Ο τίτλος στο Skoda Karoq
Oι 26 δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», μεταξύ αυτών και ο Διονύσης Λιβέρης επέλεξαν το Skoda Karoq ως «Αυτοκίνητο του 2019».
Η επιλογή έγινε για δεύτερη χρονιά με ανοιχτή ψηφοφορία, σύμφωνα με την οποία κάθε μέλος του θεσμού κατένειμε ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 αυτοκίνητα που συμμετείχαν στην ψηφοφορία. Στη φωτογραφία το αυτοκίνητο που κατέκτησε τον επίζηλο τίτλο με όλη την ομάδα στελεχών της αντιπροσωπείας Kosmocar A.E. Και συγκεκριμένα από αριστερά: Ανδρέας Χαλμπές, Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing ŠKODA, Μυρτώ Μπουτραχάνη Marketing Manager ŠKODA, ο πρόεδρος του θεσμού Γιάννης Σκουφής, Νατάσα Κούκλη, Communication Manager ŠKODA, Νίκος Μαρτίνος, Group PR Manager, Γιάννης Κακούρης, ŠKODA Sales & After Sales non – technical Trainer, Βίκυ Καραδήμου, Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου, Στέλιος Ιακωβίδης, Digital Communication Specialist ŠKODA.
Τα 10 αυτοκίνητα είχαν περάσει στην τελική φάση κατά τη διαδικασία προεπιλογής (η οποία επίσης πραγματοποιείται με ψηφοφορία) από 23 νέα μοντέλα τα οποία παρουσιάστηκαν κατά το προηγούμενο 12μηνο στην ελληνική αγορά.
Τα αυτοκίνητα της τελικής φάσης ήταν (με αλφαβητική σειρά) τα Citroen C3 Aircross, Dacia Duster, Ford Focus, Hyundai Kona, Kia Ceed, Mercedes A-Class, Seat Arona, Skoda Karoq, Volvo XC40, VW T-Roc.
Οι δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού επιλέγουν κάθε χρόνο το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ανάμεσα στα καινούργια αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο και τα οποία έχουν οδηγήσει στους ελληνικούς δρόμους, με κριτήρια που αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές.
Η φετινή εκδήλωση φιλοξενήθηκε στη Μαρίνα Ζέας και το Casca. Χορηγοί
ήταν τα λιπαντικά Eneos, τα ελαστικά Kumho και η εταιρεία επαγγελματικών εργαλείων USAG. Την όλη διοργάνωση επιμελήθηκε η Promevent και την εκδήλωση η CGC Communications.
Ακολουθεί η τελική βαθμολογία όπως προέκυψε μετά την ψηφοφορία: