F1: Η τακτική των ελαστικών στη Σιγκαπούρη

By  |  0 Comments

Έβρεξε για πρώτη φορά στην ιστορία του Grand Prix της Σιγκαπούρης. Οι έξι πρώτοι εκκίνησαν με ενδιάμεσα ελαστικά ενώ πιο πίσω στη σειρά εκκίνησης άλλοι χρησιμοποίησαν βρόχινα και άλλοι ενδιάμεσα ελαστικά.

Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε δυο φορές στο πρώτο μέρος του αγώνα και ενόσω το οδόστρωμα ήταν ακόμη βρεγμένο. Αυτό το εκμεταλλεύτηκαν κάποιοι οδηγοί ώστε ν’ αλλάξουν από βρόχινα σε ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Daniel Ricciardo που φορούσε ενδιάμεσα ελαστικά έβαλε ένα καινούργιο σετ ενδιάμεσων ελαστικών. Ο οδηγός της Red Bull τερμάτισε 2ος στο grand prix πίσω από τη Mercedes του νικητή, Lewis Hamilton.

Η πίστα στέγνωσε μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, τότε βρήκε ρυθμό ο αγώνα. Οι πρώτοι οδηγοί που έβαλαν σλικ ελαστικά ήταν ο Kevin Magnussen με τη Haas και ο Felipe Massa με τη Williams στον 24ο γύρο. Όταν αυτοί κινήθηκαν ταχύτερα όλοι οι πρωτοπόροι έβαλαν σλικ ελαστικά. Οι περισσότεροι επέλεξαν την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Toro Rosso, Carlos Sainz έβαλε την πολύ μαλακή γόμα και πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στη F1, τερματίζοντας 4ος. Οι Jolyon Palmer (Renault) και Stoffel Vandoorne (McLaren) πέτυχαν επίσης προσωπικά ρεκόρ στον τερματισμό. Ο Hamilton πέτυχε νέο ρεκόρ γύρου με την πάρα πολύ μαλακή γόμα με 1:45.008. Επίδοση ταχύτερη κατά δυο δευτερόλεπτα από το προηγούμενο ρεκόρ που είχε επιτευχθεί πέρυσι.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Η εκκίνηση του αγώνα ήταν ένα βήμα στο άγνωστο για όλους καθώς στις δοκιμές δεν είχε βρέξει καθόλου. Η αβεβαιότητα όσον αφορά στην επιλογή της σωστής στρατηγικής μεγάλωσε με την εμφάνιση, αμέσως μετά την εκκίνηση, του πρώτου από τα τρία αυτοκίνητα ασφαλείας. Πλέον η στρατηγική ήταν περισσότερο θέμα αντίδρασης στις μεταβαλλόμενες συνθήκες στην πίστα. Τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν γενικώς η καλύτερη επιλογή στο πρώτο μέρος του αγώνα μολονότι τα βρόχινα απέδιδαν δυνατά σε μια πίστα που στέγνωνε αργά. Όταν στέγνωσε η επιφάνεια, το κράτημα βελτιώθηκε γρήγορα. Όλοι οι οδηγοί εκτός από τον Carlos Sainz – ο οποίος οδήγησε φανταστικά – επέλεξαν να τερματίσουν το grand prix με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.”

ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Ericsson

2m02.843s

Sainz

1m46.537s

Hamilton

1m45.008s

Hamilton

1m58.469s

Hulkenberg

2m06.580s

Ricciardo

1m45.301s

Palmer

2m00.177s

Palmer

2m07.583s

Bottas

1m45.405s

Ricciardo

2m00.246

Perez

2m07.642s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΜΑΛΑΚΗ Ericsson 4
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Sainz 31
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Stroll 32
ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ Hamilton 29
ΒΡΟΧΙΝΑ Wehrlein 19

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών όπως το προβλέψαμε. Κανείς μας όμως δε φαντάζονταν ότι θα είχαμε εναλλαγή ενδιάμεσων ελαστικών με πάρα πολύ μαλακή γόμα στον 29ο γύρο. Πίσω από το νικητή ο Ricciardo έκανε δυο αλλαγές: Έβαλε ένα φρέσκο σετ ενδιάμεσων ελαστικών εκμεταλλευόμενος το αυτοκίνητο ασφαλείας και την πάρα πολύ μαλακή γόμα στο μέσο του αγώνα. Απ’ όσους εκκίνησαν με βρόχινα ελαστικά πιο ψηλά (5ος) τερμάτισε ο Sergio Perez με τη Force India.

