Η στρατηγική στο Μονακό

By  |  0 Comments

Ο Lewis Hamilton περιέγραψε τον αγώνα ως “το δυσκολότερο της ζωής του”. Ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής από μαλακή σε μέση γόμα μετά την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, νωρίς στον 11ο γύρο. Ο οδηγός της Mercedes έπρεπε μετά να ελέγξει το ρυθμό με τη μέση γόμα (κίτρινη) παρότι του ασκήθηκε ισχυρή πίεση μέχρι και τον τερματισμό του αγώνα στον 78ο γύρο, απ’ όσους ακολουθούσαν, χρησιμοποιώντας τη σκληρή γόμα.

ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ

  • Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε στον 11ο γύρο λόγω των συντριμμιών που άφησε πίσω της η Ferrari του Charles Leclerc. Ο Μονεγάσκος είχε επαφή με ανταγωνιστή του, προσπαθώντας ν’ ανακάμψει από τις πίσω θέσεις. Οι περισσότεροι από τους πρωτοπόρους αξιοποίησαν το αυτοκίνητο ασφαλείας για να πραγματοποιήσουν pit stop.
  • O Hamilton ήταν επικεφαλής και έβαλε τη μέση γόμα. Μετά τις αλλαγές ελαστικών ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen βρέθηκε στη 2η θέση με σκληρή γόμα αλλά πήρε ποινή 5 sec: Αυτό πρόσθεσε ένταση και έστρεψε την προσοχή στον αγώνα του.
  • Ο οδηγός της Mercedes Valtteri Bottas, που τερμάτισε 3ος υποχρεώθηκε σε δεύτερη αλλαγή ελαστικών, υπό το καθεστώς του αυτοκινήτου ασφαλείας, καθώς είχε ζημιά στον τροχό λόγω της επαφής με το Verstappen.
  • Ο Hamilton ήλεγξε το ρυθμό του κατά τη διάρκεια του αγώνα ώστε να μεγιστοποιήσει τη διάρκεια ζωής των ενδιάμεσων ελαστικών του, ενόσω τον πίεζε ο Verstappen.
  • Ο οδηγός της Red Bull, Pierre Gasly είχε το περιθώριο για ένα ακόμη pit stop στο φινάλε όπου έβαλε τη μαλακή γόμα χωρίς να χάσει την 5η θέση: Μ’ αυτή τη διαδικασία κέρδισε τον έξτρα βαθμό για τον ταχύτερο γύρο αγώνα.

ΠΩΣ ΑΠΕΔΩΣΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ

  • ΣΚΛΗΡΗ C3: Χρησιμοποιήθηκε απ’ όλους όσοι ανέβηκαν στο βάθρο εκτός του Hamilton. Επέδειξε πολύ καλή ισορροπία απόδοσης και διάρκειας, ήταν η καλύτερη επιλογή για το μεγάλο δεύτερο κομμάτι του αγώνα.
  • MEΣΗ C4: Ο Hamilton αγωνίστηκε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα μ’ αυτή τη γόμα. Κατάφερε σ’ ένα βαθμό να διαχειριστεί την τοπική παραμόρφωση λόγω υπερθέρμανσης στα εμπρός ελαστικά. Στηρίχτηκε στην καλή πρόσφυση των πίσω ελαστικών για κρατήσει πίσω του, τον ανταγωνισμό. 
  • ΜΑΛΑΚΗ C5: Χρησιμοποιήθηκε από τους περισσότερους οδηγούς στην εκκίνηση. Ειδικά ο οδηγός της Haas, Romain Grosjean, συμπλήρωσε 50 γύρους μ’ αυτή τη γόμα.

MARIO ISOLA, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Είδαμε ένα συναρπαστικό grand prix σε αβέβαιες καιρικές συνθήκες και μια σπουδαία μάχη ανάμεσα στο Hamilton και στο Verstappen, κατά το μεγαλύτερο μέρος της διάρκειάς του: ήταν τόσο έντονη η μάχη τους που υπήρξε μέχρι και επαφή λίγους γύρους πριν το φινάλε. Ο  Hamilton διαχειρίστηκε πολύ αποτελεσματικά την πιο μαλακή γόμα που είχε, σε σχέση με τους αντιπάλους του. Κατάφερε να συμπληρώσει 66 γύρους με τη μέση γόμα αφότου έκανε τη μόνη του αλλαγή υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, αυτό ήταν ένα καθοριστικό σημείο στον αγώνα. Η απόφαση της Ferrari να βάλει τη σκληρή γόμα στο Vettel διασφάλισε το βάθρο. Η ικανότητα του Hamilton να διαχειριστεί τα ελαστικά του ώστε να φτάσει στη νίκη, θα έκανε περήφανο το Niki Lauda.” 

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.