Στο αεροδρόμιο Τατοΐου ακούστηκαν και πάλι, οι κινητήρες των αγωνιστικών αυτοκινήτων. Από το πρωί άρχισαν να φτάνουν οι ομάδες με τα αυτοκίνητα και τους οδηγούς και να παίρνουν τη θέση τους για τις δοκιμές.
Οι οργανωτές (που είχαν ξενυχτήσει για να προλάβουν) κατάφεραν μέσα σε 24 ώρες να τοποθετήσουν κατάλληλα, τα χιλιάδες ελαστικά με τα οποία οριοθετήθηκε η πίστα. Δημοσιογράφοι, φωτορεπόρτερς και θεατές άρχισαν να φτάνουν από τις 8 το πρωί, ενδεικτικό του ενδιαφέροντος και οι περισσότεροι σαν να μην πίστευαν ότι έγινε δυνατό να αναβιώσουν οι αγώνες ταχύτητας του Τατοΐου. Ακόμα και οδηγοί αγωνιστικών μοτοσικλετών θεάθηκαν να κάνουν γύρους στην πίστα εξετάζοντας το ενδεχόμενο – προφανώς – να γίνουν και αγώνες ταχύτητας μοτοσικλετών στο μέλλον, όπως και κατά το παρελθόν.
Η πίστα (αριστερόστροφη και γρήγορη) δοκιμάστηκε από τον αλυτάρχη και από τους οργανωτές πριν παραδοθεί στους οδηγούς και διαπιστώθηκε οτι είναι πολύ γρήγορη, πράγμα που επισημάνθηκε και στους κριτές του αγώνα, ώστε να έχουν την προσοχή τους τεταμένη και στους οδηγούς στην ενημέρωση. Στα δοκιμαστικά που έγιναν ενώπιον εκατοντάδων φίλων του σπόρ φάνηκαν και τα εντυπωσιακά σημεία όπου είναι δυνατόν να γίνουν προσπεράσεις και να προσφέρουν θέαμα και συγκινήσεις. Η σχεδίαση της πίστας είναι τέτοια ώστε επιτρέπει στους θεατές να παρακολουθούν όλα τα αυτοκίνητα σε όλες τις στροφές της διαδρομής και όχι μόνον τη μεγάλη ευθεία. (από τις εξέδρες).
Τα ελεύθερα δοκιμαστικά σε όλες τις κατηγορίες καθώς και οι κατατακτήριες στο Ενιαίο, τη Formula Saloon και τα Τουρισμού-Sport–GT έγιναν με πολύ καλό καιρό, όμως τα μονοθέσια της Formula Gloria δεν στάθηκαν το ίδιο τυχερά καθώς η καταιγίδα οδήγησε σε αναβολή για το πρωινό της Κυριακής. Οι βρόχινες κατατακτήριες δοκιμές των ιστορικών, που ήταν η πιο πολυπληθής κατηγορία, ήταν ένα τέλειο φινάλε σε μια κουραστική αλλά γεμάτη ημέρα για όλους.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τα αποτελέσματα, ο Φίλιππος Καλέσης ήταν εκείνος που πήρε την pole position στην κατηγορία του Ενιαίου με τα Skoda Fabia 1.2 TSI, ο Πάνος Κύρκος με το Mitsubishi EVO IX σημείωσε εξαιρετική επίδοση και ήταν ταχύτερος όλων στην Formula Saloon και ο Βαγγέλης Γεωργούλας με το Ford Escort MKI θα ξεκινήσει από την κορυφή του grid σε αυτόν που αναμένεται ο πιο ενδιαφέρων αγώνας της Κυριακής. Στην ενοποιημένη κατηγορία ο Παναγιώτης Κωστόγιαννης με το Citroen Saxo VTS θα εκκινήσει πρώτος καθώς ήταν ταχύτερος όλων και φυσικά στην κατηγορία Sport. Πίσω ταχύτερος ανάμεσα στις συμμετοχές της κατηγορίας GT είναι ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra) ενώ από την τέταρτη θέση στη σχάρα εκκίνησης του ενοποιημένου αγώνα θα εκκινήσει ο ταχύτερος της κατηγορίας Τουρισμού, Δημήτρης Λούκος με VW Golf.
Η συμμετοχή και προσέλευση των φίλων του αθλήματος εκτιμάται ότι θα είναι σημαντική αύριο οπότε και ξεκινά από τις 9 η προθέρμανση των αυτοκινήτων. Τις δοκιμές ξεκίνησαν τα αυτοκίνητα του ενιαίου, ακολούθησαν οι Formula Gloria (φωτογραφία κάτω) και προσέφεραν θέαμα τα ιστορικά αυτοκίνητα που ακολούθησαν.
Δημοσιογράφοι και οπερατέρ έκαναν κι αυτοί τις δοκιμές τους ώστε να είναι έτοιμοι για τους αυριανούς αγώνες, το πρόγραμμα των οποίων ακολουθεί σε ξεχωριστό αρχείο. Φυσικά οι δημοσιογράφοι (διαπιστεύθηκαν περίπου 150) έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε όλους τους χώρους και στα πίτς και στο χώρο φιλοξενίας των VIP προσκεκλημένων.
Το πρόγραμμα της Κυριακής ξεκινά από τις 09:00 με Warmup των 10 λεπτών για όλες τις κατηγορίες εκτός από τους οδηγούς της Formula Gloria που αντί για Warmup θα κάνουν τα αναβληθέντα 15λεπτα χρονομετρημένα περάσματα. Τα δύο σκέλη για κάθε κατηγορία που θα ξεκινήσουν στις 10:20 αφήνουν υποσχέσεις για χορταστικό θέαμα, μια ανάσα από το κέντρο της Αθήνας.