Το νέο Golf στην Ελλάδα
Το νέο Golf είναι εδώ! Η όγδοη γενιά του best-seller, που έχει πουλήσει πάνω από 35 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα, σηματοδοτεί την κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου που δεν είναι μόνο ένα από τα πιο πρωτοποριακά πεντάθυρα χάτσμπακ στον κόσμο, αλλά αυτό το ίδιο που δημιούργησε την κατηγορία και παράλληλα ένα από τα πιο προηγμένα μοντέλα ανεξάρτητα κατηγορίας. Από 20.500 ευρώ. Τιμές και εκδόσεις ακολουθούν.
Η ψηφιακή εσωτερική αρχιτεκτονική του ανοίγει μια νέα διάσταση διαισθητικής λειτουργίας. Η υποβοηθούμενη οδήγηση είναι δυνατή μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα. Είναι το πρώτο Volkswagen που χρησιμοποιεί τη συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας Car2X για να προειδοποιεί προληπτικά για κινδύνους. Και με πέντε υβριδικές εκδόσεις φέρνει μία επανάσταση εξηλεκτρισμού.
Ο βασικός εξοπλισμός του Golf έχει επεκταθεί σημαντικά. Διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης Ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, το σύστημα επικοινωνίας Car2X, σύστημα Infotainment με οθόνη αφής 8,25 ιντσών, πολυλειτουργικό τιμόνι, καθώς και προβολείς LED και πίσω φώτα LED.
Σχεδίαση και διαστάσεις:
Διαχρονικό και σύγχρονο σημείο αναφοράς για τη λειτουργικότητα και την εμφάνιση
«Ονειροπόλος» της νέας εποχής. Ο σχεδιασμός του Golf έχει πάντα θεωρηθεί ως το σημείο αναφοράς της κατηγορίας του – για επτά γενιές το μοντέλο βελτιώνεται συνεχώς, σε όλα τα σημεία του. Σε αυτή τη διαδικασία, οι σχεδιαστές έχουν εξελίξει στο έπακρο το σχεδιαστικό του DNA, κάνοντας το Golf ένα icon της αυτοκίνησης, ξεκάθαρο και ανυπέρβλητο. Το τμήμα σχεδιασμού της Volkswagen για άλλη μία φορά ενίσχυσε περαιτέρω αυτό το DNA.
Από το πρώτο Golf πριν από 45 χρόνια, αυτό το Volkswagen ήταν πάντα ένα όχημα που συγχώνευε υψηλά επίπεδα καθημερινής χρηστικότητας με σαφή και ακριβή σχεδιασμό. Το νέο Golf συνεχίζει αυτή την προσέγγιση. Ένα πρωταρχικό παράδειγμα αισθητικά τέλειου σχεδιασμού και λειτουργικότητας: η σιλουέτα του. Το κυρίαρχο στοιχείο σχεδιασμού είναι η κολόνα C, χαρακτηριστικό στοιχείο του Golf. Κάνει το σώμα δυναμικό προς τα εμπρός, συγκεντρώνει το βλέμμα στο πίσω μέρος του και μεταφέρει το εικονικό σχήμα του αρχικού Golf στη σημερινή εποχή.
Η ιδανική αναλογία του θερμοκηπίου (τμήμα οροφής και γυάλινες πλάκες) και του υπόλοιπου αμαξώματος (τμήμα κάτω από τη γραμμή παραθύρου) εξασφαλίζει μία δυναμική παρουσία ενώ η γραμμή οροφής που φτάνει χαμηλά προσθέτει έναν αυθεντικό, σπορ χαρακτήρα.
Διαστάσεις και αεροδυναμική. Παρόλο που το νέο Golf δεν φαίνεται τόσο υψηλό, δίνοντας την εντύπωση πιο τεντωμένου και δυναμικού, διατηρούνται οι συμπαγείς διαστάσεις του: μήκος 4.284 mm, πλάτος 1.789 mm και ύψος 1.456 mm. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε 2.636 mm. Μια γρήγορη ματιά στις αεροδυναμικές τιμές επιβεβαιώνει ότι κάθε τμήμα του σώματος έχει αναμορφωθεί και εξευγενιστεί στην αεροδυναμική σήραγγα: Η μετωπική επιφάνεια έχει μειωθεί στα 2,21 τ.μ. και ο συντελεστής οπισθέλκουσας (τιμή Cd) έχει επίσης μειωθεί στα 0,275 από 0,3. Αυτές οι πιο εξελιγμένες αεροδυναμικές γραμμές έχουν επιτευχθεί μέσω μιας σειράς ρυθμίσεων, όπως γενικά πιο αεροδυναμική σχεδίαση, εξωτερικοί καθρέπτες βελτιστοποιημένοι ως προς το Cd, αεροδυναμικές γωνίες και αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής, εκτεταμένη επένδυση του κάτω μέρους του οχήματος και αεροδυναμικά βελτιωμένα χαρακτηριστικά των επενδύσεων των τροχών.
Άνετο πενταθέσιο. Ακόμη και σε μεγάλες διαδρομές, το νέο Golf προσφέρει άφθονο χώρο για πέντε άτομα, μαζί με χώρο αποσκευών 380 λίτρων σε πλήρη διαμόρφωση καθισμάτων. Όταν η ασύμμετρα αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων διπλωθεί, η χωρητικότητα φόρτωσης αυξάνεται στο μέγιστο των 1.237 λίτρων. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ο χώρος των ώμων (1.420 mm μπροστά, 1.370 mm πίσω) και το ύψος της κεφαλής (1.018 mm μπροστά, 968 mm πίσω) είναι σχεδόν αμετάβλητοι.
Νέες εκδόσεις εξοπλισμού: ήδη η εισαγωγική έκδοση στην Ελλάδα θα περιλαμβάνει προηγμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας
Το νέο Golf θα εισάγεται στην Ελλάδα όχι από την έκδοση “Golf”, τη βασική του εργοστασίου, αλλά την αμέσως επόμενη, έκδοση “Life”. Αυτό σημαίνει ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού ήδη από την εισαγωγική έκδοση διάθεσης του μοντέλου στη χώρα μας.
Έκδοση Life. Συνδεδεμένο και με ambient φωτισμό. Ο εξοπλισμός εντυπωσιάζει με την πληρότητά του: Το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης Ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, το σύστημα επικοινωνίας Car2X (τοπική επικοινωνία με άλλα οχήματα και την υποδομή κυκλοφορίας), Innovision Cockpit, ήτοι ψηφιακός πίνακας οργάνων Active Info Display και σύστημα Infotainment 8.25 ιντσών, We Connect και We Connect Plus, πολυλειτουργικό τιμόνι, αυτόματος κλιματισμός Climatronic, σύστημα κεντρικού κλειδώματος Keyless Go, σύνδεση τηλεφώνου Bluetooth, προβολείς LED, λαμπτήρες ανάγνωσης LED, δύο USB-C θύρες στο ντουλαπάκι.
Το Golf στην Ελλάδα «φορά» ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών Norfolk, διαθέτει εξωτερικό ambient φωτισμό συμπεριλαμβανομένης της προβολής λογοτύπου στο δάπεδο και φωτισμό λαβής πόρτας, διασύνδεση για ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου υψηλής τάσης, Wireless App Connect (Ασύρματη σύνδεση με Apple Car Play), κεντρικό υποβραχιόνιο μπροστά (με δύο θύρες USB και εξαεριστήρες), ένα κεντρικό υποβραχιόνιο στο πίσω μέρος (με άνοιγμα load-through για αντικείμενα μεγάλου μήκους), διακοσμητικά στοιχεία χρώμιου, Park Pilot και πολλά άλλα.
Παρέχεται επίσης στάνταρ οσφυϊκή υποστήριξη και ρύθμιση ύψους στα μπροστινά καθίσματα, τσέπες στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων, σύστημα Infotainment με πρόσθετες λειτουργίες, υποδοχή 12 V στο χώρο αποσκευών, καθρέφτης με φωτισμό στα σκιάδια οδηγού και συνοδηγού και το δάπεδο του χώρου αποσκευών με ρυθμιζόμενο ύψος. Το Golf διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενο ambient εσωτερικό φωτισμό σε δέκα χρώματα.
Επενδύσεις: ανοιχτόχρωμο Maze Storm Grey ή η πιο σκούρα Maze Soul.
Έκδοση Style. Ξεχωριστή και με υποβοηθούμενη οδήγηση. Η νέα έκδοση κορυφαίου εξοπλισμού, Style, περιλαμβάνει επιπλέον τα ακόλουθα στοιχεία εξοπλισμού: Ζάντες αλουμινίου Belmond 17 ιντσών, πρόσθετα εξωτερικά χαρακτηριστικά χρωμίου (συμπεριλαμβανομένων των τραπεζοειδών απολήξεων εξατμίσεων και πλαισίων παραθύρων) επένδυση καθισμάτων ArtVelours, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού ErgoActive, δερμάτινο τιμόνι και μοχλό ταχυτήτων, πεντάλ αλουμινίου, ρύθμιση εξωτερικών καθρεπτών με λειτουργία μνήμης, ambient φωτισμό εσωτερικού χώρου σε 32 χρώματα, προβολείς LED με φωτισμό στροφών και φωτισμό παντός καιρού, συστοιχίες φώτων οπίσθιου φωτισμού LED με δυναμικά φλας, τριζωνικό αυτόματο κλιματισμό Air Care Climatronic και σύστημα Travel Assist.
