F1: Η στρατηγική των ελαστικών στο Μεξικό

By  |  0 Comments

O οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε σ’ ένα συναρπαστικό Grand Prix ακολουθώντας όπως ήταν αναμενόμενο στρατηγική μια αλλαγής. Μια σύγκρουση μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου, Lewis Hamilton (Mercedes) και Sebastian Vettel (Ferrari) στην αρχή του αγώνα, τους υποχρέωσε να ακολουθήσουν στρατηγική δυο αλλαγών.

Αμφότεροι έβαλαν στο τέλος του πρώτου γύρου τη μαλακή γόμα και εκμεταλλεύτηκαν το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας στο μέσο του αγώνα για ν’ αλλάξουν δεύτερη φορά ελαστικά. Ο Hamilton επέλεξε την πολύ μαλακή γόμα (supersoft) και ο Vettel την πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft). Καθώς ο Vettel δεν τερμάτισε στις δυο πρώτες θέσεις, ο Hamilton κατέκτησε τον 4ο παγκόσμιο τίτλο του και 3ο με ελαστικά Pirelli.

Μαζί με τους Carlos Sainz (Renault) και Sergio Perez (Force India) οι Hamilton, Vettel ήταν οι μόνοι οδηγοί που σταμάτησαν δυο φορές. Όλοι οι άλλοι οδηγοί σταμάτησαν μια φορά. Απ’ όσους χρησιμοποίησαν μαλακή γόμα στο δεύτερο μέρος του αγώνα αντί για πολύ μαλακή, ψηλότερα τερμάτισε ο Kimi Raikkonen με Ferrari (3ος).

 MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

«Η σύγκρουση στον πρώτο γύρο και το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας είχαν ως αποτέλεσμα οι Hamilton,Vettel να ξεφύγουν από την αναμενόμενη στρατηγική της μιας αλλαγής. Αυτό πρόσθεσε μια επιπλέον παράμετρο στη στρατηγική τους για τον αγώνα. Το να διατηρήσουν οι οδηγοί τα ελαστικά στο κατάλληλο παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας ήταν κομβικό. Η θερμική καταπόνηση ήταν μικρή και η κάθετη δύναμη περιορισμένη λόγω  αραιού αέρα. Επίσης η επιφάνεια του οδοστρώματος ήταν γλιστερή. Παραταύτα ο Verstappen έκανε τέλεια διαχείριση και πήρε τη νίκη. Είδαμε να χρησιμοποιούνται και οι τρεις διαθέσιμες γόμες κατά τη διάρκεια του αγώνα. Οι ομάδες υιοθέτησαν διαφορετικές στρατηγικές για ν’ αντιδράσουν στις συνθήκες που άλλαζαν. Ήταν ένα συναρπαστικό grand prix χωρίς σοβαρά θέματα για τα ελαστικά. Συγχαρητήρια στο Lewis Hamilton είναι πανάξιος πρωταθλητής για 4η φορά καθώς έκανε μια καταπληκτική σεζόν».

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Raikkonen
1m 20.054s
Verstappen
1m 18.892s
Vettel
1m 18.785s
Vettel

1m 20.698s

Bottas
1m 19.374s
Perez

1m 19.929s

Ocon
1m 20.946s
Hamilton
1m 19.945s
Grosjean
1m 20.345s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΜΑΛΑΚΗ Massa 67
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Vandoorne, Gasly, Verstappen, Hamilton, Bottas 39
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Vettel 39

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Max Verstappen κέρδισε στο Μεξικάνικο Mexican Grand Prix με στρατηγική μιας αλλαγής, πραγματοποιώντας τη μοναδική αλλαγή από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 32ο γύρο.

O οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε σ’ ένα συναρπαστικό Grand Prix ακολουθώντας όπως ήταν αναμενόμενο στρατηγική μια αλλαγής. Μια σύγκρουση μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου, Lewis Hamilton (Mercedes) και Sebastian Vettel (Ferrari) στην αρχή του αγώνα, τους υποχρέωσε να ακολουθήσουν στρατηγική δυο αλλαγών. Αμφότεροι έβαλαν στο τέλος του πρώτου γύρου τη μαλακή γόμα και εκμεταλλεύτηκαν το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας στο μέσο του αγώνα για ν’ αλλάξουν δεύτερη φορά ελαστικά. Ο Hamilton επέλεξε την πολύ μαλακή γόμα (supersoft) και ο Vettel την πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft). Καθώς ο Vettel δεν τερμάτισε στις δυο πρώτες θέσεις, ο Hamilton κατέκτησε τον 4ο παγκόσμιο τίτλο του και 3ο με ελαστικά Pirelli. Μαζί με τους Carlos Sainz (Renault) και Sergio Perez (Force India) οι Hamilton, Vettel ήταν οι μόνοι οδηγοί που σταμάτησαν δυο φορές. Όλοι οι άλλοι οδηγοί σταμάτησαν μια φορά. Απ’ όσους χρησιμοποίησαν μαλακή γόμα στο δεύτερο μέρος του αγώνα αντί για πολύ μαλακή, ψηλότερα τερμάτισε ο Kimi Raikkonen με Ferrari (3ος). MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ «Η σύγκρουση στον πρώτο γύρο και το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας είχαν ως αποτέλεσμα οι Hamilton,Vettel να ξεφύγουν από την αναμενόμενη στρατηγική της μιας αλλαγής. Αυτό πρόσθεσε μια επιπλέον παράμετρο στη στρατηγική τους για τον αγώνα. Το να διατηρήσουν οι οδηγοί τα ελαστικά στο κατάλληλο παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας ήταν κομβικό. Η θερμική καταπόνηση ήταν μικρή και η κάθετη δύναμη περιορισμένη λόγω αραιού αέρα. Επίσης η επιφάνεια του οδοστρώματος ήταν γλιστερή. Παραταύτα ο Verstappen έκανε τέλεια διαχείριση και πήρε τη νίκη. Είδαμε να χρησιμοποιούνται και οι τρεις διαθέσιμες γόμες κατά τη διάρκεια του αγώνα. Οι ομάδες υιοθέτησαν διαφορετικές στρατηγικές για ν’ αντιδράσουν στις συνθήκες που άλλαζαν. Ήταν ένα συναρπαστικό grand prix χωρίς σοβαρά θέματα για τα ελαστικά. Συγχαρητήρια στο Lewis Hamilton είναι πανάξιος πρωταθλητής για 4η φορά καθώς έκανε μια καταπληκτική σεζόν». ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Raikkonen 1m 20.054s Verstappen 1m 18.892s Vettel 1m 18.785s Vettel 1m 20.698s Bottas 1m 19.374s Perez 1m 19.929s Ocon 1m 20.946s Hamilton 1m 19.945s Grosjean 1m 20.345s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΜΑΛΑΚΗ Massa 67 ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Vandoorne, Gasly, Verstappen, Hamilton, Bottas 39 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Vettel 39 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Max Verstappen κέρδισε στο Μεξικάνικο Mexican Grand Prix με στρατηγική μιας αλλαγής, πραγματοποιώντας τη μοναδική αλλαγή από πάρα πολύ μαλακή σε πολύ μαλακή γόμα στον 32ο γύρο. Copyright-free videos and photos f1pressarea.pirelli.com Follow us on @pirellisport Facebook/PirelliMotorsport Instagram/pirelli_motorsport More info on Racingspot.pirelli.com Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στα παρακάτω στοιχεία. Θανάσης Μαργαρίτης Consumer Marketing Elastika Pirelli AEE 580 Vouliagmenis Av. 16452 Argiroupoli Tel.: +30 - 210 51 91 288 Email: athanasios.margaritis@pirelli.com

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.