Στη διάσημη Ανάβαση
Πριν από 4 χρόνια, η ΦΙΛΠΑ αναβίωσε την πιο διάσημη ανάβαση της Ελλάδας και μια από τις πιο διάσημες σε όλη την Ευρώπη και από τότε με συνέπεια οργανώνει κάθε χρόνο την κλασσική διαδρομή που έχει αφήσει εποχή! Οδηγοί αγώνων «θρύλοι» έχουν δοκιμάσει τις δυνατότητες τους εδώ και έχουν αφήσει το στίγμα τους.
Φέτος, με σύμμαχο το καλό καιρό, τα 58 πληρώματα που συμμετείχαν στην εκδήλωση, απόλαυσαν την διαδρομή που ήταν και φέτος κλειστή για την ασφάλεια των αγωνιζομένων. Οι συμμετέχοντες είχαν την δυνατότητα να επιλέξουν την κατηγορία που επιθυμούσαν (την «κόκκινη» με λίγο υψηλότερες ταχύτητες ή την «πράσινη» για λίγο χαμηλότερες ΜΩΤ. Η εκκίνηση έλαβε χώρα στην πλατεία Αριστοτέλους στους Θρακομακεδόνες ενώ η ΕΔΑ της Ανάβασης ξεκινούσε από το τελεφερίκ όπου έκλεισε ο δρόμος για τους μη συμμετέχοντες. Έπαθλα απονεμήθηκαν στα 6 πρώτα πληρώματα.
Νικητές αναδείχτηκαν:
1οι Αλέξανδρος Βενιός– Τάσος Αρωνίτης (Toyota Corolla 4WD Escape 1988)
2οι Νίκος Χρυσανθόπουλος – Στέλιος Χρυσανθόπουλος (Seat 127 1979)
3οι Λεωνίδας Νασόπουλος – Μιχάλης Καουτσκής (Peugeot 504 1977)
4οι Jonathan Rolls – Γιάννης Μπίζας (VW 1200 1969)
5οι Αντώνης Νικολαΐδης – Ανδρέας Σιγάλας (Alfetta GT 1977)
6οι Ιωάννης Κυρανάς – Αλέξης Βαρβαρέσσος (Citroen DS 1973)
Είναι σημαντικό να θυμηθούμε ότι σαν χθες, πριν από 5 χρόνια έφυγε ένα από τα ιδρυτικά μέλη της ΦΙΛΠΑ, ο Γιώργος Ραπτόπουλος, ο μοναδικός οδηγός της δεκαετίας του 1960, που ανταγωνιζόταν Έλληνες και ξένους οδηγούς με πανίσχυρα αυτοκίνητα. Και αυτό το έκανε οδηγώντας όπως κανείς στο κόσμο το λευκό του δίχρονο DKW F12 φτιαγμένο από τα χέρια του, με το ιδιαίτερο σύστημα μετάδοσης και το προσωνύμιο «Χάρος». Το 1964, με αυτό το αυτοκίνητο, σημείωσε τον εξωπραγματικό χρόνο των επτά λεπτών και τεσσάρων δευτερολέπτων, επίδοση ρεκόρ που χρειάστηκε μια τετραετία για να καταρριφθεί. Το αυτοκίνητο αυτό οδήγησε την Κυριακή (φωτογραφία κάτω) ο πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ Τάκης Φωτεινόπουλος.