Επενδύσεις: ανοιχτόχρωμο Rock Strom Grey ή το πιο σκούρο Rock Soul.
Έκδοση R–Line. Απόλυτος δυναμισμός. Η νέα έκδοση R-Line είναι η πιο σπορ για το νέο Golf. Διάφορα πακέτα R-Line ήταν διαθέσιμα για προηγούμενο Golf. Αυτά θα αντικατασταθούν στην όγδοη γενιά Golf με ένα νέο, ολοκληρωμένο πακέτο R-Line. Η έκδοση R-Line χαρακτηρίζεται επιπλέον από τα ακόλουθα χαρακτηριστικά (ενδεικτικά): 17-ιντσών ζάντες αλουμινίου Valencia, προφυλακτήρες R-Line, γυαλιστερά μαύρα διακοσμητικά, πίσω διαχύτη, σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα, 32-χρωμάτων ambient φωτισμό εσωτερικού χώρου, sport ανάρτηση, προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, σύστημα επιλογής οδηγικού προφίλ, μαύρη επένδυση οροφής, πολυλειτουργικό τιμόνι με διάτρητο δέρμα, αλουμινένιο μοχλό ταχυτήτων, ειδικές επενδύσεις R-Line μα ραφές αντίθεσης, ανοξείδωτα πεντάλ και ανοξείδωτο foot-rest.
Τεχνολογίες που μπορούν να εγκατασταθούν εκ των υστέρων. Ανεξάρτητα από την έκδοση, ως νέα λειτουργία, οι τεχνολογίες στο νέο Golf θα είναι για πρώτη φορά όχι μόνο ικανές να ενημερώνονται αλλά σε πολλές περιπτώσεις ικανές για αναβαθμίσεις, δηλαδή μπορούν να ενεργοποιηθούν αναδρομικά (We Upgrade) . Αυτό σημαίνει ότι ορισμένα χαρακτηριστικά, όπως το Adaptive Cruise Control, το Light Assist, το σύστημα πλοήγησης, το App Connect (ενσωμάτωση των εφαρμογών smartphone), το Wireless App Conect (ασύρματη ενσωμάτωση εφαρμογών iPhone), το hotspot Wi-Fi και ο φωνητικός έλεγχος μπορούν να ενεργοποιηθούν κατόπιν της αγοράς, αναδρομικά.
Εννέα χρώματα διαθέσιμα κατά το λανσάρισμα. Το νέο Golf λανσάρεται σε εννέα διαφορετικές αποχρώσεις. Αυτά είναι: τρία μη μεταλλικά χρώματα Urano Grey (στάνταρ), Pure White και Moonstone Grey. Τέσσερις μεταλλικές αποχρώσεις Atlantic Blue, Dolphin Grey, Lemon Yellow, and King’s Red καθώς και το περλέ Deep Black χρώμα και το premium, επίσης περλέ, Oryx White.
Νέα πανοραμική ηλιοροφή. Η Volkswagen παρουσιάζει μια νέα πανοραμική ηλιοροφή για το Golf, συρόμενη και ανακλινόμενη. Η οροφή ανοίγει και κλείνει με ένα διαισθητικό πλήκτρο ή slider αφής στο μπροστινό μέρος. Η νέα πανοραμική ηλιοροφή έχει μια νέα εμφάνιση πλήρους γυαλιού με πολύ λιγότερες αρθρώσεις και 5% μεγαλύτερο τζάμι.
Για να αποφευχθεί η περιδίνηση και ο θόρυβος σε υψηλές ταχύτητες, η ανοιχτή οροφή μπορεί να ρυθμιστεί να κλείνει ελαφρώς καθώς το αυτοκίνητο επιταχύνει.
Ψηφιοποιημένο περιβάλλον, λειτουργικά & αισθητικά συνδεδεμένο
Innovision Cockpit ως στάνταρ. Το νέο Golf ως αυτοκίνητο αναπτύσσει την πιο στενή σχέση με τον οδηγό από ποτέ. Ένας ενοποιημένος πίνακας ελέγχου ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει τα τυπικά ψηφιακά όργανα (Digital Cockpit) με οθόνη 10 ιντσών, το επίσης στάνταρ σύστημα Infotainment Composition (οθόνη αφής 8.25 ιντσών με 1.083 x 480 pixels) και ένα πολυλειτουργικό τιμόνι.
Είναι σημαντικό ότι όλα τα συστήματα ραδιοφώνου και ραδιοπλοήγησης που είναι διαθέσιμα για το Golf αποτελούν μέρος της τρίτης γενιάς του Infotainment Matrix (MIB3). Όλα συνδέονται με μια ηλεκτρονική μονάδα σύνδεσης (OCU) που διαθέτει eSIM.
H OCU και το eSIM παρέχουν πρόσβαση σε μια συνεχώς αυξανόμενη γκάμα λειτουργιών και υπηρεσιών που βασίζονται στο διαδίκτυο και διατίθενται με το οικοσύστημα Volkswagen We. Αυτό σημαίνει τα We Connect και We Connect Plus (που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό και παραδίδονται με δωρεάν χρήση στην Ευρώπη για πάντα ή για τον πρώτο χρόνο) είναι στη διάθεση του οδηγού του νέου Golf.
Νέα ψηφιακή αρχιτεκτονική. Η συγχώνευση του συστήματος Digital Cockpit και Infotainment δημιουργεί μια νέα, σταθερά ψηφιακή αρχιτεκτονική. Οι λειτουργίες φωτισμού έχουν επίσης επανασχεδιαστεί, με περισσότερο διαισθητική λειτουργία: το φως, καθώς και το παρμπρίζ και η θέρμανση του πίσω παρμπρίζ λειτουργούν τώρα χρησιμοποιώντας ένα ψηφιακό πίνακα στα αριστερά των οργάνων.
Η κεντρική κονσόλα χαρακτηρίζεται επίσης από τέλεια εργονομία: αυτή η περιοχή είναι τώρα πιο καθαρή από ποτέ – ιδιαίτερα όταν ως κιβώτιο ταχυτήτων επιλέγεται το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG), με σημαντικά μικρότερο μοχλό από ό, τι στο παρελθόν. Η ίδια φιλοσοφία συνεχίζεται στη νέα κονσόλα οροφής, όπου η λειτουργία έχει επίσης ψηφιοποιηθεί, μεταξύ άλλων μέσω ενός slider (συρόμενου διακόπτη) αφής για την προαιρετική ανακλινόμενη και συρόμενη πανοραμική ηλιοροφή.
Διαδικτυακή ψυχαγωγία. Ο ψηφιακός χώρος εργασίας του οδηγού μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω, με δυνατότητα επιλογής των Discover Media ή Discover Pro, συστήματα Infotainment 10 ιντσών (ανάλυση: 1.560 x 700 εικονοστοιχεία). Το κορυφαίο σύστημα περιλαμβάνει hi-end πλοήγηση χάρτη υψηλής ευκρίνειας, Wireless App Connect και φυσικό φωνητικό έλεγχο.
Οι λειτουργίες των συστημάτων high-end μπορούν να ελέγχονται χρησιμοποιώντας μια διαμορφωμένη αρχική οθόνη, η οποία στη λειτουργία της μοιάζει με οθόνη smartphone. Υπάρχει επίσης διαθέσιμο head-up display που προβάλλεται στο παρμπρίζ, ακριβώς μπροστά από τον οδηγό.
Harman Kardon ηχοσύστημα. Οι νέες προαιρετικές επιλογές στο Golf περιλαμβάνουν το ηχοσύστημα Harman Kardon των 480 W με ενισχυτή Ethernet 12 καναλιών και 10 ηχεία. Με ένα ηχείο υψηλών συχνοτήτων (διάμετρος 60 mm) στις κολόνες Α και την πίσω πόρτα, καθώς και ένα ηχείο μπάσων (168 mm) στα πλαίσια των εμπρός και πίσω πορτών σε κάθε πλευρά του οχήματος, τα ηχεία μετατρέπουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου σε μέγαρο μουσικής.
Ένα κεντρικό ηχείο (116 mm) προστίθεται στο ταμπλό μπροστά, ενώ ένα υπογούφερ (διάμετρος 18 ιντσών) βρίσκεται τοποθετημένο στο χώρο του εφεδρικού τροχού.
