F1: Η τακτική στη Γαλλία

By  |  0 Comments

Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα για λογαριασμό της Mercedes. Η εξέλιξη επηρεάστηκε από τη σύγκρουση δυο εκ των αντιπάλων του στον πρώτο γύρο. Αυτό προκάλεσε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας που οδήγησε την κούρσα για 5 γύρους. Ένας αριθμός οδηγών πραγματοποίησε αλλαγή ελαστικών υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς αντιμετώπιζαν και ζημιές στα μονοθέσιά τους. Ανάμεσά τους ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel και ο οδηγός της Mercedes Valtteri Bottas. Αμφότεροι τοποθέτησαν τη μαλακή γόμα στο 2ο γύρο ενώ πραγματοποίησαν και δεύτερη αλλαγή ελαστικών λίγο πριν τη λήξη του αγώνα. Κατάφεραν και οι δυο εκμεταλλευόμενοι τη στρατηγική, να βαθμολογηθούν, παρότι είχαν βρεθεί στις πίσω θέσεις. Πλησίασαν τους πρωτοπόρους όταν όσοι βρίσκονταν ανάμεσά τους, πραγματοποίησαν τη δική τους αλλαγή.

Η στρατηγική για Mercedes, Red Bull ήταν να εκκινήσουν με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Hamilton μαζί με τον διεκδικητή της 1ης θέσης, Max Verstappen έβαλαν τη μαλακή γόμα για το δεύτερο και τελευταίο μέρος του αγώνα. Ο οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen υιοθέτησε μια διαφορετική στρατηγική ενός πιτ στοπ, αυτό τον έφερε στο βάθρο. Ο Hamilton πήρε ένα ειδικό τρόπαιο ‘gorilla’  για αυτή του τη νίκη, σχεδιασμένο από τον φημισμένο Γάλλο γλύπτη Richard Orlinski. Αυτό δημιουργήθηκε για να γιορτάσουμε τη χορηγία της Pirelli στο Γαλλικό Grand Prix.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Η αβέβαια πρόβλεψη καιρού πρόσθεσε μια ακόμη παράμετρο στο παιχνίδι στρατηγικής του αγώνα. Η πιθανότητα βροχής έθεσε σε επιφυλακή τις ομάδες που δεν ήθελαν να βρεθούν τη κρίσιμη στιγμή με το λάθος τύπο ελαστικού. Τελικά βροχή δεν έπεσε αλλά η πιθανότητά της που είχε υπολογίσιμη δυναμική, επηρέασε. Όπως αναμένονταν οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή, υπήρχε όμως μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών ανάμεσά τους. Είδαμε μερικούς να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με τη μαλακή γόμα. Επίσης είδαμε τους Sebastian Vettel, Valtteri Bottas να τερματίζουν σε καλές θέσεις παρότι ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές δυο αλλαγών. Οι Ferrari,Mercedes έκαναν δυο διαφορετικές, επιλογές στρατηγικής, στα μονοθέσιά τους αντιδρώντας στις συνθήκες αγώνα. Αυτό επιβεβαίωσε την προσδοκία που είχαμε ότι και οι τρεις διαθέσιμες γόμες θα ήταν χρήσιμες επιλογές στη χάραξη μιας συνολικής στρατηγικής αγώνα, που θα κατέληγε σε δυνατή απόδοση.

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Verstappen

1m34.275s

Bottas

1m34.225s

Vettel

1m34.485s

Hamilton

1m34.509s

Raikkonen

1m34.398s

Alonso

1m35.133s

Ricciardo

1m35.382s

Hamilton

1m35.663s

Hulkenberg

1m35.873s

 

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Hartley 38
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Vandoorne 40
ΜΑΛΑΚΗ Sirotkin 51

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής όπως αναμένονταν. Άλλαξε από την πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στον 33ο γύρο. Την ίδια τακτική ακολούθησε και ο Max Verstappen που τερμάτισε 2ος. Παραταύτα ο οδηγός της Red Bull σταμάτησε πολύ νωρίτερα. Ο οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen που τερμάτισε 3ος είχε τελείως διαφορετική προσέγγιση. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα και τερμάτισε με την πολύ μαλακή. Αυτό επέτρεψε στο Φινλανδό οδηγό να πραγματοποιήσει, ένα καθοριστικό προσπέρασμα λίγο πριν το τέλος, που τον ανέβασε στο βάθρο.

