Ο Paul Loveridge μας τα είπε!
Την περασμένη εβδομάδα ήταν στην Ελλάδα ο Paul Loveridge. Στα πλαίσια της διεθνούς συνάντησης των Μελών της Τεχνικής Επιτροπής της FIVA. Ο πρόεδρος της Διεθνούς Τεχνικής Επιτροπής μίλησε στα μέλη της ΦΙΛΠΑ για τις εξελίξεις στον χώρο του ιστορικού αυτοκινήτου και για το νέο σύστημα ηλεκτρονικής καταχώρησης των οχημάτων που θα εφαρμοστεί σύντομα σε παγκόσμιο επίπεδο. Μεταξύ άλλων, είπε:
“Η νέα βάση δεδομένων για την καταχώρηση των κλασσικών οχημάτων δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες που έχουν προκύψει με τα χρόνια και θα μας επιτρέπει τον καλύτερο και σωστότερο έλεγχο των οχημάτων. Κάθε όχημα που θα καταχωρείται στο σύστημα θα λαμβάνει αυτομάτως έναν μοναδικό αριθμό που θα το ακολουθεί από εκεί και έπειτα. Επομένως αν ένα όχημα απορριφτεί από την τεχνική επιτροπή της Ελλάδας και ο ιδιοκτήτης το ταξινομήσει και ζητήσει κάρτα σε άλλη χώρα τότε θα μπορέσει η εκεί Τ.Ε. να δει αν και για ποιο λόγο απορρίφτηκε. Επίσης μπορούμε να δούμε αν έχει δημιουργηθεί ρέπλικα από ένα όχημα ή αν κάποιο όχημα έχει αναφερθεί ως κλεμμένο. Έτσι θα μπορέσουμε επίσης να έχουμε ένα αντικειμενικό αριθμό για το πόσα οχήματα έχουν κάρτα FIVA στον κόσμο. Αυτό το σύστημα θα μας βοηθήσει να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα σε ότι αφορά τον έλεγχο κάθε οχήματος”.
Όταν ρωτήθηκε αν τα 10 χρόνια για τη διάρκεια ζωής της κάρτας είναι πολλά, απάντησε όχι, “γιατί αν ένα όχημα παραμένει σε έναν ιδιοκτήτη 10 χρόνια αυτά δεν είναι πολλά, περνάνε πολύ γρήγορα και δεν είναι σωστό να ζητάμε το ποσό αυτό που κοστίζει η κάρτα από τον ιδιοκτήτη συχνότερα από τα 10 χρόνια.
Τέλος, ρωτήθηκε αν η FIVA σκέπτεται να αυξήσει τα χρόνια παλαιότητας από 30 σε 35 ή 40 και εκείνος απάντησε όχι, καθώς πιστεύει πως πλέον πολλά οχήματα που εν δυνάμει θα γίνουν 30 ετών στο μέλλον δεν θα υπάρχουν. Δεν θα υπάρχει ενδιαφέρον από τους ιδιοκτήτες τους να τα κρατήσουν”.