Στη Βρετανία ο Σερδερίδης
Με δύο στροφές να απομένουν για να ολοκληρωθεί το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ, ο Ιορδάνης Σερδερίδης έχει πλέον βάσιμες ελπίδες για την κατάκτηση του τίτλου στο WRC Trophy. Ο Έλληνας οδηγός αγωνίζεται στο Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας, σε έναν αγώνα όπου πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο WRC πριν λίγα χρόνια. Στα χέρια του θα έχει τη γνωστή Citroen DS3 WRC, με την οποία συμμετείχε σε άλλους τέσσερις αγώνες του πρωταθλήματος φέτος.
Ο Σερδερίδης, λίγες ημέρες πριν την έναρξη του Ράλλυ Μεγάλης Βρετανίας, είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει το αυτοκίνητο σε συνθήκες παρόμοιες με αυτές που θα συναντήσει στον αγώνα. Πεδίο δράσης ήταν μια λασπωμένη διαδρομή που στόχο είχε την εξοικείωση με τέτοιου είδους επιφάνεια: «Δοκιμάσαμε το DS3 σε τερέν με πολλή λάσπη, ώστε να συνηθίσουμε κατά κάποιον τρόπο την οδήγηση σε αυτές τις γλιστερές διαδρομές. Είμαστε ευχαριστημένοι με το τεστ και η εμπειρία μας από παλαιότερες συμμετοχές στο νησί θα μας βοηθήσει στο να ανταπεξέλθουμε με επιτυχία στις δυσκολίες του αγώνα.», ήταν τα λόγια του Έλληνα εκπροσώπου μας στο WRC, ο οποίος πρόσθεσε: «Κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων έβρεχε την πρώτη ημέρα, ενώ τη δεύτερη υπήρχε ηλιοφάνεια. Οι ειδικές έχουν αρκετή λάσπη και πρέπει να κινηθούμε προσεκτικά. Υπάρχουν πολλά πονηρά σημεία τα οποία έχουμε επισημάνει στις σημειώσεις μας και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι για να αποφύγουμε τα λάθη.»
Με νίκη ο Έλληνας οδηγός κατακτάει το WRC Trophy, το νεοσύστατο θεσμό που θέσπισε η Παγκόσμια Ομοσπονδία και απευθύνεται σε ιδιώτες με παλαιότερης γενιάς WRC αυτοκίνητα: «Εάν καταφέρουμε και επικρατήσουμε στη Μεγάλη Βρετανία, θα κατακτήσουμε και μαθηματικά τον τίτλο. Σκοπός μας είναι να ανεβάζουμε ρυθμό ειδική με ειδική, χωρίς να κοιτάμε τι θα κάνει ο κύριος αντίπαλός μας. Από εκεί και πέρα, πρέπει να αποφύγουμε τα λάθη και να καταφέρουμε να τερματίσουμε, έστω και δεύτεροι. Σε αυτή την περίπτωση, θα έχουμε άλλη μια ευκαιρία στην Αυστραλία το Νοέμβριο», δήλωσε ο Ιορδάνης Σερδερίδης.
Ο Καβαλιώτης οδηγός ρίχτηκε το βράδυ της Πέμπτης στη μάχη με το χρόνο, καθώς πραγματοποιήθηκε η πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, μήκους μόλις 1.5 χιλιομέτρου. Το μενού του τριημέρου περιλαμβάνει άλλες 20 διαδρομές, μήκους 303 αγωνιστικών χιλιομέτρων.