Ο Lewis Hamilton κέρδισε τον αγώνα για λογαριασμό της Mercedes. Η εξέλιξη επηρεάστηκε από τη σύγκρουση δυο εκ των αντιπάλων του στον πρώτο γύρο. Αυτό προκάλεσε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας που οδήγησε την κούρσα για 5 γύρους. Ένας αριθμός οδηγών πραγματοποίησε αλλαγή ελαστικών υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς αντιμετώπιζαν και ζημιές στα μονοθέσιά τους. Ανάμεσά τους ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel και ο οδηγός της Mercedes Valtteri Bottas. Αμφότεροι τοποθέτησαν τη μαλακή γόμα στο 2ο γύρο ενώ πραγματοποίησαν και δεύτερη αλλαγή ελαστικών λίγο πριν τη λήξη του αγώνα. Κατάφεραν και οι δυο εκμεταλλευόμενοι τη στρατηγική, να βαθμολογηθούν, παρότι είχαν βρεθεί στις πίσω θέσεις. Πλησίασαν τους πρωτοπόρους όταν όσοι βρίσκονταν ανάμεσά τους, πραγματοποίησαν τη δική τους αλλαγή. Η στρατηγική για Mercedes, Red Bull ήταν να εκκινήσουν με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Hamilton μαζί με τον διεκδικητή της 1ης θέσης, Max Verstappen έβαλαν τη μαλακή γόμα για το δεύτερο και τελευταίο μέρος του αγώνα. Ο οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen υιοθέτησε μια διαφορετική στρατηγική ενός πιτ στοπ, αυτό τον έφερε στο βάθρο. Ο Hamilton πήρε ένα ειδικό τρόπαιο ‘gorilla’ για αυτή του τη νίκη, σχεδιασμένο από τον φημισμένο Γάλλο γλύπτη Richard Orlinski. Αυτό δημιουργήθηκε για να γιορτάσουμε τη χορηγία της Pirelli στο Γαλλικό Grand Prix. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Η αβέβαια πρόβλεψη καιρού πρόσθεσε μια ακόμη παράμετρο στο παιχνίδι στρατηγικής του αγώνα. Η πιθανότητα βροχής έθεσε σε επιφυλακή τις ομάδες που δεν ήθελαν να βρεθούν τη κρίσιμη στιγμή με το λάθος τύπο ελαστικού. Τελικά βροχή δεν έπεσε αλλά η πιθανότητά της που είχε υπολογίσιμη δυναμική, επηρέασε. Όπως αναμένονταν οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή, υπήρχε όμως μεγάλη ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών ανάμεσά τους. Είδαμε μερικούς να διανύουν μεγάλες αποστάσεις με τη μαλακή γόμα. Επίσης είδαμε τους Sebastian Vettel, Valtteri Bottas να τερματίζουν σε καλές θέσεις παρότι ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές δυο αλλαγών. Οι Ferrari,Mercedes έκαναν δυο διαφορετικές, επιλογές στρατηγικής, στα μονοθέσιά τους αντιδρώντας στις συνθήκες αγώνα. Αυτό επιβεβαίωσε την προσδοκία που είχαμε ότι και οι τρεις διαθέσιμες γόμες θα ήταν χρήσιμες επιλογές στη χάραξη μιας συνολικής στρατηγικής αγώνα, που θα κατέληγε σε δυνατή απόδοση. ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Verstappen 1m34.275s Bottas 1m34.225s Vettel 1m34.485s Hamilton 1m34.509s Raikkonen 1m34.398s Alonso 1m35.133s Ricciardo 1m35.382s Hamilton 1m35.663s Hulkenberg 1m35.873s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Hartley 38 ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Vandoorne 40 ΜΑΛΑΚΗ Sirotkin 51 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική μιας αλλαγής όπως αναμένονταν. Άλλαξε από την πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στον 33ο γύρο. Την ίδια τακτική ακολούθησε και ο Max Verstappen που τερμάτισε 2ος. Παραταύτα ο οδηγός της Red Bull σταμάτησε πολύ νωρίτερα. Ο οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen που τερμάτισε 3ος είχε τελείως διαφορετική προσέγγιση. Εκκίνησε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα και τερμάτισε με την πολύ μαλακή. Αυτό επέτρεψε στο Φινλανδό οδηγό να πραγματοποιήσει, ένα καθοριστικό προσπέρασμα λίγο πριν το τέλος, που τον ανέβασε στο βάθρο.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.