Νέος ambient φωτισμός. Το Golf διαθέτει στάνταρ εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό ambient που μπορεί να ρυθμιστεί σε δέκα διαφορετικά χρώματα. Το επιλεγμένο χρώμα φωτίζει το διακοσμητικό περιθώριο στον πίνακα οργάνων, διακοσμητικά στις πόρτες εμπρός και πίσω, αποθηκευτικούς χώρους στις τέσσερις πόρτες, μπροστινούς χώρους ποδιών (επίσης τους πίσω χώρους των ποδιών από την έκδοση Style) και κεντρικό αποθηκευτικό χώρο στην μπροστινή κεντρική κονσόλα.
Τα ψηφιακά όργανα και το σύστημα Infotainment επίσης λαμβάνουν το επιλεγμένο χρώμα ambient φωτισμού.
Ο εσωτερικός φωτισμός ambient 32 χρωμάτων είναι διαθέσιμος ως προαιρετικός εξοπλισμός ανάλογα με την έκδοση του οχήματος. Μαζί με τα μεμονωμένα χρώματα – μεταβλητά ρυθμιζόμενα για διαφορετικές εσωτερικές ζώνες – διαθέσιμα είναι και προρυθμισμένα προφίλ φωτισμού απλά αγγίζοντας ένα “μενού διάθεσης” στην οθόνη. Διαθέσιμα το Infinity για ένα ζεστό πορτοκαλί ή το Desire για δροσερή μπλε σκιά.
Εξατομίκευση. Οι προσαρμοσμένες ρυθμίσεις αποθηκεύονται απευθείας στο Golf ή μπορούν προαιρετικά να αποθηκευτούν στο cloud, γεγονός που σημαίνει ότι είναι και πάλι διαθέσιμες ακόμα και μετά την αλλαγή του οδηγού ή του οχήματος. Ανάλογα με τον εξοπλισμό, συμπεριλαμβάνονται οι ρυθμίσεις του Innovision Cockpit, η θέση καθισμάτων, η θέση των εξωτερικών καθρεφτών και το σύστημα κλιματισμού, ο φωτισμός ambient και ο φωτισμός coming/leaving home.
Διαισθητική λειτουργία
Ελέγξτε περισσότερες λειτουργίες πιο εύκολα. Η Volkswagen προσφέρει πάντα αυτοκίνητα που λειτουργούν διαισθητικά. Σε αυτό το πλαίσιο, Το νέο Golf θα εισάγεται στην Ελλάδα όχι από την έκδοση “Golf”, τη βασική του εργοστασίου, αλλά την αμέσως επόμενη, έκδοση “Life”. Αυτό σημαίνει ένα ιδιαίτερα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού ήδη από την εισαγωγική έκδοση διάθεσης του μοντέλου στη χώρα μας. Για να δώσουμε μερικά παραδείγματα από το σύστημα κλιματισμού και το σύστημα Infotainment, υπάρχει κεντρικός ρυθμιστής στην κεντρική κονσόλα και χωρίζεται σε τρία τμήματα: αριστερά, μεσαία και δεξιά. Ο οδηγός ή ο συνοδηγός σπρώχνει ή ολισθαίνει με ένα δάχτυλο πάνω από τα δύο εξωτερικά τμήματα για να ρυθμίσει διαισθητικά τη θερμοκρασία εσωτερικού χώρου. Η ίδια ενέργεια στο μεσαίο τμήμα του ρυθμιστή αλλάζει διαισθητικά την ένταση του ηχητικού συστήματος.
Στη λειτουργία Πλοήγηση, μπορείτε να αλλάξετε τη μεγέθυνση του χάρτη, μετακινώντας το μεσαίο τμήμα του ρυθμιστικού με δύο δάχτυλα – όπως και τον έλεγχο μιας διεπαφής smartphone. Για παράδειγμα, απλά μετακινήστε ένα δάχτυλο προς τα εμπρός ή προς τα πίσω στην κονσόλα οροφής για να ανοίξετε ή να κλείσετε τη συρόμενη οροφή – δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολο.
“Hello Volkswagen” – διαισθητικός έλεγχος φωνής. Η διαισθητική λειτουργία στο Golf μπορεί επίσης να υποστηριχθεί με νέο, φυσικό φωνητικό έλεγχο. Το σύστημα απλά ενεργοποιείται λέγοντας “Hello Volkswagen” ή πατώντας το κουμπί φωνής στο τιμόνι. Για παράδειγμα, το Golf αντιδρά τώρα με “Yes Please?” και ” What would you like to do?” και αντιδρά σε διαισθητικές φωνητικές εντολές, για πλοήγηση ή ρύθμιση του αυτόματου συστήματος κλιματισμού.
Τα νέα ψηφιακά μικρόφωνα εξασφαλίζουν όχι μόνο την τέλεια αναγνώριση φωνής και την ποιότητα της φωνής (για τηλεφωνικές κλήσεις), αλλά και το ποιος μιλάει (οδηγός ή συνοδηγός). Μπορείτε, για παράδειγμα, να ελέγξετε το σύστημα πλοήγησης, το σύστημα κλιματισμού, το τηλέφωνο και το Infotainment με φωνητικές εντολές. Η ενσωμάτωση της προαιρετικής εφαρμογής Alexa web θα ακολουθήσει επίσης.
“Alexa – τι καιρό κάνει σήμερα;” Η Volkswagen θα προσφέρει φωνητική υποστήριξη μέσω της Alexa σε συνδυασμό με τα συστήματα Infotainment 10 ιντσών Discover Media και Discover Pro. Οι παρακάτω λειτουργίες που σχετίζονται με το όχημα μπορούν να ελέγχονται μέσω της αναζήτησης Alexa: σημεία ενδιαφέροντος (POI) εντός της τοπικής περιοχής, είσοδος POI στον χάρτη πλοήγησης και έλεγχος έντασης ήχου.
Μπορούν επίσης να καλούνται λειτουργίες που χρησιμοποιούνται συνήθως γύρω από το σπίτι, όπως αιτήματα πληροφοριών, πληροφορίες για τις καιρικές συνθήκες, ειδήσεις, χρόνοι ανοίγματος και έξυπνα στοιχεία ελέγχου στο σπίτι. Μια εντολή όπως “Alexa, άναψε το φως στο σαλόνι”, είναι το μόνο που χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί η σχετική λειτουργία. Το Alexa στο Golf μπορεί να ελεγχθεί στα Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά και Ισπανικά.
Τα έξυπνα ηλεκτρονικά στοιχεία διευκολύνουν τη λειτουργία. Ο μηχανισμός αλλαγής ταχυτήτων στο νέο Golf με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) ελέγχεται επίσης πλήρως ηλεκτρονικά: το σύστημα λειτουργεί με υλοποίηση shift-by-wire. Χάρη σε αυτές τις ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενες αλλαγές ταχυτήτων, ο επιλογέας ταχυτήτων αρχικά είναι πολύ μικρότερος για να εξοικονομηθεί χώρος ενώ παράλληλα ενισχύεται η άνεση του κιβωτίου ταχυτήτων. Για παράδειγμα, χάρη στην shift-by-wire μετάδοση, στο όχημα μπορεί ήδη να εμπλέκεται η όπισθεν ενώ ταξιδεύει προς τα πίσω σε χαμηλές ταχύτητες για να διευκολύνει τους ελιγμούς. Το Golf δεν κάνει την εμπλοκή στο “R” έως ότου η ταχύτητα είναι σωστή. Επομένως, το ηλεκτρονικό σύστημα αποτρέπει την εσφαλμένη λειτουργία.
Ο προαιρετικός τριζωνικός αυτόματος κλιματισμός ελέγχεται επίσης από έξυπνη τεχνολογία. Διαθέτει πολλές νέες λειτουργίες: Το Smart Climate μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εκκίνηση των προκαθορισμένων λειτουργιών κλιματισμού – “Clear screen”, “Warm feet”, “Warm hands”, “Cool feet” και “Fresh air” μέσω φωνητικού ελέγχου. Τα νέα μενού του αυτοκινήτου για τον έλεγχο των λειτουργιών του οχήματος προσαρμόζονται τέλεια στο σύστημα: από εδώ το Golf ελέγχεται στο σύνολό του, τόσο μέσα όσο και έξω.
Εάν έχει ρυθμιστεί μια λειτουργία όπως του head-up-display, ο οδηγός μπορεί να εντοπίσει διαισθητικά το σχετικό μενού για τις ρυθμίσεις. Το ίδιο ισχύει και για τα συστήματα υποστήριξης οδηγού, τα οποία μπορούν επίσης να διερευνηθούν και να διαμορφωθούν μέσω φιλικής προς το χρήστη οθόνης.
Σύνδεση ασύρματης εφαρμογής. Η πιο πρόσφατη έκδοση του App Connect προσφέρει επιπλέον ευκολία. Οδηγός και συνοδηγός μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή App Connect για να έχουν άμεση πρόσβαση σε επιλεγμένες εφαρμογές smartphone χρησιμοποιώντας το σύστημα Infotainment.