Έβρεξε για πρώτη φορά στην ιστορία του Grand Prix της Σιγκαπούρης. Οι έξι πρώτοι εκκίνησαν με ενδιάμεσα ελαστικά ενώ πιο πίσω στη σειρά εκκίνησης άλλοι χρησιμοποίησαν βρόχινα και άλλοι ενδιάμεσα ελαστικά. Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε δυο φορές στο πρώτο μέρος του αγώνα και ενόσω το οδόστρωμα ήταν ακόμη βρεγμένο. Αυτό το εκμεταλλεύτηκαν κάποιοι οδηγοί ώστε ν’ αλλάξουν από βρόχινα σε ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Daniel Ricciardo που φορούσε ενδιάμεσα ελαστικά έβαλε ένα καινούργιο σετ ενδιάμεσων ελαστικών. Ο οδηγός της Red Bull τερμάτισε 2ος στο grand prix πίσω από τη Mercedes του νικητή, Lewis Hamilton. Η πίστα στέγνωσε μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, τότε βρήκε ρυθμό ο αγώνα. Οι πρώτοι οδηγοί που έβαλαν σλικ ελαστικά ήταν ο Kevin Magnussen με τη Haas και ο Felipe Massa με τη Williams στον 24ο γύρο. Όταν αυτοί κινήθηκαν ταχύτερα όλοι οι πρωτοπόροι έβαλαν σλικ ελαστικά. Οι περισσότεροι επέλεξαν την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Toro Rosso, Carlos Sainz έβαλε την πολύ μαλακή γόμα και πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στη F1, τερματίζοντας 4ος. Οι Jolyon Palmer (Renault) και Stoffel Vandoorne (McLaren) πέτυχαν επίσης προσωπικά ρεκόρ στον τερματισμό. Ο Hamilton πέτυχε νέο ρεκόρ γύρου με την πάρα πολύ μαλακή γόμα με 1:45.008. Επίδοση ταχύτερη κατά δυο δευτερόλεπτα από το προηγούμενο ρεκόρ που είχε επιτευχθεί πέρυσι. MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Η εκκίνηση του αγώνα ήταν ένα βήμα στο άγνωστο για όλους καθώς στις δοκιμές δεν είχε βρέξει καθόλου. Η αβεβαιότητα όσον αφορά στην επιλογή της σωστής στρατηγικής μεγάλωσε με την εμφάνιση, αμέσως μετά την εκκίνηση, του πρώτου από τα τρία αυτοκίνητα ασφαλείας. Πλέον η στρατηγική ήταν περισσότερο θέμα αντίδρασης στις μεταβαλλόμενες συνθήκες στην πίστα. Τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν γενικώς η καλύτερη επιλογή στο πρώτο μέρος του αγώνα μολονότι τα βρόχινα απέδιδαν δυνατά σε μια πίστα που στέγνωνε αργά. Όταν στέγνωσε η επιφάνεια, το κράτημα βελτιώθηκε γρήγορα. Όλοι οι οδηγοί εκτός από τον Carlos Sainz – ο οποίος οδήγησε φανταστικά – επέλεξαν να τερματίσουν το grand prix με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.” ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Ericsson 2m02.843s Sainz 1m46.537s Hamilton 1m45.008s Hamilton 1m58.469s Hulkenberg 2m06.580s - Ricciardo 1m45.301s Palmer 2m00.177s Palmer 2m07.583s - Bottas 1m45.405s Ricciardo 2m00.246 Perez 2m07.642s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΜΑΛΑΚΗ Ericsson 4 ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Sainz 31 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Stroll 32 ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ Hamilton 29 ΒΡΟΧΙΝΑ Wehrlein 19 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών όπως το προβλέψαμε. Κανείς μας όμως δε φαντάζονταν ότι θα είχαμε εναλλαγή ενδιάμεσων ελαστικών με πάρα πολύ μαλακή γόμα στον 29ο γύρο. Πίσω από το νικητή ο Ricciardo έκανε δυο αλλαγές: Έβαλε ένα φρέσκο σετ ενδιάμεσων ελαστικών εκμεταλλευόμενος το αυτοκίνητο ασφαλείας και την πάρα πολύ μαλακή γόμα στο μέσο του αγώνα. Απ’ όσους εκκίνησαν με βρόχινα ελαστικά πιο ψηλά (5ος) τερμάτισε ο Sergio Perez με τη Force India.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.