Panda vs Panda
Το δημοφιλέστερο μοντέλο της κατηγορίας στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, το Fiat Panda, αντιμετωπίζει τον μεγαλύτερο «εχθρό» του. Τον ίδιο του τον εαυτό! Διαθέτοντας τώρα τις εκδόσεις CNG και City Cross στην ίδια προτεινόμενη λιανική τιμή πώλησης (11.990 ευρώ) το Panda δίνει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στην απόλυτη οικονομία καυσίμου και το πιο ξεχωριστό στιλ στην κατηγορία.
Το Fiat Pandaαποτελεί το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο πόλης στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Τον πρακτικό του χαρακτήρα και το ξεχωριστό στιλ συμπληρώνει μια μεγάλη γκάμα διαθέσιμων εκδόσεων που καλύπτουν ένα εξαιρετικά ευρύ φάσμα προτιμήσεων.
Η FCA Greece προσφέρει τώρα δύο από τις δημοφιλέστερες εκδόσεις του Panda, την έκδοση CNG (φυσικό αέριο) και την έκδοση City Cross (SUV look) με σημαντικές εκπτώσεις που ορίζουν την προτεινόμενη λιανική τιμή και στις δύο περιπτώσεις στις 11.990 ευρώ και 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Με αυτό τον τρόπο ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει το Panda που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του, επιλέγοντας ανάμεσα στην απόλυτη οικονομία καυσίμου, ή το ξεχωριστό στιλ ενός SUV πόλης.
Με έμφαση στην οικονομία καυσίμου, έχοντας τη δυνατότητα να καλύψει 100χλμ με 3 ευρώ, το Panda CNG αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο της Ελληνικής αγοράς που κινείται με φυσικό αέριο, συνεχίζοντας τη μακρά παράδοση της Fiat, η οποία αποτελεί τον πρώτο και πιο πετυχημένο κατασκευαστή επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων CNG στην Ευρώπη. Παράλληλα με το δοχείο των 12kg φυσικού αερίου, το Panda CNG εφοδιάζεται και με δοχείο βενζίνης 35 λίτρων δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέγει κατά βούληση το καύσιμο με το οποίο κινείται, εξασφαλίζοντας παράλληλα αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χλμ. με τη χρήση και των δύο καυσίμων.
Αντίστοιχα το City Cross βασίζεται στην παράδοση που δημιούργησε η Fiat το 1983 όταν το Panda 4×4 αποτέλεσε το πρώτο τετρακίνητο αυτοκίνητο πόλης. Η έκδοση City Cross χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος, το σχεδιασμό των προφυλακτήρων και τα προστατευτικά πλαστικά στοιχεία, διαθέτει τον SUV χαρακτήρα της έκδοσης 4×4, αλλά με κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς παράλληλα διατηρεί τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και την υψηλή ευελιξία που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της οικογένειας του Fiat Panda.