριμένα σημεία, ενώ είναι ένας από τους πιο μικρούς σε μήκος, γύρους της σεζόν. Στην Αυστρία θα χρησιμοποιηθούν οι τρεις πιο μαλακές γόμες στη γκάμα της Pirelli: P Zero Yellow (κίτρινη, μαλακή), P Zero Red (κόκκινη, πολύ μαλακή) και P Zero (μωβ, πάρα πολύ μαλακή). Αυτές οι γόμες πρέπει να ταιριάζουν καλά στη rollercoaster χάραξη του Σπήλμπεργκ παρέχοντας το σωστό συνδυασμό μεταξύ του χρόνου προθέρμανσης, της απόδοσης και της διάρκειας.

 Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

·        Στρώθηκε νέο οδόστρωμα στην πίστα το 2016: Πρόκειται για μια από τις πιο λείες επιφάνειες όλης της χρονιάς.

·        Οι επιλογές ελαστικών είναι ίδιες με τις περσινές: Θα δούμε στρατηγικές ενός ή δυο αλλαγών.

·        Η τοπική μορφολογία του εδάφους δίνει άστατο καιρό οπότε το ρίσκο είναι υψηλό.

·        Πέρυσι είδαμε φθορά λόγω τοπικής υπερθέρμανσης στην πάρα πολύ μαλακή γόμα όμως αυτό είναι απίθανο με τη φετινή γενιά ελαστικών καθότι από την αρχή της χρονιάς έχουμε σχεδόν μηδενική φθορά από υπερθέρμανση.

·        Τα πρώτα δυο τμήματα της πίστας είναι γρήγορα και με συνεχή ροή. Το τρίτο τμήμα είναι πιο αργό και πιο τεχνικό.

·        Υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές και κάποια σημεία όπου φρενάρεις στην ανηφόρα, εκεί εύκολα μπορεί να κάνεις λάθος.


MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Η φυσιολογική επιλογή γι’ αυτό τον τύπο πίστας είναι οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας. Με αυτό σα δεδομένο έχουμε δει στο παρελθόν ότι στην Αυστρία μπορεί να υπάρξουν εκπλήξεις. Θα δούμε στρατηγικές ενός ή δυο αλλαγών είναι όμως σημαντικό για τις ομάδες να έχουν ευελιξία στη στρατηγική τους. Οι δυνάμεις στο διαμήκη άξονα – φρένα και επιτάχυνση – είναι τα κρίσιμα μεγέθη στην Αυστρία, όχι τόσο πολύ οι στροφές. Είναι πιθανό να δούμε σημαντική βελτίωση στο ρεκόρ πίστας όπως καταγράφηκε και στο Μπακού”.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ; 

  • Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές σε σχέση με πέρυσι στο Red Bull Ring.
  • Η Pirelli έκανε σημαντική δουλειά πρόσφατα σε ένα άλλο διάσημο ορεινό πέρασμα, στο Pikes Peak: Ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό Acura ανέβηκε εκεί χρησιμοποιώντας P Zero σλικ ελαστικά.

ΑΥΣΤΡΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ)

21.5  psi (εμπρός) – 19.5  psi (πίσω)

 ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ

-3.50° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

Το Red Bull Ring έχει κάποια κοινά χαρακτηριστικά με τις διαδρομές χαμηλής πρόσφυσης που αντιμετωπίσαμε στους προηγούμενους αγώνες: Γλιστερή επιφάνεια και σχετικά περιορισμένα πλευρικά φορτία. Σε αντίθεση όμως με το Αζερμπαϊτζάν, τον Καναδά και το Μονακό πρόκειται για μόνιμη πίστα. Είναι ουσιαστικά μια σύγχρονη μικρότερη εκδοχή του θρυλικού Osterreichring. Αυτό δίνει στην πίστα μια αίσθηση της παλιάς σχολής. Ο θεατής βλέπει μεγάλο μέρος της δράσης από συγκεκριμένα σημεία, ενώ είναι ένας από τους πιο μικρούς σε μήκος, γύρους της σεζόν. Στην Αυστρία θα χρησιμοποιηθούν οι τρεις πιο μαλακές γόμες στη γκάμα της Pirelli: P Zero Yellow (κίτρινη, μαλακή), P Zero Red (κόκκινη, πολύ μαλακή) και P Zero (μωβ, πάρα πολύ μαλακή). Αυτές οι γόμες πρέπει να ταιριάζουν καλά στη rollercoaster χάραξη του Σπήλμπεργκ παρέχοντας το σωστό συνδυασμό μεταξύ του χρόνου προθέρμανσης, της απόδοσης και της διάρκειας. ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ • Στρώθηκε νέο οδόστρωμα στην πίστα το 2016: Πρόκειται για μια από τις πιο λείες επιφάνειες όλης της χρονιάς. • Οι επιλογές ελαστικών είναι ίδιες με τις περσινές: Θα δούμε στρατηγικές ενός ή δυο αλλαγών. • Η τοπική μορφολογία του εδάφους δίνει άστατο καιρό οπότε το ρίσκο είναι υψηλό. • Πέρυσι είδαμε φθορά λόγω τοπικής υπερθέρμανσης στην πάρα πολύ μαλακή γόμα όμως αυτό είναι απίθανο με τη φετινή γενιά ελαστικών καθότι από την αρχή της χρονιάς έχουμε σχεδόν μηδενική φθορά από υπερθέρμανση. • Τα πρώτα δυο τμήματα της πίστας είναι γρήγορα και με συνεχή ροή. Το τρίτο τμήμα είναι πιο αργό και πιο τεχνικό. • Υπάρχουν μεγάλες υψομετρικές διαφορές και κάποια σημεία όπου φρενάρεις στην ανηφόρα, εκεί εύκολα μπορεί να κάνεις λάθος. MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Η φυσιολογική επιλογή γι’ αυτό τον τύπο πίστας είναι οι τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας. Με αυτό σα δεδομένο έχουμε δει στο παρελθόν ότι στην Αυστρία μπορεί να υπάρξουν εκπλήξεις. Θα δούμε στρατηγικές ενός ή δυο αλλαγών είναι όμως σημαντικό για τις ομάδες να έχουν ευελιξία στη στρατηγική τους. Οι δυνάμεις στο διαμήκη άξονα – φρένα και επιτάχυνση – είναι τα κρίσιμα μεγέθη στην Αυστρία, όχι τόσο πολύ οι στροφές. Είναι πιθανό να δούμε σημαντική βελτίωση στο ρεκόρ πίστας όπως καταγράφηκε και στο Μπακού”. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟ; • Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές σε σχέση με πέρυσι στο Red Bull Ring. • Η Pirelli έκανε σημαντική δουλειά πρόσφατα σε ένα άλλο διάσημο ορεινό πέρασμα, στο Pikes Peak: Ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό Acura ανέβηκε εκεί χρησιμοποιώντας P Zero σλικ ελαστικά. ΑΥΣΤΡΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ (ΣΛΙΚ) 21.5 psi (εμπρός) – 19.5 psi (πίσω) ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ -3.50° (εμπρός) | -2.00° (πίσω)

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.