Στο Golf 7, αυτό ήταν δυνατό μόνο συνδέοντας ένα καλώδιο μεταξύ του smartphone και του συστήματος Infotainment. Αυτές οι λειτουργίες είναι τώρα διαθέσιμες ασύρματα με το iPhone και το Apple CarPlay. Σε αυτή τη διαδικασία, είναι τόσο απλό όσο και η χρήση Bluetooth: η σύνδεση ενεργοποιείται αυτόματα μόλις οι οδηγοί εισέλθουν στο Golf με το smartphone τους.
Το Online γίνεται βασικός εξοπλισμός. Το νέο Golf έχει ενσωματωθεί στον κόσμο της Volkswagen We – ένα ανεξάρτητο οικοσύστημα με μια συνεχώς αυξανόμενη γκάμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών και λειτουργιών.
Αυτό σημαίνει ότι, ως στάνταρ, το We Connect (απεριόριστη περίοδος χρήσης) και το We Connect Plus (που παρέχεται με δωρεάν χρήση στην Ευρώπη για τον πρώτο χρόνο) μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο νέο Golf. Είναι πολύ απλό: κάθε οδηγός της Volkswagen συνδέεται στο όχημα χρησιμοποιώντας την πύλη We Connect ή την εφαρμογή We Connect για λήψη ενός ID της Volkswagen. Χρησιμοποιώντας αυτό το ID, μπορούν στη συνέχεια να συνδεθούν στο νέο Golf για να αποκτήσουν πρόσβαση στο φάσμα των υπηρεσιών που παρέχονται από το We Connect και το We Connect Plus.
Επιπλέον, κάθε Golf διαθέτει τις ακόλουθες βασικές λειτουργίες:
εξατομίκευση, αποθήκευση προσωπικών ρυθμίσεων, e-Call (αυτόματη ή μη
αυτόματη βοήθεια σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης) και κλήση έκτακτης ανάγκης(υποστήριξη από πολυγλωσσικό τηλεφωνικό
κέντρο).
We Connect. Το We Connect προσφέρει τις ακόλουθες λειτουργίες:
- Mobile key (ανάλογα με τη διαμόρφωση, ξεκλειδώστε, κλειδώστε και ξεκινήστε το Golf χρησιμοποιώντας ένα συμβατό smartphone)
- Τηλεφωνική κλήση για βλάβη
- Κατάσταση οχήματος
- Πόρτες & Φώτα
- Αυτόματη ειδοποίηση ατυχήματος
- Αναφορά κατάστασης του αυτοκινήτου
- Δεδομένα οδήγησης
- Θέση στάθμευσης
- Προγραμματισμός ραντεβού service
We Connect Plus. Ανάλογα με τον εξοπλισμό, το We Connect Plus διαθέτει επιπλέον του We Connect,τις παρακάτω λειτουργίες:
- Ειδοποίηση περιοχής
- Ειδοποίηση ταχύτητας κίνησης
- Κορνάρισμα και χρήση φλας
- Online συναγερμός κατά της κλοπής
- Online λειτουργία βοηθητικού συστήματος θέρμανσης
- Απομακρυσμένος έλεγχος εξαερισμού
- Κλείδωμα & Ξεκλείδωμα
- Χρόνοι αναχώρησης (για plug-in hybrid drive)
- Κλιματισμός (για plug-in hybrid drive)
- Φόρτιση (για plug-in hybrid drive)
- Πληροφορίες κίνησης σε απευθείας σύνδεση συν πληροφορίες για επικίνδυνες καταστάσεις
- Online υπολογισμός διαδρομής
- Σταθμοί ανεφοδιασμού καυσίμου και σταθμοί φόρτισης
- Online Ενημέρωση χαρτών
- Χώροι στάθμευσης
- Online Αναζήτηση POI
- Online Φωνητικός έλεγχος
- Internet Radio
- Media Streaming(Tidal και Apple Music)
- Ασύρματο σημείο σύνδεσης (Wi-Fi hotspot)
In–Car Shop. Είναι εφικτή η αγορά data και η ενεργοποίηση του Wi-Fi hotspot μέσω του συστήματος Infotainment. Είναι επίσης δυνατό να ενεργοποιηθούν πρόσθετες υπηρεσίες από το In-Car Shop, όπως το We Park (στάθμευση χωρίς τη χρήση μετρητών σε 134 γερμανικές πόλεις), το We Experience (προαιρετικές, συστάσεις για εστιατόρια, καταστήματα ή πρατήρια καυσίμων κατά μήκος της διαδρομής) και την εφαρμογή Alexa web, χωρίς επιπλέον χρέωση. Το In-Car Shop μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εύκολη επέκταση του We Connect Plus. Στο μέλλον, το In-Car Shop θα επιτρέψει επίσης στους χρήστες να κατεβάσουν πρόσθετες λειτουργίες – όπως και στα καταστήματα εφαρμογών σε smartphones.
We Connect Fleet. Η προαιρετική υπηρεσία We Connect Fleet έχει αναπτυχθεί για επιχειρήσεις. Αυτή η υπηρεσία προσφέρει τις ακόλουθες λειτουργίες:
- Ψηφιακό ημερολόγιο
- Ημερολόγιο καυσίμων
- Αποδοτικότητα οδήγησης του στόλου
- Παρακολούθηση GPS & Πληροφορίες διαδρομής
- Αναλυτής κατανάλωσης
- Διαχείριση Συντήρησης
Mobile Key. Στο μέλλον, το smartphone θα είναι το κλειδί του οχήματος. Αυτή είναι δυνατότητα που προσφέρει το We Connect. Τα συμβατά smartphones Samsung έχουν ρυθμιστεί για το σκοπό αυτό χρησιμοποιώντας την εφαρμογή We Connect και ορισμού ενός κύριου χρήστη και ενός κωδικού πρόσβασης μιας χρήσης. Δεν απαιτείται σύνδεση κινητού δικτύου για τη χρήση του smartphone ως κλειδιού. Αρκεί να τοποθετηθεί το smartphone κοντά στη λαβή της πόρτας με τον ίδιο τρόπο που ανοίγει το όχημα το σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης χωρίς κλειδί. Στη συνέχεια το smartphone τοποθετείται στην κεντρική κονσόλα (στο χώρο αποθήκευσης με τη διασύνδεση για το κινητό τηλέφωνο) για να ξεκινήσει ο κινητήρας. Επιπλέον, θα είναι επίσης δυνατή η αποστολή του «κινητού» κλειδιού σε φίλους ή οικογένεια, ώστε να μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν το smartphone ως κλειδί.
Νέα κινητήρια συστήματα: Υβριδική τεχνολογία 48 V και plug–in υβριδικά
Εξηλεκτρισμένη απόδοση. Το νέο Golf διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου (CNG), καθώς και με ήπια υβριδικά και plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα. Όλοι οι βενζινοκινητήρες και οι πετρελαιοκινητήρες διαθέτουν υπερσυμπιεστή (turbo). Tα επίπεδα ισχύος τους θα κυμανθούν μεταξύ 110 PS και άνω των 300 PS.
Για πρώτη φορά, θα διατεθούν 8 εκδόσεις κινητήριων συστημάτων για το Golf. Ένα νέο, αποδοτικό χειροκίνητο κιβώτιο 6-σχέσεων έχει επίσης αναπτυχθεί για μοντέλα με μπροστινή κίνηση. Αυτό έχει μειώσει περαιτέρω τις εκπομπές CO2. Όλοι οι κινητήρες του νέου Golf πληρούν το πρότυπο εκπομπών Euro 6d.
Βενζινοκινητήρας (TSI). Οι κινητήρες TSI που είναι εξοπλισμένοι με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης παράγουν 110 PS, 130 PS και 150 PS. Ο κινητήρας που παράγει 110 PS είναι τρικύλινδρος 1.0 λίτρου που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στο Golf. Οι κινητήρες TSI με ισχύ 130 PS και 150 PS είναι κινητήρες 1,5 λίτρου με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το Active Cylinder Management (ACT). Όλα τα αυτοκίνητα με ισχύ έως 130 PS διαθέτουν την αποτελεσματική διαδικασία του κύκλου καύσης TSI Miller και έναν turbocharger με μεταβλητή γεωμετρία υπερσυμπιεστή (VTG).
Οι κινητήρες TSI έχουν συνδυαστεί με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ως στάνταρ. Από την ισχύ των 110 PS, θα είναι επίσης διαμορφωμένοι ως ελαφριές υβριδικές μονάδες (eTSI) με σύστημα 48 V και κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG). Όπως πάντα, τρεις κινητήρες TSI 2.0-λίτρων για τα Golf GTI, Golf GTI TCR και Golf R, δύο plug-in μοντέλα, καθώς και ένα TGI 1,5 λίτρου κατάλληλο για λειτουργία με φυσικό αέριο (CNG), θα είναι διαθέσιμο σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Ήπιο υβριδικό (eTSI). Οι τρεις eTSI ήπιες υβριδικές μονάδες του Golf είναι παγκόσμιες πρεμιέρες. Πρόκειται για βενζινοκινητήρες που συνδέονται με ένα σύστημα 48 V και ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων (DSG). Μια γεννήτρια εκκίνησης 48 V με ιμάντα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V και η τελευταία γενιά πρωτοποριακών, αποδοτικών κινητήρων TSI εγγυώνται τέλεια απόδοση ενώ μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου. Οι ήπιοι υβριδικοί κινητήρες θα διατίθενται με 110 PS, 130 PS και 150 PS. Όλα τα μοντέλα eTSI διαθέτουν ισχυρή λειτουργία ανάκτησης ενέργειας πέδησης.
