Ο Βρετανός και οι άλλοι!

By  |  0 Comments

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε το συναρπαστικό σε εξέλιξη, Βρετανικό Grand Prix για 6η φορά στην καριέρα του. Η στρατηγική μιας αλλαγής που ακολούθησε από μέση σε σκληρή γόμα, δεν ήταν αναμενόμενη, επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας λίγο πριν το μέσο του αγώνα. Ήταν ο μόνος από τους τρεις οδηγούς στο βάθρο που έκανε μια αλλαγή, κέρδισε δε, με διαφορά μεγαλύτερη των 20 δευτερολέπτων. Ταυτόχρονα συνέθλιψε το προηγούμενο ρεκόρ γύρου, στο τέλος ενός αγώνα κατά τη διάρκεια του οποίου, όλες οι γόμες P Zero απέδωσαν εξαιρετικά καλά.

ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ

  • Υπήρξε μια ευρεία ποικιλία στρατηγικών κατά τη διάρκεια του αγώνα των 52 γύρων. Είδαμε 4 διαφορετικές στρατηγικές στους πέντε πρώτους οδηγούς στον τερματισμό.
  • Απ’ όσους βρίσκονταν στην πρώτη 10αδα στην εκκίνηση μόνο οι Mercedes, Red Bull ξεκίνησαν με τη μέση γόμα,. Οι Mercedes έκαναν το 1-2 και οι Red Bull τερμάτισαν στην 4η και 5η θέση.
  • Ο οδηγός της Ferrari Charles Leclerc ήταν ο οδηγός που τερμάτισε πιο ψηλά απ’ όσους εκκίνησαν με την κόκκινη μαλακή γόμα. Εκκίνησε και τερμάτισε 3ος.
  • Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας έγινε σ’ ένα κομβικό σημείο και όλοι οι πρωτοπόροι την αξιοποίησαν για να πραγματοποιήσουν pit stop ( με εξαίρεση τον οδηγό της Mercedes, Valtteri Bottas).
  • Oι συνθήκες χωρίς υγρασία, ζέστη και καθόλου βροχή σε αντίθεση με τις δυο προηγούμενες μέρες στο Silverstone.

ΠΩΣ ΑΠΕΔΩΣΕ Η ΚΑΘΕ ΓΟΜΑ

  • ΣΚΛΗΡΗ C1: Είναι απίστευτο ότι μ’ ένα σετ επιβαρυμένο για 32 γύρους, από την πιο σκληρή γόμα στη γκάμα P Zero του 2019, επετεύχθη ο ταχύτερος γύρος όλων των εποχών στο Silverstone. Η επίδοση ήταν κατά 3.3sec καλύτερη από το προηγούμενο ρεκόρ.
  • MEΣΗ C2: Εκκινώντας μ’ αυτό το λάστιχο ο νικητής και άλλοι πέντε οδηγοί κατάφεραν να ολοκληρώσουν τον απαιτητικό αγώνα μόνο με μια αλλαγή. Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstapeen εκκίνησε με τη μέση γόμα αλλά έκανε δυο αλλαγές για να τερματίσει τελικά 5ος. Ο Bottas επίσης εκκίνησε με τη μέση γόμα και έκανε δυο αλλαγές.   
  • ΜΑΛΑΚΗ C3: Ο Bottas και οι οδηγοί της Racing Point ήταν οι μόνοι που τερμάτισαν στον αγώνα μ’ αυτή τη γόμα, η οποία χρησιμοποιήθηκε ευρέως στην αρχή.

MARIO ISOLA, ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Οι τρεις γόμες έπαιξαν κομβικό ρόλο στο φανταστικό αγώνα που είδαμε. Πιθανόν η πιο αξιοσημείωτη απόδοση προήρθε από τη σκληρή γόμα με την οποία ο Lewis Hamilton πέτυχε τον ταχύτερο γύρο ακριβώς πριν την καρό σημαία, μ’ ένα σετ ελαστικών που είχε ήδη διανύσει 32 γύρους. Αυτό επετεύχθη σε μια από τις πιο απαιτητικές διαδρομές της χρονιάς με τις πλευρικές φορτίσεις να ξεπερνούν τα 4g σε κάποιες στροφές. Από την αρχή ως το τέλος ο αγώνας ήταν συναρπαστικός με πολύ δράση και αμφίρροπες μάχες. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έπαιξε καθοριστικό ρόλο καθώς ουσιαστικά χώρισε τον αγώνα σε δυο γρήγορα μέρη. Οι πιο πολλοί οδηγοί το εκμεταλλεύτηκαν για ν’ αλλάξουν ελαστικά. Η απόφαση ν’ αλλάξουν λάστιχα στο Hamilton από μέση σε σκληρή γόμα ενόσω οδηγούσε το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν απόφαση κλειδί για τη νίκη του. Τώρα ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την εξέλιξη των γομών του 2020 σε δυο μέρες δοκιμών στο Silverstone με τις Red Bull, Williams.” 

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.