Η Volkswagen λανσάρει πέντε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του Golf
- Η Volkswagen λανσάρει πέντε διαφορετικές υβριδικές εκδόσεις του νέου Golf – τρία ήπια υβριδικά (mild hybrid) και δύο plug-in υβριδικά μοντέλα
- Τεχνολογία eTSI: δύο Golf eTSI, ισχύος 150 PS (110kW) και 110 PS (81 kW) είναι τα πρώτα μοντέλα της Volkswagen με mild hybrid κινητήριο σύστημα 48V, ενώ ένα τρίτο αναμένεται
- Τα νέα mild hybrid συστήματα που λειτουργούν στα 48 V εξοικονομούν καύσιμο έως 0,4 λίτρα/100 χλμ. και προσφέρουν εξαιρετική επιτάχυνση
- Αυξημένη συνολική αυτονομία, με τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα να επιτυγχάνουν συνολική αυτονομία 870 χλμ. (Golf eHybrid) και 745 χλμ. (Golf GTE)
- Εντυπωσιακή εξοικονόμηση καυσίμου και ενέργειας των δύο plug-in υβριδικών μοντέλων, σε σύγκριση με το Golf προηγούμενης γενιάς
Παράλληλα με το σταδιακό λανσάρισμα της οικογένειας μοντέλων ID, η Volkswagen εξοπλίζει την υπάρχουσα γκάμα μοντέλων της με προηγμένα υβριδικά κινητήρια συστήματα. Στόχος, η σαφής επίδειξη υπεροχής της Volkswagen στην ηλεκτροκινητικότητα, τόσο όσον αφορά στην πλήρη ηλεκτροκίνηση με εντελώς νέα μοντέλα όσο και στον εξηλεκτρισμό της υπάρχουσας γκάμας. Με τρεις νέους κινητήρες eTSI (48V ήπια υβριδικά – mild hybrid) και δύο νέα plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα, στα Golf eHybrid και Golf GTE, το Golf νέας γενιάς γίνεται το πλέον εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Volkswagen. Μαζί με το νέο, πλήρως ηλεκτρικό ID.3, για το οποίο θα υπάρχουν τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταρίας, η Volkswagen θα είναι σαφώς η κυρίαρχη μάρκα στην πιο δημοφιλή κατηγορία παγκοσμίως, αυτή των compact μοντέλων.
Golf eTSI με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48 V της Volkswagen
Το νέο Golf 1.5 eTSI με ισχύ 150 PS (110 kW), με το πρώτο mild hybrid κινητήριο σύστημα 48 V (eTSI) της Volkswagen, παρουσιάστηκε ήδη από το λανσάρισμα του μοντέλου, την άνοιξη. Η πιο μικρή έκδοσή του, το Golf 1.0 eTSI με 110 PS (81 kW), συμπληρώνει τη γκάμα. Και οι δύο κινητήρες είναι εξίσου αποδοτικοί και ισχυροί και χάρη στην πρόσθετη ηλεκτρική ώθηση προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις κατά την επιτάχυνση. Μια επιπλέον ήπια υβριδική έκδοση 48V αναμένεται προς το τέλος του έτους. Ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) ανήκει στο βασικό εξοπλισμό των μοντέλων.
Δύο νέα plug-in υβριδικά κινητήρια συστήματα
Η γκάμα του νέου Golf εμπλουτίζεται με δύο νέα plug-in υβριδικά μοντέλα: το Golf eHybrid και το Golf GTE. Αυτά τα Golf είναι εξοπλισμένα με μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα που έχει αυξηθεί κατά 50%, στις 13 kWh, σε σύγκριση με το plug-in υβριδικό μοντέλο της προηγούμενης γενιάς Golf Mk7. Τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα κινούνται είτε από τον ηλεκτροκινητήρα, είτε από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα TSI ή και από τις δύο μονάδες μαζί.