Το σύστημα 48 V κάνει επίσης δυνατό τον ελεύθερο τροχασμό (ρολάρισμα) ενώ ο κινητήρας καύσης έχει απενεργοποιηθεί εντελώς για εξοικονόμηση ακόμη περισσότερων καυσίμων. Η επανεκκίνηση του κινητήρα είναι πολύ πιο βολική χάρη στο σύστημα 48 V. Τα μοντέλα eTSI προσφέρουν επιπλέον εξαιρετική επιταχύνσεις κατά την κίνηση χάρη στις ηλεκτρικές boosts (περίσσειες ισχύος για σύντομο διάστημα) που προσφέρουν.
• Ήπια υβριδική μονάδα 48 V: το σύστημα 48 V θα χρησιμοποιείται σε οχήματα επιπλέον του συστήματος 12 V. Με τις σχετικά μικρές διαμέτρους του καλωδίου και συνεπώς το χαμηλό βάρος της πλεξούδας καλωδίων, επιτρέπει τη μετάδοση υψηλής ηλεκτρικής ισχύος. Αυτό οδηγεί σε ανασύσταση σημαντικά περισσότερης ενέργειας κατά την πέδηση. Η ενέργεια που αποθηκεύεται στη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V παρέχει το ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 12 V και οδηγεί τη γεννήτρια μίζας 48 V. Αυτή η γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα αναλαμβάνει το ρόλο τόσο του εναλλάκτη όσο και του εκκινητή ενώ ταυτόχρονα λειτουργεί ως ένας μικρός, ελαφρύς ηλεκτρικός κινητήρας που ενισχύει άμεσα τη ροπή κίνησης κατά την επιτάχυνση. Η έξοδος της γεννήτριας μεταφέρεται μέσω ιμάντα. Η γεννήτρια ξεκινά επίσης τον κινητήρα εσωτερικής καύσης – ο οποίος σβήνει όσο το δυνατόν περισσότερο κατά τη διάρκεια της κίνησης του οχήματος – με ελάχιστα αισθητό τρόπο.
Plug–in υβριδικό. Η σειρά υβριδικών plug-in θα χωριστεί σε μια έκδοση με μέγιστη εμβέλεια, η οποία θα παράγει 150 kW / 204 PS, και μια έκδοση GTE σχεδιασμένη για επιδόσεις, που παράγει 180 kW / 245 PS. Το υβριδικό plug-in κινητήριο σύστημα περιλαμβάνει έναν κινητήρα TSI 1,4 λίτρων, τον ηλεκτροκινητήρα και το DSG 6 ταχυτήτων καθώς και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η νέα μπαταρία χαρακτηρίζεται από 50% περισσότερη ενεργειακή χωρητικότητα (13 kWh) και ως εκ τούτου μια βελτιωμένη αυτονομία με ηλεκτρική ενέργεια, πράγμα που σημαίνει ότι σχεδόν όλες οι καθημερινές διαδρομές εντός αστικού περιβάλλοντος μπορούν να καλυφθούν χωρίς να δημιουργηθούν εκπομπές ρύπων κατά την κίνηση.
Πετρέλαιο (TDI). Η Volkswagen ανέπτυξε τους δύο κινητήρες άμεσου ψεκασμού πετρελαίου για την όγδοη γενιά Golf από την αρχή. Ο κινητήρας TDI 2.0-λίτρων παράγει 150 PS. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και DSG. Ο βαθμός απόδοσης έχει βελτιστοποιηθεί σημαντικά, μειώνοντας έτσι τις εκπομπές CO2 ενώ διακρίνονται και από καλύτερη απόκριση.
Ένα νέο σύστημα SCR με διπλή δοσολογία, το οποίο διαθέτει διπλή έγχυση AdBlue, μειώνει επιπλέον τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου κατά 80% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Στο τελευταίο και πιο πρόσφατο στάδιο εξέλιξης αυτού του συστήματος SCR καταλυτικού μετατροπέα, ο ψεκασμός του AdBlue γίνεται προς δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR διατεταγμένους εν σειρά. Κατά συνέπεια, ο νέος κινητήρας TDI είναι μεταξύ των καθαρότερων κινητήρων εσωτερικής καύσης στον κόσμο. Θα είναι διαθέσιμος για παραγγελία κατά το λανσάρισμα.
Όπως και ο βενζινοκινητήρας GTI, ο κινητήρας TDI επιδόσεων του νέου Golf GTD θα λανσαριστεί κάποια στιγμή το επόμενο έτος.
Οι εκδόσεις των κινητήριων συστημάτων λεπτομερώς
1.5 TSI με 130 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Με απόδοση 130 PS μεταξύ 5.000 και 6.000 rpm, ο TSI του νέου Golf είναι ένας ισχυρός και υψηλής τεχνολογίας βενζινοκινητήρας. Χάρη στην τεχνολογία διαχείρισης ενεργού κυλίνδρου (ACT – Active Cylinder Management), δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους μπορούν να απενεργοποιηθούν σχεδόν ανεπαίσθητα και όσο το δυνατό συχνότερα, ελαχιστοποιώντας τόσο την κατανάλωση όσο και τις εκπομπές ρύπων. Ένας υπερσυμπιεστής με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου (VTG) προσφέρει εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά σε κάθε περιοχή στροφών κινητήρα. Η μέγιστη ροπή των 200 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.400 και 4.000 rpm. Με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων (MQ200), το Golf 1.5 TSI μπορεί να επιταχύνει 0-100 km/h σε 9,2 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε ταχύτητες μέχρι 214 km/h.
1.5 TSI με 150 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Με μέγιστη ισχύ 150 PS, η συγκεκριμένη έκδοση του TSI στο νέο Golf είναι επίσης εξοπλισμένη με τεχνολογία διαχείρισης ενεργού κυλίνδρου (ACT – Active Cylinder Management) και 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (MQ200). Αυτός ο βενζινοκινητήρας προσφέρει επίσης τη μέγιστη απόδοση μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ. ενώ η μέγιστη ροπή 250 Nm παράγεται σε μια κλίμακα στροφών του κινητήρα 1.500-3.500 rpm. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 224 km/h ενώ το 0 – 100 km/h επιτυγχάνεται σε 8,5 δευτερόλεπτα.
1.5 eTSI με 110 kW (150 PS) και DSG. Ο 1.5 eTSI με ισχύ 150 PS μπορεί επίσης να συνδυαστεί με ένα κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων (DQ200) ως στάνταρ. Έχει τα ίδια χαρακτηριστικά ισχύος με τον 1.5 TSI (η μέγιστη ισχύς μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ.) χωρίς τεχνολογία 48 V και DSG. Η πανομοιότυπη μέγιστη ροπή των 250 Nm είναι διαθέσιμη σε μια περιοχή από 1.500 έως 3.500 σ.α.λ. Το Golf 1,5 eTSI επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε 8,5 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 224 km/h.
2.0 TDI με 150 PS και DSG. Ο μέχρι στιγμής πιο ισχυρός κινητήρας TDI του νέου Golf αποδίδει 150 PS μεταξύ 3.500-4.000 σ.α.λ. Αυτό το επίπεδο εξόδου συνδέεται με ένα DSG με 7 ταχύτητες. Η εντυπωσιακή μέγιστη ροπή των 360 Nm επιτυγχάνεται εντός του εύρους στροφών του κινητήρα των 1.750 και 3.000 σ.α.λ. Όπως και στην έκδοση 115 PS TDI, η έκδοση των 150 PS είναι επίσης εξοπλισμένη με το διπλό σύστημα έγχυσης AdBlue (δίδυμος δοσομέτρηση). Μπορεί να επιτύχει ταχύτητες 223 km/h, το Golf 2.0 TSI DSG μπορεί επίσης να επιταχύνει σε 100 km/h σε μόλις 8,8 δευτερόλεπτα.
