22ο Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα» ΣΙΣΑ
Στις 19 Οκτωβρίου εκκινεί το µοναδικό στο είδος του ράλλυ αντοχής για ιστορικά αυτοκίνητα, το 22ο «24 Ώρες Ελλάδα»! Ενενήντα ετοιµοπόλεµα πληρώµατα µε τα καλά προετοιµασµένα ιστορικά αυτοκίνητα τους θα ξεκινήσουν στις 10:00 το πρωί από την Χαλκίδα µε κατεύθυνση προς Λαµία.
Μετά σειρά έχει η δυτική όχθη της λίµνης Πλαστήρα και το ηµερήσιο σκέλος θα τελειώσει στα Τρίκαλα όπου θα γίνει και η τρίωρη νυχτερινή ανασυγκρότηση του 22ου «24 Ώρες Ελλάδα» και θα τερµατίσει το έπαθλο «12 Ώρες Ελλάδα». Γύρω στα µεσάνυχτα οι οδηγοί θα ανάψουν τους προβολείς των αυτοκινήτων τους, οι συνοδηγοί θα βγάλουν τους φακούς & θα αρχίσει το νυχτερινό κοµµάτι που έχει προσδώσει αυτόν το ιδιαίτερο χαρακτήρα σε αυτό το περιπετειώδες ράλλυ. Τα αποφασισµένα πληρώµατα αφού διασχίσουν την δυτική πλευρά της λίµνης Πλαστήρα θα έρθουν αντιµέτωπα µε τις νυχτερινές ειδικές διαδροµές της Στερεάς Ελλάδας & µε τη συµπλήρωση περίπου 800 χιλιοµέτρων & 24 ωρών θα τερµατίσουν στην Χαλκίδα. Η Οργανωτική Επιτροπή ετοιµάζεται µε πυρετώδεις ρυθµούς και µία στρατιά κριτών & χρονοµετρών θα διασφαλίσει την οµαλή διεξαγωγή της µεγαλύτερης περιπέτειας στο χώρο του ελληνικού ιστορικού αυτοκινήτου. Λίγα λόγια το 24 Ώρες Ελλάδα: Απευθύνεται σε καλά προετοιµασµένους οδηγούς και συνοδηγούς ιστορικών αυτοκινήτων που θέλουν να ζήσουν µια 24ωρη περιπέτεια στις θρυλικές διαδροµές της χώρας µας. Δεκτά είναι όλα τα πιστοποιηµένα ιστορικά αυτοκίνητα άνω των 30 ετών, καθώς & «youngtimer» 20-29 ετών. Δεν απαιτείται αγωνιστική άδεια, είναι απαραίτητο όµως να υπάρχουν δίπλωµα οδήγησης για τον οδηγό, ασφάλεια για το αυτοκίνητο καθώς και οδική βοήθεια. Η διάρκεια του αγώνα από την εκκίνηση έως τον τερµατισµό είναι 24 ώρες και ενδιάµεσα θα υπάρχουν 2 µονόωρες στάσεις καθώς και µία 3ωρη ανασυγκρότηση για ξεκούραση. Η ζητούµενη απόσταση κάλυψης ανέρχεται περίπου στα 800 χιλιόµετρα, ενώ για το 12ωρο έπαθλο στα 400 χιλιόµετρα για όσους δεν θέλουν να υπερτιµήσουν τις δυνάµεις τους. Ο αγώνας διεξάγεται βάσει των κανονισµών της FIVA σε ανοιχτούς στην κυκλοφορία δρόµους. Οι συµµετέχοντες θα αγωνιστούν σε 20 περίπου επιλεγµένες ειδικές διαδροµές, µε 50 περίπου χρονοµετρήσεις και µε ανώτατη µέση ωριαία ταχύτητα τα 50 χιλιόµετρα. Για την εκτέλεση των ειδικών διαδροµών δεν απαιτούνται εξελιγµένα όργανα πλοήγησης και αρκούν ένα καλό οδόµετρο καθώς και ένα ή δύο χρονόµετρα. Όλα τα όργανα µέτρησης απόστασης, χρόνου ή πλοήγησης είναι ελεύθερα! Οι δηλώσεις συµµετοχών έχουν ήδη ξεκινήσει και η καταληκτική ηµεροµηνία δηλώσεων είναι η Πέµπτη 10 Οκτωβρίου.
Φέτος το 24 Ώρες Ελλάδα θα είναι ένας αγώνας υπερπαραγωγή για τα Ελληνικά δεδομένα. Το budget του αγώνα έχει ανέβει κατά 40% σε σχέση με πέρσι και υπάρχει η μεγαλύτερη οργανωτική ομάδα με 24 αυτοκίνητα κριτων/υποστήριξης καθώς και ουραγό ο οποίος θα φροντίζει όποια πληρώματα αντιμετωπίζουν προβλήματα. Παράλληλα υπάρχει γιορτή στην εκκίνηση στην Χαλκίδα με την υποστήριξη της ΕΚΟ, Wurth και Red Bull αλλά και κατά την διάρκεια της ανασυγκρότησης στα Τρίκαλα με πολλές εκπλήξεις. Ο Spyridon Moustakas και ο Apostolis Panopoulos έχουν κάνει καταπληκτική δουλειά με καινούργια περάσματα και υπόσχονται πολλές ανατροπές σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Όπως πάντα η απονομή θα γίνει στο Μουσείο Αυτοκινήτου που φέτος ο χώρος αναβαθμίζεται και για πρώτη φορά το αυτοκίνητο του νικητή θα είναι παρόν στην απονομή.
Όλα αυτά δεν θα ήταν εφικτά χωρίς τους βασικούς χορηγούς όπου για φέτος είναι η EKO και η ΕΚΟ Racing, η Wurth, η Carnext.com, η Red Bull, η Three Hearts Superbar.