Το Golf eHybrid παράγει ισχύ 204 PS (150 kW). Αυτό το Golf έχει κατανάλωση μόνο 11,0 kWh/100 χλμ.. Η ηλεκτρική αυτονομία του είναι έως και 80 χιλιόμετρα. Η συνδυασμένη αυτονομία φτάνει τα 870 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).
Το επίσης εξαιρετικά οικονομικό Golf GTE έχει σχεδιαστεί για εντυπωσιακές σπορ επιδόσεις. Εδώ, ο κινητήρας παράγει ισχύ 245 PS (180 kW) – ο συνδυασμός του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα TSI επιτυγχάνει συνεπώς το ίδιο επίπεδο ισχύος με το τρέχον Golf GTI! Το Golf GTE μπορεί να κινηθεί με καθαρή ηλεκτρική ισχύ με αυτονομία έως και 62 χιλιόμετρα, με κατανάλωση ενέργειας 12,4 kWh. Η συνδυασμένη αυτονομία είναι 745 χιλιόμετρα (όλες οι τιμές κατά NEDC).
Με φορτισμένη την μπαταρία, τα Golf eHybrid και Golf GTE ξεκινούν ηλεκτρικά και συνεπώς με μηδενικές τοπικές εκπομπές. Η επιλογή από τον οδηγό του E-MODE επιτρέπει καθαρά ηλεκτρική οδήγηση. Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας TSI ενεργοποιείται αυτόματα σε υψηλότερες ταχύτητες – ανάλογα με την ενεργοποιημένη υβριδική λειτουργία, το προφίλ οδήγησης ή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Στη συνέχεια, το κινητήριο σύστημα λειτουργεί σε οικονομική λειτουργία Hybrid, γεγονός που καθιστά δυνατή την επίτευξη πολύ υψηλών αυτονομιών – έως και 870 χλμ. με το e-Hybrid, έως 745 χλμ. με το Golf GTE.
Σε κάθε περίπτωση, στο βασικό εξοπλισμό ανήκει ένα 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Υπάρχει δυνατότητα επιλογής δέσμευσης της ηλεκτρικής ενέργειας, ώστε να χρησιμοποιηθεί στην οδήγηση κοντά στον τελικό προορισμό, έτσι ώστε η οδήγηση σε περιοχές με περιορισμούς στην κυκλοφορία να είναι δυνατή με τοπικά μηδενικές εκπομπές.
Πολύ πιο οικονομικό από τον προκάτοχό του
Μια σύγκριση μεταξύ του Golf eHybrid σε σχέση με την προηγούμενη γενιά Golf Mk7, με ακριβώς την ίδια ισχύ εξόδου 204 PS (150 kW), δείχνει πόσο οικονομικά είναι τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα. Το νέο Golf eHybrid έχει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου 1,2 λίτρα/100 χλμ. και κατανάλωση ισχύος 11,0 kWh, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αμφότερες κατά NEDC. Αυτό αντιστοιχεί σε 0,7 λίτρα/100 χλμ. λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και 1,1 kWh/100 χλμ. λιγότερη κατανάλωση ενέργειας από το αντίστοιχο μοντέλο προηγούμενης γενιάς. Η ηλεκτρική αυτονομία έχει επίσης βελτιωθεί σημαντικά, πλέον στα 80 χιλιόμετρα σε σύγκριση με την προηγούμενη των 47 χιλιομέτρων. Η συνολική αυτονομία του νέου Golf eHybrid έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά στα 870 χλμ. σε σύγκριση με τα 760 χλμ. του Golf προηγούμενης γενιάς.
Το νέο Golf 1.5 eTSI 150 PS (110 kW) διατίθεται ήδη από την έναρξη κυκλοφορίας του μοντέλου στην ελληνική αγορά ενώ μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένονται τόσο το Golf 1.0 eTSI με 110 PS (81 kW) όσο και το Golf eHybrid, με τις αντίστοιχες προτεινόμενες λιανικές τιμές να ανακοινώνονται λίγο πριν το λανσάρισμα των μοντέλων.