Νέα hi–tech συστήματα υποβοήθησης και φωτισμού
Car2X, Travel Assist και IQ.LIGHT σε Golf για πρώτη φορά
Το Car2X εγγυάται περισσότερη ασφάλεια. Η επικοινωνία Car2X σημαίνει ότι το Golf είναι το πρώτο Volkswagen που επικοινωνεί με άλλα οχήματα και την κυκλοφοριακή υποδομή που βρίσκεται κοντά, ώστε να ανταλλάσσει πληροφορίες σχετικές με την κατάσταση της κυκλοφορίας, με ακτίνα έως και 800 μέτρα. Αυτή η πληροφορία ανταλλάσσεται μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Χάρη στην εφαρμογή ενός εναρμονισμένου προτύπου Car2X (Wi-Fi p / ITS G5) εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης που ισχύει για όλους τους κατασκευαστές, είναι δυνατή η μεταφορά πληροφοριών μεταξύ οχημάτων όλων των μαρκών καθώς και της υποδομής σε όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ. Αυτή η «κοινή γλώσσα» αποτελεί βασική προϋπόθεση για τη μείωση του αριθμού των τροχαίων ατυχημάτων σε όλες τις χώρες. Χάρη στο Car2X, οι οδηγοί ενημερώνονται και προειδοποιούνται για τους κινδύνους στην εγγύτερη περιοχή κυκλοφορίας τους.
• Το Car2X λεπτομερώς: Η λειτουργία ειδοποίησης κινδύνου κυκλοφορίας χρησιμοποιεί την επικοινωνία Car2X για να ειδοποιεί και να προειδοποιεί τους οδηγούς για τους τοπικούς κινδύνους. Η επικοινωνία Car2X καταγράφει τα ακόλουθα στάδια: ατυχήματα, ακινητοποιημένα οχήματα, άκρες κυκλοφοριακής συμφόρησης, οδοποιία, οχήματα έκτακτης ανάγκης και υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.
Στην περίπτωση των οχημάτων έκτακτης ανάγκης, για παράδειγμα, η προειδοποίηση κινδύνου καθιστά δυνατή την παροχή στους οδηγούς συγκεκριμένων πληροφοριών σχετικά με την απόσταση και την κατεύθυνση προσέγγισης των ασθενοφόρων, των οχημάτων πυρόσβεσης, των οχημάτων της αστυνομίας κ.λπ. εξοπλισμένων με Car2X συστήματα, επιτρέποντας έτσι στους οδηγούς να αντιδρούν εγκαίρως. Το σύστημα μπορεί επίσης να συμβάλει στη μείωση των κινδύνων, π.χ. που προκαλούνται από οχήματα έκτακτης ανάγκης που εκτελούν κόκκινο φως κατά τη διάρκεια έκτακτης ανάγκης. Ο χρόνος απόκρισης των οχημάτων εξυπηρέτησης έκτακτης ανάγκης μπορεί επίσης να μειωθεί, για παράδειγμα χάρη στα οχήματα που δημιουργούν έναν σωστό διάδρομο έκτακτης ανάγκης εγκαίρως. Τα οχήματα που έχουν υποστεί βλάβη ή έχουν εμπλακεί σε ατύχημα μπορούν επίσης να τονίσουν τη δυνητικά επικίνδυνη κατάσταση σε πρώιμο στάδιο με την έκδοση εικονικού προειδοποιητικού τριγώνου (που εμφανίζεται στο θάλαμο οδήγησης άλλων οχημάτων).
Το ηλεκτρονικό φως φρένων αντιπροσωπεύει ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό ασφαλείας: εάν τα οχήματα που προπορεύονται σημαντικά από το Golf φρενάρουν απότομα, τα φώτα φρένων των πίσω οχημάτων ενεργοποιούνται επίσης αυτόματα. Ως αποτέλεσμα, όλα τα οχήματα που ακολουθούν και οι οδηγοί τους είναι σε θέση να αντιδράσουν σημαντικά νωρίτερα χάρη στο Car2X. Είναι σαφές ότι η στοχοθετημένη οπτική και ηχητική υποστήριξη οδηγού σε επικίνδυνες καταστάσεις που χρησιμοποιούν άμεση επικοινωνία Car2X στο Golf μπορεί να αποτρέψει ατυχήματα – και αυτό αντιπροσωπεύει ένα ορόσημο στην πορεία προς την οδήγηση χωρίς ατύχημα.
Travel Assist. Το νέο Travel Assist στο Golf επιτρέπει την υποβοηθούμενη οδήγηση με ταχύτητα μέχρι και τα 210 km/h. Σε αυτή τη διαδικασία, το σύστημα βασίζεται σε συστήματα που περιλαμβάνουν το Adaptive Cruise Control – ACC (καθοδήγηση κατά μήκος της πορείας) και το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist (καθοδήγηση κατά πλάτος). Το Travel Assist ενεργοποιείται με το πολυλειτουργικό τιμόνι.
Για νομικούς λόγους και λόγους ασφαλείας, οι οδηγοί πρέπει να παρακολουθούν μόνιμα το σύστημα – για το σκοπό αυτό πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα χέρι στο τιμόνι. Χάρη στη νέα τεχνολογία αισθητήρων στο τιμόνι, είναι επαρκές αν οι οδηγοί απλώς αγγίζουν το τιμόνι.
Ωστόσο, αν αφήσουν το τιμόνι ανέπαφο για περισσότερο από 15 δευτερόλεπτα, ενεργοποιούνται οπτικά και ηχητικά προειδοποιητικά μηνύματα καθώς και περιορισμένο απότομο φρενάρισμα για να λάβει δράση ο οδηγός. Ο οδηγός πρέπει να αντιδράσει μέχρι το σημείο αυτό το αργότερο και να αγγίξει το τιμόνι, διαφορετικά ενεργοποιείται η λειτουργία Έκτακτης Aνάγκης (Emergency Assist) και μία διαδικασία σταδιακής ακινητοποίησης.
ACC με λειτουργία προνοητικής ρύθμισης ταχύτητας. Η τελευταία γενιά Adaptive Cruise Control στο Golf είναι προνοητική. Σε αυτή τη διαδικασία, το σύστημα υπολογίζει τη θέση του Golf βάσει δεδομένων διαδρομής και GPS από το σύστημα πλοήγησης για να μειώσει την ταχύτητά του πριν φτάσει σε στροφές, στρογγυλές πλατείες (roundabouts), διασταυρώσεις, όρια ταχύτητας κλπ..
Ταυτόχρονα, το ACC σε συνεργασία με το σύστημα αναγνώρισης σημάτων ορίων ταχύτητας μέσω της μπροστινής κάμερας, ρυθμίζει την ταχύτητα μόλις ανιχνευτεί ένα όριο. Το υψηλότερο στάδιο ανάπτυξης του ACC θα περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία Traffic Jam Assist.
Front Assist. Το Front Assist προσφέρει νέες λειτουργίες. Το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου που λειτουργεί με βάση έναν αισθητήρα ραντάρ και σε συνδυασμό με την εμπρόσθια κάμερα προειδοποιεί και φρενάρει σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση ανεπαρκούς απόστασης από το όχημα προς τα εμπρός – χρησιμοποιώντας το σύστημα City Emergency Braking (πέδηση έκτακτης ανάγκης)και Pedestrian Monitoring την αναγνώριση πεζών, ακόμη και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες σε κατοικημένες περιοχές.
Αυτή η γκάμα λειτουργιών ενισχύεται πλέον από την αναγνώριση ποδηλατών Cyclist Monitoring, την υποστήριξη κατά τις αλλαγές πορείας εντός στροφών και – για πρώτη φορά σε ένα Volkswagen – την αυτόματη πέδηση κατά την αλλαγή πορείας εμπρός από αντίθετα ερχόμενο όχημα.
Αυτόματη πέδηση κατά την αλλαγή πορείας εμπρός από αντίθετα ερχόμενο όχημα. Όταν το όχημα στρίβει προς τα αριστερά, με επικίνδυνα διασταυρούμενη πορεία με αντίθετα ερχόμενο όχημα, το Golf με το σύστημα αυτό ακινητοποιείται ενώ ταυτόχρονα εκπέμπει ηχητική και οπτική προειδοποίηση. Ανάλογα με την ταχύτητα με την οποία κινούνται και τα δύο οχήματα, το φρενάρισμα του Golf μπορεί να αποτρέψει ένα ατύχημα ή να μετριάσει τις συνέπειες εντός των ορίων του συστήματος.
IQ.LIGHT – προβολείς LED matrix. Η Volkswagen θα προσφέρει το νέο Golf με τρεις διαφορετικές εκδόσεις προβολέων με LED. Για πρώτη φορά, η έκδοση της κορυφαίας σειράς θα διαθέτει ιδιαιτέρως ισχυρούς προβολείς IQ.LIGHT – LED matrix στην compact κατηγορία. Μια παρόμοια έκδοση του συστήματος είχε παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο τρέχον Touareg πριν μεταφερθεί στο νέο Passat. Ο οδηγός ενεργοποιεί το σύστημα χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Dynamic Light Assist. Χρησιμοποιώντας 22 LED ανά κάθε μονάδα matrix προβολέων, ενεργοποιεί έως δέκα διαφορετικές, εν μέρει διαδραστικές λειτουργίες φωτισμού και τις προβάλλει στην επιφάνεια του δρόμου, ανάλογα με το μοντέλο Golf. Τα δυναμικά φλας των IQ.LIGHT – LED matrix προβολέων είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό που έχει ενσωματωθεί στο Golf για πρώτη φορά. Η συγκεκριμένη λειτουργία έχει θετική επίδραση στην ενεργητική ασφάλεια ως αποτέλεσμα της εντυπωσιακής εμφάνισής της.
