Το Honda CR-V Hybrid Prototype
- Υβριδική τεχνολογία Honda σε αμάξωμα SUV για πρώτη φορά στην Ευρώπη
- Σχεδιατικά, το CR–V Hybrid Prototype διατηρεί το γνώριμο σχήμα του παγκοσμίως δημοφιλέστερουSUV, προϊδεάζοντας για το νέο CR–V Ευρωπαϊκών προδιαγραφών
- Το υβριδικό σύστημα Intelligent Multi Mode Drive (i–MMD) αποτελείται από το δίλιτρο βενζινοκινητήρα 2.0 L i–VTEC και δύο ηλεκτροκινητήρες για μία αίσθηση συνεχούς παραγωγής ισχύος και ροπής
- Το υβριδικό σύστημα μπορεί να συνδυάζεται και με το βενζινοκινητήρα 1.5 L VTEC TURBO
Η Honda ετοιμάζεται να αποκαλύψει το CR-V Hybrid Prototype στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017, προαναγγέλλοντας το πρώτο ηλεκτροκίνητο SUV της μάρκας στην Ευρώπη. Το ανανεωμένο στυλ του Hybrid Prototype δίνει τα πρώτα στοιχεία για την προσεχή οικογένεια CR-V Ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Το CR-V Hybrid Prototype σηματοδοτεί την πρώτη αποκάλυψη του νέου CR-V σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου. Αυτό διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του παγκοσμίως δημοφιλέστερου SUV, υιοθετώντας μία επαναστατική, προηγμένη και σπορ σχεδίαση. Φαρδύτερο, ψηλότερο και μακρύτερο από τον προκάτοχό του, το Hybrid Prototype του νέου CR-V είναι ανανεωμένο αισθητικά, με φαρδύτερο στήσιμο που ορίζεται από διευρυμένους και μυώδεις θόλους των τροχών.
Το νέο SUV πετυχαίνει μία ισορροπία κομψότητας και σπορτίφ στυλ, με λεπτότερες κολόνες Α που αυξάνουν τον πλευρικό όγκο του αυτοκινήτου, αλλά και με ένα συνδυασμό μεγαλύτερων ζαντών / ελαστικών. Οι πιο έντονες ακμές στο καπό και τα πίσω πάνελ συνδυάζονται με τη νέα πρόσοψη που εκπροσωπεί το πιο μοντέρνο ‘πρόσωπο’ της Honda με τα χαρακτηριστικά φώτα.
Το σύστημα δύο μοτέρ i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) του CR-V Hybrid Prototype περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα 2.0L i-VTEC τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Το υβριδικό σύστημα δε χρειάζεται συμβατικό κιβώτιο και αντί αυτού εξοπλίζεται με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ κινούμενων εξαρτημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.
Το σύστημα i-MMD καθορίζει τη χρήση καυσίμου και ηλεκτρικής ενέργειας με τον πιο αποδοτικό τρόπο, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια, που με τη σειρά του τροφοδοτεί με ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα αυτό, η περίσσεια ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα επιστρέφει μέσω της γεννήτριας για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται απευθείας από τον βενζινοκινητήρα, με μία ‘on-demand’ στιγμιαία αύξηση μέγιστης ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το όχημα θα κινείται μεταξύ των προγραμμάτων Hybrid Drive και EV Drive για βέλτιστη απόδοση. Το Engine Drive ενεργοποιείται, ανάλογα με τις ανάγκες, για ζωηρή επιτάχυνση και αποδοτική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.
Το 2018 CR-V θα διατίθεται και με τον 1.5 L VTEC TURBO βενζινοκινητήρα της Honda, και δυνατότητα επιλογής είτε ενός 6τάχυτου μηχανικού ενός κιβωτίου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση. Το νέο CR-V δεν θα κυκλοφορήσει με κινητήρα diesel στις Ευρωπαϊκές αγορές.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Honda CR-V για την Ευρώπη θα επιβεβαιωθούν όταν το μοντέλο παραγωγής αποκαλυφθεί στις αρχές της επόμενης χρονιάς. Το νέο SUV θα παρουσιαστεί επίσημα στις Ευρωπαϊκές αγορές το 2018.