Αλλαγές στο Διοικητικό Συμβούλιο της BMW AG
Την 1η Ιανουαρίου 2018, ο Pieter Nota (φωτογραφία) θα πλαισιώσει το Διοικητικό Συμβούλιο της BMW AG ως υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW και του τμήματος aftersales του BMW Group. Μετά την διαδοχή του από τον Pieter Nota, ο Dr Ian Robertson (HonDSc), σημερινός υπεύθυνος Πωλήσεων BMW και μέλος του Δ.Σ., θα εξακολουθήσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στην εταιρία ως Ειδικός Εκπρόσωπος του BMW Group στο Ηνωμένο Βασίλειο, πριν αποχωρήσει στις 30 Ιουνίου 2018.
«Επί μία δεκαετία σχεδόν στο Διοικητικό Συμβούλιο της BMW AG, ο Ian Robertson έχει διαμορφώσει την εικόνα και τη μελλοντική κατεύθυνση της μάρκας BMW και των υπο-μαρκών BMW i και BMW M», σχολίασε ο Dr. Norbert Reithofer, Πρόεδρος Εποπτικού Συμβουλίου της BMW AG. «Παρά το δύσκολο οικονομικό κλίμα της εποχής, οδήγησε την εταιρία σε μία συνεχή άνοδο, πετυχαίνοντας το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο. Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για τα επιτεύγματά του και χαίρομαι που θα παραμείνει στην εταιρεία ως Πρεσβευτής του BMW Group για το Ηνωμένο Βασίλειο, μία από τις σημαντικότερες αγορές μας και χώρες παραγωγής».
Ο Pieter Nota, ο οποίος θα αναλάβει το τιμόνι του τμήματος Πωλήσεων BMW από 1ηΙανουαρίου 2018, έρχεται στο BMW Group από την Royal Philips. Γεννημένος στην Ολλανδία, ο 52-χρονος είναι αυτή τη στιγμή Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της Philips και Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του “Personal Health”, του επιχειρηματικού τομέα καταναλωτικών προϊόντων και λύσεων της εταιρίας. Πριν από τη θέση αυτή, ο Nota είχε διατελέσει μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Beiersdorf AG ως Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ και Καινοτομίας, ενώ προηγουμένως κατείχε διάφορες διοικητικές θέσεις στη Unilever σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Ολλανδία και Πολωνία.
«Με τον Pieter Nota καταφέραμε να αποκτήσουμε έναν ειδήμονα διεθνούς προφίλ στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ», δήλωσε ο Harald Krüger, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG. «Είμαι πεπεισμένος ότι τα μέχρι τώρα επιτεύγματά του στην καινοτομία και τη μεταμόρφωση εταιρειών θα συνεχίσουν να ‘καθοδηγούν’ τη βασική μας μάρκα BMW και τα προϊόντα της στο μέλλον της συνδεδεμένης μετακίνησης».