Επισκόπηση των λειτουργιών φωτισμού προβολέων IQ.LIGHT – LED matrix:
- Μεσαία σκάλα (ενεργοποιείται με βάση την ταχύτητα)
- Μεγάλη σκάλα (ενεργοποιείται με βάση την ταχύτητα)
- Φωτισμός στροφής (ενεργοποιείται με βάση τη γωνία του τιμονιού ή τα φλας, τόσο κατά την κίνηση εμπρός όσο και κατά την οπισθοπορεία)
- Φώτα ομίχλης/κακοκαιρίας (ενεργοποιείται από τον οδηγό )
- Φωτισμός αυτοκινητόδρομου (ενεργοποιείται με βάση την ταχύτητα και τα δεδομένα GPS)
- Δυναμικός φωτισμός στροφών εντός πόλης (City Light, ενεργοποιούνται με βάση τη γωνία του τιμονιού)
- Έλεγχος σημάτων κυκλοφορίας με έντονη αντανάκλαση (ενεργοποιείται με βάση τους αισθητήρες στην εμπρός κάμερα)
- Φωτισμός πόλης (City Light, ενεργοποιείται με βάση την ταχύτητα και τα δεδομένα GPS)
- Μερική μεγάλη σκάλα (ενεργοποιείται με βάση εκθαμβωτικούς αισθητήρες στην μπροστινή κάμερα)
- Λειτουργία ταξιδιού (εναλλαγή μεταξύ κίνησης στα αριστερά και δεξιά του δρόμου, ενεργοποιούμενη από τον οδηγό στο μενού Οχήματος)
Τεχνολογία LED στο βασικό εξοπλισμό
Προβολείς LED και συστάδες φώτων οπίσθιου φωτισμού. Οι λυχνίες LED αντιπροσωπεύουν ήδη την προτιμώμενη πηγή φωτός από τη βασική έκδοση του νέου Golf. Λυχνίες LED που είναι ικανές να παράγουν συνθήκες φωτός επιπέδου ημέρας για τη δέσμη διασταύρωσης, τη δέσμη πορείας, το φως θέσης και τα φώτα ημέρας, είναι ήδη διαθέσιμα από τη βασική έκδοση.
Τα πίσω φώτα επίσης διαθέτουν αποκλειστικά τεχνολογία LED. Η σχεδίαση και οι γραμμές LED δημιουργούν έτσι μια αδιαμφισβήτητη, τρισδιάστατη υπογραφή νυχτερινού φωτός στο πίσω μέρος. Το τρίτο φως πέδησης πίσω, του προαιρετικού κορυφαίου πακέτου LED, διαθέτει μια εντυπωσιακή λειτουργία μεταγωγής μεταξύ διαφορετικών υπογραφών LED (κλικ εφέ) ενώ και εδώ είναι διαθέσιμα δυναμικά φλας.
Εξωτερικός ambient φωτισμός. Ανάλογα με τη διαμόρφωση του εξοπλισμού, το νέο Golf διαθέτει για πρώτη φορά εξωτερικό ambient φωτισμό. Η λειτουργία Coming Home και Leaving Home είναι επίσης διαθέσιμη στον βασικό εξοπλισμό. Ο εξωτερικός ambient φωτισμόςπραγματοποιείται μέσω των προβολέων, των οπίσθιων φώτων, του φωτισμού των χειρολαβών της πόρτας και των φώτων καλωσορίσματος στους εξωτερικούς καθρέφτες.
Η λειτουργία Coming Home ενεργοποιείται
απενεργοποιώντας την ανάφλεξη και αφήνοντας το σπίτι ξεκλειδώνοντας το Golf. Η λειτουργία έχει
ήδη ξεκινήσει καθώς πλησιάζετε στο αυτοκίνητο με το κλειδί του οχήματος.
Το τελειοποιημένο κινητήριο σύστημα: νέος έλεγχος δυναμικής οδήγησης, βελτιωμένος έλεγχος DCC και ακριβής ρύθμιση πλαισίου-ανάρτησης
Βελτιωμένη άνεση και δυναμικά χαρακτηριστικά. Η Volkswagen έχει βελτιώσει και τελειοποιήσει τα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου Golf. Συγκεκριμένα, η άνεση οδήγησης και η ποιότητα κύλισης βελτιώθηκαν περαιτέρω. Επιπλέον, αναπτύχθηκε ένα νέο σύστημα διαχείρισης δυναμικής οδήγησης που περιλαμβάνει ένα νέο, εξελιγμένο στάδιο της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης (adaptive chassis control – DCC). Αυτό αυξάνει σημαντικά το εύρος μεταξύ της μέγιστης άνεσης και της μέγιστης δυναμικής με αποτέλεσμα το Golf να χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερα ακριβή δυναμικά χαρακτηριστικά και απολαυστική οδήγηση.
Σύστημα διαχείρισης δυναμικής οδήγησης
Κεντρικός και ανώτερου επίπεδου έλεγχος. Στην όγδοη γενιά του Golf, η Volkswagen εισήγαγε ένα νέο, κεντρικό και ανώτερο επίπεδο ελέγχου για τις λειτουργίες που επηρεάζουν το χειρισμό: τόσο η λειτουργία XDS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό) όσο και τα εγκάρσια στοιχεία δυναμικής των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ (προαιρετικό DCC) ελέγχονται από το σύστημα διαχείρισης δυναμικής οδήγησης. Η αυτοκατευθυντική συμπεριφορά του Golf μπορεί να επηρεαστεί σημαντικά από ελαφρές επεμβάσεις φρεναρίσματος σε κάθε τροχό, καθώς και από επιλεκτική ρύθμιση της σκληρότητας του αμορτισέρ σε κάθε τροχό. Ως αποτέλεσμα, ο ήδη ουδέτερος και σταθερός χειρισμός του οχήματος στη βασική έκδοση, βελτιώνεται περαιτέρω.
Ιδανικός συνδυασμός. Το σύστημα διαχείρισης δυναμικής οδήγησης επιτρέπει την επιλογή του σωστού συστήματος ελέγχου στο σωστό χρόνο για κάθε ελιγμό οδήγησης. Αυτό αποτρέπει την ανεπιθύμητη εμφάνιση ή εξουδετέρωση των επιπτώσεων των συστημάτων XDS και DCC. Τα συστήματα συνεργάζονται άριστα και διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση του δυναμικού χαρακτήρα του Golf. Η δυναμική συμπεριφορά χειρισμού και ελέγχου είναι πολύ πιο ακριβής χάρη στη χρήση της ενισχυμένης λειτουργίας DCC και XDS. Το αυτοκίνητο αποκρίνεται άμεσα και προοδευτικά σε κάθε επιθυμία του οδηγού. Ο οδηγός αντιλαμβάνεται το αυτοκίνητο ως πιο στιβαρό και άκαμπτο, επίσης οι όποιες στρέψεις μειώνονται και αποσβένονται αποτελεσματικότερα. Το νέο Golf ανταποκρίνεται έτσι πιο γρήγορα στις εντολές του οδηγού και μπορεί να οδηγηθεί ακόμα πιο διαισθητικά στα όρια.
Ηλεκτρονικά Ρυθμιζόμενες Αναρτήσεις (Adaptive Chassis Control – DCC)
Μεγαλύτερο εύρος. Οι Ηλεκτρονικά Ρυθμιζόμενες Αναρτήσεις (Adaptive Chassis Control – DCC) αντιδρούν συνεχώς στην επιφάνεια του οδοστρώματος και στην κατάσταση οδήγησης και κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας λαμβάνονται υπόψη διάφορα στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των ελιγμών διεύθυνσης, πέδησης και επιτάχυνσης. Με την επιλογή προφίλ οδήγησης, ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου όπως είναι επιθυμητό. Η απαιτούμενη απόσβεση υπολογίζεται για κάθε τροχό και ρυθμίζεται σε κλάσματα δευτερολέπτου.
Συνεπώς, το DCC παρέχει πάντα το υψηλότερο επίπεδο άνεσης οδήγησης και εξασφαλίζει ιδανική δυναμική οδήγησης σε συνδυασμό με το σύστημα διαχείρισης δυναμικής οδήγησης. Στο νέο Golf, η ρύθμιση του οχήματος μπορεί επίσης να επεκταθεί στη λειτουργία INDIVIDUAL πέρα από το υπάρχον εύρος των σταθερών λειτουργιών COMFORT, ECO και SPORT. Χρησιμοποιώντας ένα ψηφιακό slider, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει ξεχωριστά και με ακρίβεια το προσωπικό του προφίλ οδήγησης. Η ρύθμιση επηρεάζει επίσης συνεχώς την πλευρική δυναμική του Golf μέσω DCC και XDS. Τώρα είναι επίσης δυνατή η εφαρμογή ενδιάμεσων ρυθμίσεων μεταξύ των γνωστών τρόπων λειτουργίας.
