Απόλυτοι κυρίαρχοι Κεχαγιάς – Τσαούσογλου
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 36ο AUTOVISION Ράλλυ Φθιώτιδος το οποίο αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος, που είχε ως νικητές τους Γεώργιο Κεχαγιά – Μάριο Τσαούσογλου με το Ford Fiesta R5.
Οι νικητές κατάφεραν να επικρατήσουν και στις τέσσερεις Ειδικές Διαδρομές του αγώνα με το Ford Fiesta R5, μη αφήνοντας περιθώρια στους διώκτες τους, σημειώνοντας την δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους μετά το Εαρινό Ράλλυ, σκαρφαλώνοντας και στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι περσινοί πρωταθλητές Γιάννης Μπαντούνας – Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi EVO VI), που κινήθηκαν συνετά μη μπορώντας να ακολουθήσουν τον ρυθμό των πρωτοπόρων. Την τριάδα συμπλήρωσε το πλήρωμα που ταξίδεψε από την Κύπρο για να βρεθεί στο 36ο AUTOVISION Ράλλυ Φθιώτιδος Petros Panteli – Pampos Laos (Mitsubishi EVO X). Στην τέταρτη θέση οι βελτιωμένοι Γεώργιος Βασιλάκης – Νικόλαος Μουζάκης (Ford Fiesta R5), σε μια πολύ καλή εμφάνιση, με τους πολύ γρήγορους Γιάννη Άκρατο – Ευάγγελο Άκρατο (Peugeot 208 VTI 125), να συμπληρώνουν την πεντάδα και να κερδίζουν και την κατηγορία της F2.
Στην κατηγορία της F2, για τα αυτοκίνητα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς νικητές αναδείχθηκαν οι Γιάννης Άκρατος – Ευάγγελος Άκρατος (Peugeot 208 VTI 125), οι οποίοι μετά την εγκατάλειψη των πρωτοπόρων μέχρι και την δεύτερη Ειδική Διαδρομή Δίβρη Ι, EL NAK Jr – Ανδρέα Βίγκο (Renault Clio Sport), απλά χρειάστηκε να κάνουν ένα συνετό αγώνα, καθώς είχαν μεγάλη διαφορά από τους εκπληκτικούς και ταχύτατους τοπικούς Θεόδωρο Τσάκαλο – Δημήτριο Φαρακλιώτη (Toyota Yaris), οι οποίοι ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και πρώτοι στην C6 / A5, με τους Κωνσταντίνο Αντωνίου – Απόστολο Μακάριο (Ford Escort RS 2000), να συμπληρώνουν το βάθρο.
Ατυχώς, ο αγώνας είχε συνολικά 11 εγκαταλείψεις, από τα 29 πληρώματα που εκκίνησαν τον αγώνα, εκ των οποίων κάποια με εξόδους από το δρόμο χωρίς βέβαια σοβαρές συνέπειες. Άλλα πληρώματα στερήθηκαν τη σημαία του τερματισμού λόγω μηχανικών προβλημάτων.
Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας ευχαριστεί θερμά όλους τους αγωνιζόμενους που στήριξαν με την παρουσία τους ακόμη μια διοργάνωση, τους θεατές που βρέθηκαν στο Service Park, στην πλατεία Ελευθερίας της Λαμίας και φυσικά στο βουνό. Για ακόμη μία φορά δίπλα στον αγώνα βρέθηκε η Τοπική κοινωνία αποδεικνύοντας εμπράκτως την υποστήριξή της στον Ελληνικό Μηχανοκίνητο Αθλητισμό αφού τόσο ο Δήμος Λαμιέων, που ήταν ο Μεγάλος Οικοδεσπότης του αγώνα, όσο και η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος δια της Π.Ε. Φθιώτιδας, καθώς και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας ήταν δίπλα στην Οργανωτική Επιτροπή, έχοντας μάλιστα τον πολύ σημαντικό ρόλο του συνδιοργανωτή.
Χορηγοί-Υποστηρικτές “FORD-Ντουλάκης”, “Group Karellis”, “Γ. Ντελλής -Κερκίδες, Εξέδρες”, “Parking Πασιονίκος”, “ΙΟΛΗ”, “Tsakonitis Print”, “Time Out”, “Flame Stop”
Δηλώσεις Πρωταγωνιστών
Γεώργιος Κεχαγιάς – Μάριος Τσαούσογλου (Ford Fiesta R5) Νικητές αγώνα
Καταφέραμε και επικρατήσαμε σε έναν πολύ δύσκολο αγώνα, καθώς οι συνθήκες λόγω ζέστης ήταν αρκετά δύσκολες. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το αποτέλεσμα, να ευχαριστήσω την ομάδα και όλους όσους βρέθηκαν κοντά μας.
Γιάννης Μπαντούνας – Κωνσταντίνος Σούκουλης (Mitsubishi EVO VI) 2οι γενικής
Συγχαρητήρια στους Κεχαγιά – Τσαούσογλου, κινηθήκανε πολύ γρήγορα και μας κέρδισαν δίκαια. Εμείς προσπαθήσαμε για ότι καλύτερο, αρκεστήκαμε στην δεύτερη θέση και τους πολύτιμους θαθμούς για την συνέχεια του πρωταθλήματος.
Petros Panteli – Pampos Laos (Mitsubishi EVO X) 3οι γενικής
Είμαστε τρομερά χαρούμενοι που βρισκόμαστε στο βάθρο ενός αγώνα που μας αρέσει πολύ. Οι Ειδικές Διαδρομές είναι απίστευτες και η Λέσχη έχει κάνει φανταστική δουλειά. Εμείς προσπαθήσαμε να κινηθούμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα αλλά αντιμετωπίσαμε κάποια προβλήματα με το αυτοκίνητο. Όλα πήγαν όμως μια χαρά και είμαστε χαρούμενοι που τερματίσαμε.
Γιάννης ‘Ακρατος – Ευάγγελος Άκρατος (Peugeot 208 VTI 125) Νικητές κατηγορίας F2
Για εμάς ο αγώνας κύλησε πολύ ομαλά, πετύχαμε τον στόχο μας που ήταν η νίκη στην κατηγορία μας, αυτό έγινε ακόμη πιο εύκολο όταν δυστυχώς οι EL NAK Jr – Ανδρέας Βίγκος εγκατέλειψαν. Ο αγώνας ήταν πολύ όμορφος και αρκετά δύσκολος, κατά την γνώμη μου η γνώση των ειδικών έπαιζε μεγάλο ρόλο όπως φαίνεται και από τα περάσματα τψν Τσάκαλου – Φαρακλιώτη. Συνεχίζουμε στον επόμενο αγώνα. Ευχαριστώ πολύ όλους μας στήριξαν.