Κορυφαία διάκριση Nissan
Στο πλαίσιο των Digital Media Awards ’19, που φέτος πραγματοποιήθηκαν σε μια λαμπρή τελετή στο Μουσείο Οίνου, η ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια της Tempo OMD Hellas με την κωδική ονομασία “Nissan QASHQAI Aurora & Social Cards” για το ομώνυμο κορυφαίο crossover της Nissan, απέσπασε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία “Best Tablet or Mobile Αdvertising”.
Τις συμμετοχές έκρινε Επιτροπή αποτελούμενη από 28 experts των Digital Media με Πρόεδρο τον Michael Iskas, Global President της The Story Lab και Board Director της Gleam Futures. Πρόκειται για τα βραβεία τα οποία διοργανώνει το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και τα οποία για 6η συνεχή χρονιά αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές στον απαιτητικό χώρο των Ψηφιακών Εκδόσεων.
Τα Social Cards είναι νέα, καινοτόμα mobile first ad-formats, που επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να επεκτείνουν την αποτελεσματικότητα του Social Media περιεχομένου τους στο περιβάλλον premium τοπικών εκδοτών, αυξάνοντας έτσι την κάλυψη και το engagement. Με τα Social Cards οι διαφημιζόμενοι δεν έχουν επιπλέον κόστος παραγωγής και το time to market είναι άμεσο.
Δεν χωρά αμφιβολία πως το Nissan QAHSQAI, κατέχει τα σκήπτρα στην κατηγορία του. Για περισσότερο από μια δεκαετία το QASHQAI αποτελεί το απόλυτο urban crossover. Συνδυάζει με επιτυχία την πρακτικότητα και τον χαρακτήρα ενός SUV με το “αποτύπωμα”, τη δυναμική οδήγηση και το κόστος λειτουργίας ενός hatchback. Με χαμηλού κυβισμού, υψηλής απόδοσης και οικονομίας κινητήρες βενζίνης, τεχνολογίας DiG-T που αποδίδουν έως και 160PS, αλλά και diesel τεχνολογίας dCi, που αποδίδουν έως και 150PS, το QASHQAI ικανοποιεί στο έπακρο τις προσδοκίες των υποψήφιων αγοραστών.
Στην Ελλάδα, το Nissan QASHQAI καταρρίπτει το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο, κατακτώντας και το 2018 την πρώτη θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας C-SUV.