Το Golf προσφέρει επιπλέον επιπρόσθετες ρυθμίσεις πέρα από οτιδήποτε έχει παρουσιαστεί στο παρελθόν: από τη ρύθμιση COMFORT το αυτοκίνητο “αποσυνδέεται” από την επιφάνεια του δρόμου όσο το δυνατόν περισσότερο, αυξάνοντας έτσι την άνεση οδήγησης. Μετά τη λειτουργία SPORT υπάρχει ένα πρόσθετο εύρος ρύθμισης που διαθέτει μέγιστη απόσβεση για ελάχιστη κίνηση του αυτοκινήτου και εξαιρετικά άμεσες αντιδράσεις. Αυτό σημαίνει ότι η συμπεριφορά στις στροφές και η απόκριση του Golf μπορούν να ρυθμιστούν ώστε να ανταποκρίνονται στις εντολές διεύθυνσης με τρόπο πιο άνετο και ήσυχο ή πιο σπορ και άμεσο.
Πλαίσιο και ανάρτηση
Εμπρός: γόνατα McPherson. Στην εμπρόσθια ανάρτηση, το Golf διαθέτει γόνατα McPherson (μετατρόχιο 1,549 mm) με χαμηλότερα ψαλίδια βάσης εξασφαλίζοντας βέλτιστο χειρισμό και κατευθυντικότητα. Οι όποιοι κραδασμοί αποσβένονται πολύ ισορροπημένα. Ένα υποπλαίσιο βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένο σε σχέση με τον εμπρόσθιο άξονα.
Το πλαίσιο αυτό έχει σχεδιαστεί για υψηλή ακαμψία και υποστηρίζει την έδραση του τιμονιού και του κινητήρα μαζί με τα εξαρτήματα του εμπρός άξονα. Σε συνδυασμό με τον προσαρμοστικό έλεγχο πλαισίου (DCC), το υποπλαίσιο υλοποιείται με εξαιρετικά άκαμπτη δομή αλουμινίου, η οποία είναι περίπου τρία κιλά ελαφρύτερη και βελτιώνει έτσι τη δυναμική οδήγησης. Η επίσης ιδανικού βάρους σωληνωτή αντιστρεπτική ράβδος αυξάνει σημαντικά την ακαμψία του νέου Golf. Οι λαστιχένιες βάσεις είναι άμεσα βουλκανισμένες πάνω στην αντιστρεπτική ράβδο, δημιουργώντας ένα ενιαίο τμήμα, εξασφαλίζοντας βέλτιστα ακουστικά χαρακτηριστικά καθώς και εξαιρετική απόκριση στις εντολές του οδηγού και κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά. Τα ελαστικά στηρίγματα των εγκάρσιων συνδέσμων έχουν βελτιστοποιηθεί για μεγαλύτερη άνεση και μεγαλύτερη ακρίβεια οδήγησης.
Πίσω, πρώτη υλοποίηση, ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα. Στα προσθιοκίνητα Golf με ισχύ έως 150 PS, η πίσω ανάρτηση υλοποιείται με ημιάκαμπτο άξονα. Ο αρθρωτός ελαφρύς άξονας (μετατρόχιο 1,519 mm) αποτελείται από ένα εγκάρσιο προφίλ ανοιχτό στον κάτω μέρος, στο οποίο συγκολλάται μία πλάκα σε κάθε ένα από τα εξωτερικά άκρα. Ανάλογα με το μήκος αυτών των πλακών επιτυγχάνονται διαφορετικοί βαθμοί στρέψης.
Αυτή η προσέγγιση παρέχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα βάρους σε σύγκριση με την πιο κλασσική αντιστρεπτική ράβδο. Η συγκεκριμένη διάταξη βελτιστοποιεί τη στρεπτική συμπεριφορά και την εγκάρσια ακαμψία. Ο αρθρωτός ελαφρύς άξονας ταιριάζει ιδανικά σε μικρούς κινητήρες και προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά άνεσης και χειρισμού σε συνδυασμό με τα γόνατα McPherson μπροστά. Ένας άξονας με υψηλότερο βαθμό στρέψης χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με το προαιρετικό sport set-up. Οι βάσεις τοποθέτησης του άξονα έχουν επανασχεδιαστεί ως υδρο-θάλαμοι για να αυξήσουν την οδηγική άνεση και τις ακουστικές ιδιότητες του άξονα.
Πίσω, δεύτερη υλοποίηση, ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στα Golf με ισχύ άνω των 150 PS και στις τετρακίνητες εκδόσεις (4MOTION), η Volkswagen υιοθετεί πίσω τη λύση των πολλαπλών συνδέσμων. Ο κύριος στόχος εδώ ήταν η βέλτιστη απόδοση όσον αφορά τη δυναμική συμπεριφορά, την ακουστική, το βάρος και τη δομική ευελιξία. Έχει διατηρηθεί η βασική έννοια του διαχωρισμού της διαμήκους και εγκάρσιας ακαμψίας. Η χαμηλή διαμήκης ακαμψία του άξονα εξασφαλίζεται από τη μαλακή βάση του μπράτσου για περαιτέρω αύξηση της άνεσης.
Η νέα αρχιτεκτονική σε συνδυασμό με επανασχεδιασμένα έδρανα βελτιώνουν σημαντικά την ακρίβεια της διεύθυνσης και τη σταθερότητα στην οδήγηση. Οι τιμές των διαδρομών και της καμπύλης ρυθμίζονται ξεχωριστά, όπως απαιτούνται εκ νέου για κάθε τύπο οχήματος, μέσω εκκεντρικών βιδών στη σύνδεση ελατηρίου και στην άνω εγκάρσια ζεύξη. Η σύνδεση της σωληνοειδούς αντιστρεπτικής ράβδου και του αμορτισέρ στο σύνδεσμο του ελατηρίου επιτυγχάνει μείωση των δυνάμεων που δημιουργούνται εντός του άξονα.
Δύο συστήματα διεύθυνσης
Εμφανώς πιο άμεσο. Υπάρχουν δύο διαφορετικά συστήματα διεύθυνσης για το νέο Golf. Στη βασική έκδοση ο λόγος μετάδοσης είναι σταθερός. Σε σύγκριση με τον προηγούμενο, ο λόγος αυτού του συστήματος διεύθυνσης είναι πλέον αισθητά πιο άμεσος (i = 14,6 αντί για 15,0), έχοντας ως αποτέλεσμα μικρότερη γωνία στροφής τιμονιού και επιτρέποντας πιο άμεση απόκριση του οχήματος.
Ένα προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης είναι προαιρετικά διαθέσιμο. Αυτό έχει ακόμα πιο άμεσο λόγο στο κέντρο (i = 14,1) με μόνο δύο στροφές του τιμονιού από άκρη σε άκρη. Έχουν δημιουργηθεί νέοι αλγόριθμοι στο λογισμικό και των δύο συστημάτων, οι οποίοι ενισχύουν περαιτέρω τη δυναμική απόκριση του συστήματος διεύθυνσης. Έτσι, το σύστημα διεύθυνσης συμβάλλει αποφασιστικά στο δυναμικό χαρακτήρα του νέου Golf: άμεσο, ακριβές, σταθερό και με ακρίβεια κατευθυνόμενο μέχρι και την περιοχή υψηλών ταχυτήτων.
Τροχοί και ελαστικά
Χαμηλή αντίσταση κύλισης. Ανάλογα με τον εξοπλισμό ή την επιλεγμένη επιλογή, το νέο Golf παραδίδεται με τροχούς μεγέθους από 16 έως 18 ίντσες. Όλα τα ελαστικά του Golf έχουν σχεδιαστεί ειδικά για χαμηλή αντίσταση κύλισης και ισορροπημένες ακουστική συμπεριφορά σε συνδυασμό με εξαιρετική οδηγική άνεση και βέλτιστα χαρακτηριστικά δυναμικής οδήγησης. Κατά την εξέλιξη των τροχών και των ελαστικών, η Volkswagen προσέδωσε μεγάλη σημασία στην υψηλή ακρίβεια διεύθυνσης, στην άμεση απόκριση του οχήματος και στο υψηλό επίπεδο σταθερότητας στην οδήγηση. Για το λόγο αυτό, το πλάτος της ζάντας αυξήθηκε κατά μισή ίντσα στους τροχούς των 16 και 17 ιντσών. Οι ευρύτεροι τροχοί εξασφαλίζουν ταχύτερη και σημαντικά πιο γραμμική ανταπόκριση των ελαστικών στις κινήσεις διεύθυνσης και, συνεπώς, τελειοποιούν το δυναμικό χαρακτήρα της νέας Volkswagen.