Η ΕΛΠΑ ενημερώνει
Η ΕΛΠΑ σχετικά με την υπ’ Αριθμόν Α ΟΙΚ 94748-4130, Κ.Υ.Α. (ΦΕΚ 570/19 τ. Β/25/02/2019) που αφορά την διαχείριση των Πινακίδων των Αγωνιστικών αλλά και Ιστορικών Οχημάτων, ενημερώνει ότι:
Για την Ελλάδα υπάρχει ΜΟΝΟΝ ένα μέλος που εκπροσωπεί την Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου ΔΟΑ (FIA – Federation International del’ Automobile), και αυτό είναι η ΕΛΠΑ.
Λόγω οικονομικής αδυναμίας της ΕΛΠΑ για την διοργάνωση των Διεθνών Αγώνων εξουσιοδοτήθηκε η ΟΜΑΕ για την διεξαγωγή τους. Η εξουσιοδότηση αυτή μετά από διαβουλεύσεις επιβεβαιώθηκε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Σπορ (World Sports Council), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ΟΜΑΕ κατέστη Εθνική Αθλητική Αρχή (ASN Association Sportif National) διά την Ελλάδα στην σχέση του εξουσιοδοτηθέντος αντιπροσώπου (Delegate) της ΔΟΑ (FIA) με αντικείμενο την διοργάνωση Διεθνών Αγώνων, η ΟΜΑΕ δεν έλαβε ΠΟΤΕ την Αθλητική Ιδιότητα από την FIA.
Εθνική Αθλητική Αρχή (ASN Association Sportif National) ήταν από το 1929 και παραμένει μέχρι σήμερα η ΕΛΠΑ η οποία είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ κάτοχος της Εθνικής Αθλητικής Ιδιότητας (Pouvoir Sportif) για την ΔΟΑ (FIA).
Σε ότι αφορά το θέμα της διαχείρισης των Αγωνιστικών Πινακίδων σύγχρονων Αγωνιστικών Οχημάτων (κόκκινες) και το καθεστώς πινακίδων των Αγωνιστικών Ιστορικών Οχημάτων η ΕΛΠΑ ουδέποτε εκλήθη να συμμετάσχει σε οποιαδήποτε διαβούλευση με τις εμπλεκόμενες Αρχές της Πολιτείας ως το ΜΟΝΑΔΙΚΟ Μέλος και κατά συνέπεια ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ εκπρόσωπος της ΔΟΑ (FIA) στην Ελλάδα.
Τέλος σε ότι αφορά το θέμα της διακρίβωσης και ταυτοποίησης των Ιστορικών Οχημάτων και την ταξινόμηση αυτών, τα πάντα περιλαμβάνονται, προβλέπονται και ρυθμίζονται στους σχετικούς Διεθνείς Κανονισμούς της ΔΟΑ (FIA), Παράρτημα “Κ” και κάθε αντίθετη αντιμετώπιση από αυτούς συνιστά παραβίαση Διεθνών Συμβάσεων στις οποίες η Χώρα μας έχει προσχωρήσει ανεπιφύλακτα. (Σύμβαση Βιέννης).
1 Comment