Στην τελική ευθεία η BMW iX3
Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δοκιμές έγκρισης τύπου. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της βασικής μάρκας BMW θα αρχίσει να κατασκευάζεται στην Κίνα για τις παγκόσμιες αγορές από τα τέλη του καλοκαιριού, σύμφωνα με το πρόγραμμα.
Το BMW Group συνεχίζει συστηματικά τη στρατηγική εξηλεκτρισμού του και ετοιμάζει την κυκλοφορία της νέας BMW iX3 στην αγορά μέχρι τα τέλη του 2020. Η κανονική παραγωγή του πρώτου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της βασικής μάρκας BMW θα ξεκινήσει στην κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive (BBA) στην Κίνα, στα τέλη του καλοκαιριού, σύμφωνα με το πρόγραμμα: το εργοστάσιο της BBA στο Dadong θα κατασκευάζει το πρώτο Sports Activity Vehicle (SAV) με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης για τις παγκόσμιες αγορές. Τα πρώτα από αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα θα παραδοθούν στους πελάτες μέχρι τα τέλη της χρονιάς.
Οι απαιτούμενες δοκιμές για την έγκριση τύπου της νέας BMW iX3 έχουν ολοκληρωθεί με επιτυχία και τα αποτελέσματα υποβλήθηκαν στις ρυθμιστικές αρχές στις κύριες αυτοκινητιστικές αγορές. «Είναι η πρώτη φορά που ολοκληρώνουμε την πλήρη διαδικασία έγκρισης τύπου για ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο στην Κίνα και στην Ευρώπη ταυτόχρονα. Το προσωπικό της ομάδας δοκιμών μας διαχειρίστηκε αυτή τη μοναδική πρόκληση με τρομερή αφοσίωση και αποδοτικότητα», δήλωσε ο Arno Keller, επικεφαλής εξέλιξης της BMW iX3. Περισσότερες από 340 ώρες δοκιμών, συμπεριλαμβανομένων 7.700 και πλέον χιλιομέτρων δοκιμαστικής οδήγησης, έπρεπε να ολοκληρωθούν μέσα σε τέσσερις εβδομάδες.
Παράλληλα επιταχύνθηκαν οι προετοιμασίες για την παραγωγή της BMW iX3 στην Shenyang. Η BBA κατασκευάζει πρωτότυπα προ-παραγωγής της BMW iX3 στο εργοστάσιο του Dadong, Shenyang από τα μέσα της περσινής χρονιάς. Το 200ό μοντέλο προ-παραγωγής πρόσφατα πέρασε από τη γραμμή συναρμολόγησης και ξεκίνησαν τα test drives στους δρόμους της Κίνας – ώστε οι μηχανικοί εξέλιξης και δοκιμών να προβούν στις τελικές ρυθμίσεις.
«Προχωράμε σύμφωνα με το πρόγραμμα με τα οχήματα προ-παραγωγής της BMW iX3 και θα ξεκινήσουμε την κανονική παραγωγή στα τέλη του καλοκαιρού, χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες όπως προσαρμοσμένη εγκατάσταση της νέας μπαταρίας υψηλής τάσης και τεχνητή νοημοσύνη (AI) για την παρακολούθηση εξαρτημάτων», εξήγησε ο Robert Küssel, Διευθυντής Εργοστασίου της BBA στο Dadong. «Επίσης κατασκευάζουμε την πλήρως ηλεκτρική BMW iX3 και την BMW X3 με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ίδια γραμμή παραγωγής. Αυτό μας επιτρέπει να πετυχαίνουμε υψηλή απόδοση και ευελιξία στην παραγωγή» πρόσθεσε ο Küssel.
Με τη νέα BMW iX3, το BMW Group προσθέτει ένα ακόμα πλήρως ηλεκτρικό όχημα στη γκάμα του που όχι μόνο απευθύνεται σε νέες ομάδες πελατών, αλλά φτάνει στην αγορά σε μία εποχή όπου η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα επεκτείνεται σημαντικά. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο βασίζεται στην παγκοσμίως επιτυχημένη BMW X3 και συνδυάζει την ευελιξία και αντοχή ενός πολυτελούς μεσαίου Sports Activity Vehicle με επαναστατική τεχνολογία κίνησης για οδηγική απόλαυση μηδενικών ρύπων. Η BMW X3 είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και diesel, plug-in υβριδικό ή αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Στο πλαίσιο της φιλοσοφίας της ‘Δύναμης της Επιλογής’ (“Power of Choice”), η εταιρεία μπορεί να απαντά σε διαφορετικές ανάγκες και επιθυμίες των πελατών της σε όλο τον κόσμο και να μεγιστοποιεί τη συμβολή της στη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών CO2.
Η BMW iX3 ήδη βασίζεται στην πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, που περιλαμβάνει ένα σύστημα κίνησης με τον ηλεκτροκινητήρα, τα ηλεκτρονικά ισχύος και τη μετάδοση ενσωματωμένα σε ένα κεντρικό κέλυφος. Ως αποτέλεσμα, ο απαιτούμενος χώρος εγκατάστασης του συστήματος κίνησης και το βάρος της μειώνονται σημαντικά σε σχέση με την απόδοση, ενώ αυξάνεται η ευελιξία για την εγκατάσταση νέων εξαρτημάτων ηλεκτροκίνησης σε διαφορετικές εκδόσεις οχημάτων. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο ηλεκτροκινητήρας δεν απαιτεί πλέον χρήση σπάνιων γαιών, κατά συνέπεια το BMW Group δεν εξαρτάται από τη διαθεσιμότητά τους.
Η πέμπτη γενιά του συστήματος ηλεκτροκίνησης περιλαμβάνει επίσης νέες και ισχυρότερες μπαταρίες υψηλής τάσης. Χάρη στην προσαρμοζόμενη, αρθρωτή τους σχεδίαση, μπορούν να χρησιμοποιούνται ευέλικτα στην αντίστοιχη αρχιτεκτονική οχημάτων και στις αντίστοιχες εγκαταστάσεις παραγωγής.
Με αυτονομία περίπου 440 km στον κύκλο WLTP (προκαταρκτικά δεδομένα), η BMW iX3 προετοιμάζει το δρόμο για την τεχνολογία BMW eDrive που θα χρησιμοποιείται επίσης στα μοντέλα BMW i4 και BMW iNEXT από το 2021 και μετά.