Ένα SUV που δεν φοβάται τις πίστες
- Αποτελώντας το πρώτο SUV της Alfa Romeo, η Stelvio ξεχωρίζει για το μοναδικό τρόπο που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός πολυτελούς οχήματος της δημοφιλούς κατηγορίας, με την απόλυτη οδηγική έκδοση ενός sport sedan.
- Έχοντας δείξει την ικανότητα της να κινείται με εξαιρετική ταχύτητα και ασφάλεια ακόμα και σε εξαιρετικά δύσκολες πίστες, όπως το θρυλικό Nürburgring, η Stelvio –μέσω του Stelvio Cup 2020- σήκωσε για ακόμα μια φορά το γάντι αποδεικνύοντας ότι είναι το ίδιο αποτελεσματική και γρήγορη σε ανοικτές και κλειστές διαδρομές.
Και μόνο η επιλογή του ονόματος για το πρώτο SUV στην ιστορία της, δεν άφηνε αμφιβολίες ότι η Alfa Romeo είχε ξεκάθαρο στόχο για το νέο της μοντέλο. Το πέρασμα Stelvio στις Άλπεις είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά και φημισμένα μέρη για τους λάτρεις της οδήγησης. Οι μεγάλες κλίσεις, το πλήθος γρήγορων και κυρίως κλειστών στροφών και το υψόμετρο των σχεδόν 2.800μ., αποτελούν πρόκληση για κάθε οδηγό, αλλά και κάθε όχημα. Καθόλου τυχαία το συγκεκριμένο πέρασμα εδώ και πολλές δεκαετίες αποτελεί και ανεπίσημο πεδίο δοκιμής για πολλούς Ευρωπαίους κατασκευαστές που δοκιμάζουν τα νέα τους –κυρίως σπορ- μοντέλα σε αυτή την ακραία διαδρομή. Η Alfa Romeo Stelvio είχε υποχρέωση να τιμήσει το όνομα, τόσο του κατασκευαστή της, όσο και του θρυλικού περάσματος και τα κατάφερε αποτελώντας το πλέον γρήγορο και με σπορ αίσθηση SUV. Η πλατφόρμα Giorgio, σε συνδυασμό με μια σειρά επιλογών στα μηχανικά μέρη, από την ανάρτηση Alfa LinkTM και το αποκλειστικό drive-by wire σύστημα πέδησης IBS, μέχρι τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, το σύστημα τετρακίνησης Q4 και τον κατασκευασμένο από ανθρακονήματα άξονα μετάδοσης, οδήγησαν σε ένα SUV που δεν φοβάται να αντιμετωπίσει καμία διαδρομή ή ακόμα και πίστα.
Βασιζόμενη σε αυτά τα χαρακτηριστικά, η Alfa Romeo, διοργάνωσε το Stelvio Cup 2020, όπου η κορυφαία έκδοση του μοντέλου, με το χαρακτηριστικό Quadrifoglio, οδηγήθηκε από 60 πληρώματα σε μια ξεχωριστή οδηγική εμπειρία που περιλάμβανε οδήγηση, τόσο σε πίστα, όσο και στο επαρχιακό δίκτυο της Βόρειας Ιταλίας. Μέσα από μια σειρά δοκιμασιών, τα πληρώματα ανταγωνίστηκαν εκμεταλλευόμενα τόσο την ισχύ του bi-Turbo V6 κινητήρα των 510 ίππων, αλλά και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης Q4 που συνεργάζεται με το πίσω ενεργό διαφορικό με λειτουργία torque vectoring. Η κορυφαία ευελιξία του SUV της Alfa Romeo επαληθεύτηκε στη διαδικασία του σλάλομ, αλλά και στο γύρο πίστας, όπου οι Stelvio Quadrifoglio δεν δυσκολεύτηκαν να ακολουθήσουν το ρυθμό των Giulia Quadrifoglio που είχαν το ρόλο των πλοηγών.
Το Stelvio Cup 2020 ολοκληρώθηκε με την κάλυψη διαδρομών σε πιο ήπιους ρυθμούς στους λόφους μεταξύ του Montalcino και της Saturnia στην Τοσκάνη, όπου η Stelvio ξεδίπλωσε τον πολύπλευρο χαρακτήρα της. Οι συμμετέχοντες εκτός από τη χαρά να απολαύσουν τη Stelvio Quadrifoglio, είχαν επίσης την ευκαιρία και να είναι οι πρώτοι που είδαν μια ειδικά σχεδιασμένη από το Centro Stile Alfa Romeo, Giulia Quadrifoglio, αφιερωμένη στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή της Formula 1 του 1951 Juan Manuel Fangio και στην Alfa Romeo 159 Alfetta.